Ben zayıfım ama... ?

Ben zayıfım kollarım bacaklarım ince ama göbeğim var ve erimiyo arkadaş kilo veriyorum kollardan bacaklardan yüzden gidiyor ama göbek hala duruyor alınca da öyle kollarım falan yine ince ama göbeğim hamile gibi çıkıyor nasıl erir bu göbek?


0|0
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • boy kilo kaç?

    0|0
    0|0
    • boy 1.70 kilo 52

    • Hepsini Göster
    • anladım.. pek spor yapan biri değilim sadece yürüyüş yapıyorum hatta şu an onu da yapamıyorum söylediklerini yapacağımdan emin olabilirsin 1 ay sonra sonucu söylerim sana umarım işe yarar teşekkür ederim yardımcı olduğun için

    • rc ederim herzaman ;)

Erkekler Ne Diyor 7

  • Mekik çekmek le göbek erimez arkadaşlar. Geç saatlerde karbonhidrat ağırlıklı beslenmeyi kes alkol içiyorsan biraz ara ver yağ yakma hareketleri öğren internetten bulamıyorsan yardımcı olurum ben. vucudunu tanı protein ağırlıklı beslen Sık ye ama azar azar ye. sadece mekik amele işidir ve doğru yapmadığın taktirde boşa enerji kaybıdır

    0|0
    0|0
    • akşam 7 den sonra bir şey yemiyorum alkol de kullanmıyorum herkes mekik dedi ben de yapayım diyordum ama

  • Kiloyu sadece yemek yemeyerek vermeye çalışırsan yağdan değil kastan gider süzülür kalırsın öyle ^^
    Spor yapacaksın başka çaren yok.

    0|0
    1|0
  • Bira kullanmıyorsun dimi? Bira göbek yapar

    0|0
    0|0
  • Göbek için antremanlar yap öyle dene bir de dikkatli yemek ye

    0|0
    0|0
  • o kadarı k kusur kadı kızında da olur sorun etme :D

    0|0
    0|0
  • Cok basıt hergun duzenlı mekık cek taş bebek olursun

    0|0
    0|0
  • spor yap mekik felan çek

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bol bol mekik cek.

    0|0
    0|0
  • Canim gobek genetiktir hayatimdan boyunca daha hic gobegim olmadi ne kadar yesemde

    0|0
    0|0
    • ben de önceden öyleydim yesem de kilo almıyordum sonra ne olduysa almaya başladım bir de sadece göbekten alıyorum malesef

    • Hepsini Göster
    • düzenli olarak yapmadım yani faydasını göremeden bıraktım

    • Duzenli yapmaya çalış boyun kilon iyi cunku

Yükleniyor...