KS'ye kendi fotoğrafını koyanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Siteye kendi fotoğrafını koyanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Fotoğraf koymayan arkadaşlar neden koymuyor? Fotoğrafını koyan bayanlara kötü gözle mi bakılıyor?


0|0
12|18

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • ne kadar ne olursa olsun beni ifade eden bir alana kalkip da bir baskasinin resmini koymak istemem zorunlu haller disinda. ne bileyim sarkicilar, oyuncular aramizda geziyor gibi. ben erkeklerde degil de kizlarda (tanidik biri gorur) dusuncesine hak verdgm icin olabilir diyorum. ama erkek de gercek resmi yoksa boyle sanki sahte profilmis gibi refleks yasiyorum. tabi bu sahsi dusuncem. baskasina gore yanlis olabilir..

    1|0
    0|0
  • Kendi fotoğrafını koyanları oldukça samimi ve içten buluyorum, açık yürekli, gizlisi saklısı olmayan, özgüven sahibi, takıntısız şahsiyetler.

    (Profilimi gizliye alıp ben de 1 tane ekliyeyim bari. :)

    1|1
    0|0
  • bir ara koymuştum kaldırdım belki yine koyarım...

    tamamen keyfime kalmış bişey..

    1|0
    0|0
  • Koyanlar tipine güvenir ilgi çekmek için koyar. Koymayanlar ya tipine güvenmez ya da edebinden koymaz. Ben şahsen gereksiz gördüğüm için koymuyorum. Dış görünüşümle değil fikirlerimle yargılanmak isterim.

    Fake resim koyanlar, onlar apayrı bir kategori.

    1|0
    0|0
  • Kim nasıl istiyorsa öe takılsn

    1|0
    0|0
  • çoğu fake resimler...ama gerçekten kendi resmini koyanlar da var...şimdi reklamlar:)

    2|1
    0|0
  • Erkekler için değilde bayanlarınki %99 kendi resimleri değil.

    2|0
    0|0
  • hiç bişey

    1|0
    0|0
  • Bir ara koydum fakat samimiyetsiz birileri vardı çıkarttım.

    1|0
    0|0
  • iilgilenmiyorum öyle şeylerle.

    0|0
    0|0
  • Fotoya gerek yok ben böyle de ünlüyüm

    1|0
    1|2
  • bişey düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • herkesin kendi özgür iradesi.yorum yapmak mantıksızlık olur

    1|0
    0|0
  • ben koymuyordum baştan beri sonra canım koymak istedi. Koyanlar ve koymayanlar olarak ayrılmasını da saçma buluyorum. Koymayanlar gerek olmadığını düşünüyordur koyanlarda koymuştur işte bu kadar basit bence

    0|0
    0|0
  • benim kendi fotom ...

    0|0
    0|0
  • öyle bir bahsetmişsin ki.biz fotoğraf koyanlar dünyanın en namussuz insanlarıyız sanki.

    0|0
    0|0
    • kesinlikle öyle bir şey düşünmüyorum normalde kendi fotoğrafım var zaten ve sadece başkalarının ne düşündüğünü merak ettim.

  • mankenlik ajansi degil burasi alti ustu web sitesi.isteyen resim koyar.yanlis gozlede bakilmaz.

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 12

  • ben istiyorum koymak ama ya bir tanıdığa rastlarsam falan diyorum. şu şekilde öyle rahatım ki bozamıyorum.

    koyana da koymayana da kötü gözle bakmıyorum.

    2|0
    0|0
  • Milletin ağzı torba değilki büzesin tatlım... Dileyen diediğinini konuşur önemli olan ben onları takıyormuyum sen ona bak :))

    1|0
    0|0
  • o değil geçen birininkini almışlar,feryat figan ediyordu.hem de kız almış diye.erkekti fotoğrafın sahibi.

    0|1
    1|0
  • Kimse kötü gözle bakmadı bana

    1|0
    0|0
  • kullandığım avatara benzediğim için sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • kimse hakkında iyi kötü düşüncem yok..beni ilgilendirmez.

    1|0
    0|0
  • Hiçbir şey. İsteyen, istediğini yapar.

    1|0
    0|0
  • Tükendim.:)

    0|0
    0|0
  • peki sen neden gizlisn?

    0|1
    0|0
  • Guzelse koysun sekerim.

    0|0
    0|0
    • benim profildeki resimlere bakarmısın kahlo profilin içindekilere tamamen geçek ben bak anlıcan demek istediğimi

    • O zaman profilini gizli yapma. Fotolarini goremiyorum.

  • Gereksiz buluyorum. Özellikle kızlar. Herkese göstermeye ne gerek var Facebook gibi olsa bişey demicem ama yani .. Kendi bilir tabi herkes . Bu benim görüşüm

    0|0
    0|0
  • ozgüvenlerine hayranım

    2|0
    0|0
Yükleniyor...