Çok yalnız kaldığınızda ne yaparsınız?

hiç kimsenin sizi anlamadağını hiçbirşeyin yolunda gitmediği zamanlarda ne yaparak bu stresten kurtulmaya çalışırsınız

Güncellemeler:
istanbulda kaldıgım zamanlarda sarıyere sahile giderdim orada sabahladıgım bi kaç kez ama şuan ankaradayım ve öyle bi sahil yok ondan dolayı ankarada yalnız kalmak bile kötü

0|0
13|14

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 12

  • valizimi toplar tatile giderdim duygusal müziklerimi silerdim yerine neşeli müzik koyardım. gitme durumun yoksada dediğim gibi müziklerine ayar getirirsin caddeleri gezersin ama sahilde yürüme daha çok canın sıkılır çünkü sakinleşmek için deniz kenarı iyi sen zaten sakin ve mutsuzsun bu yüzden caddelerde dolaş müzik dinleyerek. bence iyi gelebilir :)

    0|0
    1|0
  • 0|0
    0|0
  • saz çalarım,kitap okurum

    0|0
    0|0
  • kitaplarımı dağıtır ortasına yatar tavana bakarım

    frank sinatra ya da julie london da fondadır muhtemelen

    0|0
    0|0
  • ben dışarı çıkar bankta tek oturan bir bayanın yanına gidip konuşurum :)

    arkadaşlık kabiliyetim fazladır :)

    ve ona başımdan geçenleri anlatırım evet bunu çok yapmışlıgım vardır

    0|0
    0|0
  • gecmesini beklerim.

    1|0
    0|0
  • Kitap okurum. Onlar seni anlayabiliyorlar inan buna.

    0|0
    0|0
  • ağlarım

    0|0
    0|0
  • aglarim.

    0|0
    0|0
  • Müzik dinlerim.

    Arkadasımla dertleşirim içeriz felan.

    0|0
    0|0
  • oturup ağlarım..

    0|0
    0|0
  • ağlarım genelde

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Muzik dinlerim.

    0|0
    0|0
  • arabayla dolaşırım ya da kitabımı okurum. ya da bilgisayarda strateji oyunu oynarım, ya da birini bulur dertleşirim duruma göre işte... :)

    0|0
    0|0
  • gitar çalarım

    0|0
    0|0
  • Emo oluyorum lan galiba deyip vazgeçerim.

    1|0
    0|0
  • sahile gider balık tuttarım.Tuttuğum balıkların hepsini sıra olmuş kedilere veririm.:)

    0|0
    0|0
  • Atlarım arabama basarım gaza daha ne olsun.

    0|0
    0|0
  • muzıgı acar bangır bangır kalkarım zıplarım rsmen :D

    0|0
    0|0
  • xhamster açılmıyo ki :/

    0|0
    0|0
  • Kötü şeyler :((8

    0|0
    0|0
  • içerim.tombul anlar beni

    0|0
    0|0
  • cartoon network u acarım panpa gelio

    0|0
    0|0
  • 8 aydır yalnızım hiçbir şey yapmadım ve alıştım da artık kurtulmak istemiyorum...

    0|0
    0|0
  • Duş yaparak.

    0|0
    0|0
  • osbir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...