Bir erkek yolda size bir şey sorsa naparsınız?

Yolda yürürken bir erkek size yaklaşıp herhangi bişe sorsa sizde amacının sizi beğenipte sizle arkadaş olmak istediğini düşünseniz tavrınız nasıl olur kızlar.mesela bir adres sordu.adresi biliyorsanız söleyip kaçarmısınız.eğer o kişi adresin ardından sizinle muhabbet kurmaya kalksa naparsınız.lütfen dürüst cevaplar verin kızlar.ayrıca sorumuda eleştirecekseniz yazmayın lütfen


0|0
11|7

En İyi Kız Görüşü

  • adamın görünüşüne bağli. gözüm tutanlara cevap veriyorum tutmayanlara kusura bakmayın acelem var diyip kaçıyorum.

    0|0
    1|1
    • hmm. soru soran çok var demekki

    • Hepsini Göster
    • ne bilem istatistigini mi tuttum

    • tamam arkadaşım.teşekkür ederim cevabın için :)

Kızlar Ne Diyor 10

  • hiç hoşlanmam terslerim rahatsız olurum yoluma bakarım.

    0|1
    1|1
  • Sorusunu cevaplarım ama o sekilde konuşmaya devam ederse rahatsız oldugum falan belli etmeye çalışırım, daha da devam ederse hemen uzaklaşırım ordan yani

    0|0
    0|0
  • Adres sorarsa cevabını verir yoluma devam ederim, ha o uzatır muhabbet kurmaya kalkarsa, iyi günler der kapatır yine yürürüm yoluma..

    0|0
    1|1
    • hmm. peki o an çocuktan hoşlandın bi anda. yinemi aynısını yaparsın.yoksa tanımakmı istersin

    • O an gözüme hoş bile gelse yine de yoluma bakarım.. Her gözümüze hoş gelenle konuşsak ohoo.. Herşeyin bir yeri zamanı olmalı..

    • hmm tamam haklısın arkadaşım

  • ruh halıme baglı bende sırıtarak cevap verırım yıne durdurup sorarsada bakarız :D yada aksıne kacarım

    0|0
    0|0
    • neden kaçıosun. yicekmi seni çocuk :)

    • Hepsini Göster
    • Birşey değil :)

    • :)

  • Adresi söylerim; konuşmaya devam etmeye çalışırsa da 'Kusura bakmayın acelem var' deyip giderim.

    0|0
    0|0
  • adres sorusuna cevap veriri iyi günler der yoluna devam ederim.. beğenmişsede yapacak birşey yok...

    0|0
    1|2
    • ama bu çocukla bakışmışsınız yolda.sonra o çocuk gelip sorsa soruyu mesela :)

    • Hepsini Göster
    • yoo banada sorabilir adres sormasında hiç bir sakınca yok.. ama beğenmişse de beğenmemişse de yapacak birşey yok tarifini alır devam eder.. öyle bakışma falan da anlık iş mi ki aşk beklentim olsun yoldan :D

    • tamam çok haklısın arkadaşım

  • Adres niye soruyor madem tanışacak

    Ben doğru adres vermem genelde ahaha

    0|0
    1|1
    • ya maksat ilk lafı atmak mesela.ondan adres soruyor yani ilk. ondan sonra girecek muhabbete.adres dediğime bakma. herhangi başka bişede sorabilir :)

    • saati sor :D

    • ama erkeğin kolunda saat var. ya teli elinde mesela :)

  • döverim

    0|0
    1|1
  • cevap veririm.

    0|0
    2|1
  • adresi söyleyıp kaçarım ısrar edıosa cantayı kafasına gecırırm

    0|0
    1|2
    • adresi sölüosun ama.güzel bir davranış yardımcı olman :)

Erkekler Ne Diyor 7

  • sabaha karşı saat 5 buçuk

    kadıköy civarındayız

    kaybolduk, karşıya geçmemiz lazım

    pazar sabahı ve erken diye soracak kimseyi bulamadık

    sonunda surakta bekleyen bir bayan gördük

    önünde durduk

    -pardon köprüye ne taraftan çıkabiliriz acaba?

    -(kadın hiç cevap vermeden suratını hıphızlı şekilde yana çevirip ufka doğru bakmaya başlar)

    -(ben duymadı herhalde diye düşünüp tekrar sorarım) pardon biz köp... (derken dank eder kadının asıldığıızı düşündüğü

    o an hafif acıma ile gülümsedim

    işin garibi üstüne para verseler o teyze ile 1 gecelik ilişkiyi kabul etmezdim

    onların kebanlığı + bizim abazaların dişi sinek fark etmez tavrı böyle sonuclar cıkarıor

    0|0
    0|1
  • bnce gördükleri erkek çok yakışıklıysa muhabbeti kendi kurarlar ama tipsizse adresi bile vermezler :D

    0|0
    1|1
    • herşeyi yakışıklılık/güzellik zannaden beyinlerde var evet...

    • Hepsini Göster
    • kızların genetiğini çözdüm bide giidp derler arkadaşlarını ayyy bi çocuk bana geldi böle böle dedi eğer tipsizse ayyy salak tipinide hiç bakmadan glmş bana yavşıyo yakışııklıysa çocuk lokumdu lokum derler

    • aynen çok çok doğru. iyi kavramışsın sende benim gibi :)

  • Adres deyince, 15 yıllık arkadaşım kendisine o civarda internet kafe soran kızla tanışıp 3 yıl çıktı ve evlendi. Kısmet öyleymiş demek ki :)

    0|0
    0|0
    • evet kardeş herşey kısmet meselesi

  • geçen bana bir kız sordu heyecandan elim ayağım titreyip birbrine girdi telefonumu düşürdüm malesef serviste telefon

    0|1
    0|1
    • :)) asla heyecanlanmam okadar be kardeş. sağlık olsun :)

  • Kadınları da anlamak lazım. Sapığından, hırsızına yan kesicisine kadar her pislikle karşı karşıya kalıyorlar. Doğal olarak adres sorduğunda çekinmeleri normal.

    0|0
    0|1
    • aynen katılıyorum kardeş

    • hani bir yasemin öğretmen vardı haturlamısınız.. tren istasyonunda sabah 6 gibi tren beklerken o hazin olay olmuştu.. işte o kız bizim komşumuzdu ve o kıza adres sorarak yaklaşmış o pislik sonra bayıltıcı ile.. Allah göstermesin de konya da bayram da 3 çocuğa o fenalığı yapanları gördükçe korkuyoruz ve hakılıyız..

  • adres sorarsa guzelce cevabını alır guzelce sormaz lackalasırsa tokadı yer :D

    0|0
    0|1
  • Ben Cadde de bi adres soracaktim aynen su konusma gecti:

    +Pardon birsey sorabilir miyim?

    -(2tane kadin) Hayir soramazsin.

    +Adres soracaktim ama.

    -A buyur.

    +Tesekkurler birazdan insan gecer ona sorarim. Iyi aksamlar.

    1|1
    0|1
    • :)) helal be kardeş. iyi koymuşsun lafını :)

Yükleniyor...