Adamlar burada hiçbişey yapmadan turu geçer biz ise oynadığımız iyi futbola seviniriz sonra niye türk futbolu gelişmiyor?

arsenala yenilmişiz ve biz seviniyoruz iyi oynadık diye hangi kafa acaba bu bilen var mı?


0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

  • hakem adam olsaydıda dogru kararlar verseydı kanks

    0|0
    0|0
    • hakem gayet iyi yönetti iyi bak pozisyonlara benim anlatmak istediğim farklı

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sonra niye tr futvolu gelismiyor.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kici kirik arsenal bizim 3 büyükleri parasiyla ezer. medya maçtan önce o kadar cok isi abartti ve bizler yillardir büyük takımlara karsi tutsak top oynadigimizdan iyi oyun bizi sevindirdi ama yetmez turu gecmeliydik

    0|0
    0|0
    • geçmeliydik tabi bu arsenali böyle yakaladın affetmiycen mustafa pektemek, olcay şahan bu adamlar beşiktaş seviyesinde asla değiller

    • Messiyimi alalim? Olcay ve pektemek takımdaki nadir millilerden

    • abi türk oyuncuların çoğu iyi değil zaten kalite yok messiyi alamazsın tabi ama onun kadar kaliteli oyuncular alabilirsin demba ba nasıl etki etti takıma görmedin mi bak düşün dembaba var yanında pektemek kalite farkı

  • saçma
    kötü oynasaydık da şansa geçseydik futbolumuz gelişmiş mi olacaktı?
    gs 2 yıldır şansa bir şeyler yapıyor durumları bugün ortada
    beşiktaş gelecek vaadediyor ilk defa bir kulüp bu kadar geleceğe oynuyor biraz sabırlı olun

    0|0
    0|0
    • türk futbolunun geldiği durumdan bahsediyorum arsenali gözümüzde büyütüyoruz iyi oynadık diye seviniyoruz

    • sanki eskiden arsenal a 5 atıyorduk da şimdi gözümüzde büyütüyoruz
      aynı maçı izlediysek kalite farkını gördün herhalde daha yolumuz var bizim
      en basit örnek geçen 2 yılın takımdaki iyileri olcayla oğuzhan şimdi göze batıyor demek ki seviye yükselmiş
      3 yıla kadar beşiktaş büyük işler yapacak

    • benim anlatmaya çalıştığım bu türk futbolunun kalitesi yerlerde arsenale iyi oynadık diye seviniyoruz neden avrupada başarı yakalayamıyoruz anca birbirimizi yeriz türkiyede şampiyon olmakla başarı yakalanmaz

  • Hakkaten Mete Vardır'ın gururluyuz sözü ne kadar saçma, böyle dejenere bir vizyon olamaz

    0|0
    0|0
    • yani şu kıçı kırık arsenale başka takım olsa 2 tane çakar geçer biz seviniriz iyi oynadık ama kaybettik diye noldu iyi oynayınca madalya mı verdiler

    • Bende hemen hemen aynı düşüncelere sahibim başarının sırrı realist olmaktan geçiyor sanırım. Galatasaray Türkiye kupası gibi gruptan çıkıyor (cluj, braga) müthiş başarı olarak lanse ediliyor, Fenerbahçe BATE'yi Plzen'i eliyor olağanüstü işler yapmış havası yaratılıyor. Olaylara biraz daha gerçekçi yaklaşabilsek keşke

    • aynen biz anca kendi yağımızda kavruluruz zaten aaa bakalım bu sene kim şampiyon olacak kim 4. yıldızı takacak diye diye türk futbolunun kalitesi yerlerde anca birbirimizi yiyelim avrupada başarı sıfır

Yükleniyor...