Nazara inanıyor musunuz ?

Çevremdeki insanlara gore biraz daha başarılıyım 22 yaşında aylk gelirim 3000 tt ve 30 000 tl para birikirmiştim annemee ev almak için peşinatı verdim ve herkes duydu bazende ben de kendimi tutamayıp anlatıyorum ..Nazar değer mi sizce


0|0
10|9

En İyi Kız Görüşü

  • nazara inanırım, dilini tut anlatma.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Nazara inanırım çünkü islam dinni bu konuya yer verir.İnsanlar fesatça düşünür ise nazar değmesi muhtemel,ama bunu sende şöyle önleyebilirsin öncelikle bu konuşmayı yaptığın kişilerle beraberken onların konuşmalarının içinde bunun Allahın kısmeti old. maşallah gibi kelimeler yok ise sen söyleyerek onlarada söyleterek allahı anlamalarını sağlayabilir,ayrıca nazar için felak ve nas dualarını okuyabilirsin

    0|0
    0|0
  • 3 bın ı nıye bukadar kucumsedınız, gecınebılıyor ve artı olarak bırıkım yapabılıyorsa ne guzel. ve yasıda gayet genç. tebrık ederım her yıgıdın harcı degıl derlerya..

    0|0
    0|0
  • nazarı takmıyorum ama gerçekten var gibi inş. size uğramaz umarım annenize güzel bir ev alırsınız.

    0|0
    0|0
  • bunlara degcegini sanmiyorum pek ama nazara inaniyorum

    0|0
    0|0
  • 3 bin lira cok mu :) Tamam kendince iyi bi gelirdir. Standartlarin cok az uzerindedir ama cok dgil. Neyse allah daha cok versin. :D

    0|0
    0|0
  • Türkiye isen iyi bir gelir. Anlatma, ne gerek var.

    0|0
    0|0
  • bende senin gibi herşeyimi anlatıyorum

    insanların içi kötüyse bizim suçumuz ne ha gizli

    0|0
    0|0
  • Kahretsin hep nazar değiyor bana dugunler den sonra bacaklarimda lekeler cikiyor 1 gün sonra da geciyor, ve oynarken ayagim duşer kendimi yerde bulurum. Yani inanirim nazara sende dikkatli ol herşeyini anlatma.

    0|0
    0|0
  • 3000 lira maaşınla kimse sana nazar değdirmez :D

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Peder dikiz aynasına kafam kadar nazar boncuğu asmış dün bende hiç sevmem öyle şeyi (evde işyerinde olur) Işıklarda sert fren yapmamla ön camı çatlatması bir oldu =S Ne anladım o işten¿

    0|0
    0|0
  • İş ahlakı edin bahsetme, nazar değsin değmesin, Komşunun tavuğu komşuya kaz gözükür. Bir göz kalması olur mutlaka.

    0|0
    0|0
  • yav rum ben 30 yasında yım sehrın ıyı yerınde ıkı düken araba ve ev kendı işim bekarım ve 6 yasından berıde babam vefat etı hangı mız basarılıyız ve ılk okul mevzunuyum gercekten okumak cahılıyı bıtırmıyormus dunya malı ıle ovunme gecıcıdır bıde 80 bın tl bırıkmıslıyım var ama övünmuyorum senın gıbı

    0|0
    0|0
    • övünsem gizli demem anlamıyor msn ?

  • Nazar vardır. link de bu konuda detaylı bilgi alabilirsiniz.

    0|0
    0|0
  • Bende senınkıne benzer bısey yapmıstım anlatma nazar deger ve herzaman omzumda nazar boncugu asılıdır annem sagolsun zorluyo tavsıye ederım

    0|0
    0|0
  • 35 yasimdayim.Ulusarasi kurumsal sirketlerde calistim.3000tl maasi yakalayamadim.eay anasini yafu.her yerde bu gercegi! dile getirme.harbiden nazara gelirsin:)

    0|0
    0|0
  • anlatmasanda insanlar anlamıyacak mı ev aldıgında.ama anlatmasan daha iyi olur.

    0|0
    0|0
  • bunu nasıl yaptın ne işte çalışıyorsun ?

    0|0
    0|0
  • yıllar önce annemle 6 aylık abim düğüne gitmişler kadının biri abime dikkatli dikkatli bakmış (abimin gözleri masmaviymiş) abim o gece evde rahatsızlanmış hemen hastaneye götürmüşler ama Hakkın rahmetine kavuşmuş velhasıl nazar vardır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...