Yeni depresyon ılaclarım sizce işe yarayacak mı? Misol ve zestat depresyon ılacları ! kullananlar var mı?

Yeni depresyon ılaclarım sizce işe yarayacak mı? Misol 50 ve zestat 15 depresyon ılacları ! kullananlar var mı? Yan etkılerı ve etkılerını nasıl yasadınız. Genel anlamda depresyon ılaclarla atlatılabılıyor mu?


0|0
38

En İyi Erkek Görüşü

  • kiilo aldırıyo yani iştah açıyor, sersemletiyor. kafa bile yapabilir bünyen zayıfsa. ben aspirin bile içmemeye özen gösteriyorum. İnşallah bir an önce atlatırsın. hapların seni iyileştireceğini sanma. psikoloji başkadır. seni sen iyileştirirsin. geçmiş olsun.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bence gez dolaş. Eğlenceli insanlarla ve neşeli ortamlarda daha kolay atlatırsın. ilaçlar bir yere kadar. Hayatını keyifli yaşa. Haksız mıyım :)

    0|0
    0|0
    • Haklısın tabıkı canım ama olmuyo unutmam gereken birşeyler var bizde ilaçlara sarıldık bakalım nolacak :)

    • Hepsini Göster
    • :) Bedavaya iş mi olur yahu Nerde görülmüş :)

    • Şansımı denemek istedim :) Sen yaman çıktın :)

  • cinsel istismarsızlık yapıyor diye biliyorum...

    0|0
    0|0
    • Cinsellige ihtiyacım yok zaten yalnızım yanı hayatımda kımse yok :) No problem

  • İlacla atlatilan depresyon gormedim. Bu iste kendin asamassan zor.

    0|0
    0|0
  • sana biri mi verdi kafana göre mi aldın

    0|0
    0|0
    • doktor verdı.

    • kilo aldırabilir.. ama kilo veya başka bir sebeple sakın kafana göre bırakma doktorla konuyu öncelikle görüş

  • Ozele gelirmisin gizli kullanici

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • o dediğin ilaçların adını hiç duymadım. ben depresyon için lustral, prozac, abilfy, tofranil, kullandım. bu ilaçlarla geçmiyo bu hastalık bence daha beter oluyor. artık doktora da gitmiyorum ilaç da kullanmıyorum ve daha iyiyim.

    0|0
    0|0
    • Ne kadar süre devam ettin ilaçlara peki? Hiç mi işe yaramadı yahu

    • Hepsini Göster
    • sağ ol inşallah sende iyileşirsin bir an önce :)

    • insallah cok tesekkur ederım.

  • Prozak kullaniyorum bir boka yaradigi yok bana kalsa icmem ama annem israr ediyo ilacida halam yazdi kullanmazsam bana kiziyo

    0|0
    0|0
    • Bence devam et bakalım işe yararsa buraya yazarsınn ;)

  • nıye depresyondasın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...