Nasıl kilo verebiliriim?

merhaba ben 1.62 boyunda 55 kilodayım. bir çok spor yaptım ama yinede kilo veremiyorum. bu kadar takıntılı bir insan değilim ama bana tanıdığım ve tanımadığım birçok insan şişko diye dalga geçip güldüler. hani kız dalga geçse bir takım atlatabilirdim ama bunu erkek diyince daha kötü oluyorsun. çok kilolu değilim yani orta halliyim ama yinede az da olsa kilolu olduğum konusu değiştirmez. sizce nasıl kilo verebilirim? veya boyumu uzatabilirim? yardım edin lütfen


0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • sporu cok yapcan gunde ıkı öğün yıcen yuruyus falan boş iş koşucan sureklı kalorisi az olan seyler yıcen

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Dengeli beslenme düzenli spor.

    0|0
    0|0
    • spor işi tamam ama dengeliden kastınız ne? diyet gibi?

    • Şeker tuz ekmek Cola vs ürünler uzak dur, hatta düşünme onları. Günde 1 kere sebze yemeği ve 2 öğün tavuk hindi veya kırmızın et ye

  • Günde kaç öğün yiyosun? yürüyüş yaparmısın?

    0|0
    0|0
  • Hiç çorba yeme inan bana kilo verir misin bilmem ama almazsın asla

    0|0
    0|0
    • çorba içmicem? pekala denerim 1 -2 hafta teşekkürler :D

Kızlar Ne Diyor 3

  • ben 7 yıldır milli basket takımındayım ne kilo veriyom ne de alıyom yediğime iştiğime de dikkat etmiyom devamlı 50 kiloyum boyum biraz fazla normal kızlardan ama yanaklarım çok tombiş sanki yediğim yanaklarıma gidiyo

    0|0
    0|0
  • sana nasıl şişman diyorlar ya...

    0|0
    0|0
  • Ben de senin kadar sayilirim kiloyle benim boyum 166 ve kilom 60 civarina.. Sporle ugrastim senelerce ve kemikliyim boyle goren hic. kimse 60 vermiyo diyo daha azsin,.
    Ama ben pek kafami takmam o konuya :D
    Bos ver sen de iysin :)

    0|0
    0|0
    • teşekkürler :D ama zaten takıntılı değilim sadece bana şişko dediklerinden dolayı kilo vermeyi istiyorum :D

Yükleniyor...