Kıllar kas gelişimini önler mi?

arkadaşlar merhaba,yıllardır prof.. olarak olmasa da futbol oynadım ve gün içerisinde hareketliyimdir ancak bacaklarım kas tutmuyor.kıllardan kaynaklanıyo olabilir mi?


0|0
710

En İyi Kız Görüşü

  • onluyor diye biliyorum. erkek arkadasim body calisiyor. o da agda yapar.

    0|2
    1|0
    • acıyodur bee okadar kıl yol yol bitmez.yazık valla.

    • cok killi degil. hemencik bitiyor :)

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Almanda yarar var..Doğru kas oluşumuna engel olur.

    0|1
    0|0
  • evet önler

    0|1
    0|0
  • evet aynen oyle

    0|2
    0|0
  • Heheheh :):):)

    0|0
    0|0
  • önlüyor jiletle tüyleri

    0|0
    0|0
  • evet önler ...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • evet önler. şöyle anlatayım sana. insan koşmaya ilk başlayınca ATP kullanır. ama ATP ler kısa sürede tükenir. bu yüzden ikinci aşamada Keratin fosfat kullanır enerji verici olarak. kılların yapısının keratinden olduğunuda biliyorsunuzdur herhalde. haliyle kıllar kas oluşumunu engeller

    0|0
    0|0
    • Kaslar keratin fosfat kullanmaz kreatin fosfat kullanır ikisi farklı şayler

  • Kılların, bir miktar protein harcaması evet doğrudur ama bu çok cüzi bir yüzdeye tekabül eder. Etkilemez gibi bir şey yani.

    1|1
    1|1
  • şehir efsanesi inanmayın böyle şeylere

    0|0
    0|0
  • Dün Cuma Hutbesindede arkadaş canı sıkıldı bunu söledi başta yadırgadım ama mantıklı çünkü kıllarda sonuçta bi hücre enerji lazım

    0|0
    0|0
  • yeterli protein almiyorsundur.

    1|0
    0|0
  • Kaslar kıl gelişimini önlüyor olabilir.

    0|0
    0|0
  • bende kıldan sorun olduğunu duydum

    0|0
    0|0
  • evey bu yüzden profesyonel sporcuların vucutlarında kıl göremezsin

    0|0
    0|1
  • Alakası yok

    0|0
    0|1
  • Killarin etkisi olduğu dogrudur ama cok az biraz daha protein almayi dene vucut gelistirme yapanlarin killari almasinin nedeni şudur geliski gozle görebilmek için sisman vucudu sarkik bir erkegin killari almamasi o vucut hatlarinin belli olmamasi içindir. Killara cok takilma daha fazla. Protein almaya bak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...