Sizcede Muslera Bizde Ziyan Olmuyor Mu Avrupa'ya Gönderilmesi Gerekmiyor Mu?

Bir Galatasaraylı olarak madem ki takım böyle oynucak göndersinler şu cocugu ziyan olmasın adama hakketen ziyan oluyor ya 10 tane adam 1 muslera kadar iyi oynamadı yani takım düzelmicekse en azından Muslera'yı göndersinler


0|0
5|7

En İyi Erkek Görüşü

  • kardeşim sorun o değil başkan yönetim teknik ekip gs ye yakışan adamlar değil terim gitti herşey bitti luceyi alsalar bir nebze olsun düzelirdi ama oda nafile ne zaman yönetim ve bu teknk kadro gider takım eski haline döner emin ols geçen seneler bu kadroydu ş. liginde ve ligde fırtına gibi esen unutma bu duruma düşüren yönetim ve teknik ekip..

    0|0
    0|0
    • işte o yüzden diyrom madem takımı mahfettinz bare bu çocugu ziyan etmeyn gidip Forvete alması gerek Burakla lig mi geçirilir ya kaleciye karşı karşıya anca gol atıyor digerleri boş selçuk olcan 10 tane top attı hepsine yetişemedi ya da attı kendini

    • Hepsini Göster
    • o yasine delridim ilk yarı kendini Ronaldo sanıyor heralde baştada dmeiştim 2.5 milyonluk çöp gerçekten chedjouda fransa'nın en iyi defansı dye aldılar ligeu 2'nin en iyi defansı çıktı

    • işte kardeşim bu takım tu kaka ile oynayan bir takım italyan felan kesmez bizi yönetimin net mallığı işte takım ne yapsın yoksa takım aynı takım

Kızlar Ne Diyor 5

  • kesinlikle gitmeli kendini harcamamalı , emek veriyo veriyor da noluyor anca maçın adamı ödülünü alıyor Galatasaray için çok kötü olur ama Muslera da artık kendi için bir şeyler yapmalı çünkü Muslera çabalarının karşılığını göremiyor Galatasaray'da adam 11e 1 oynadı resmen , penaltılarda da Selçukla Melonun hatasını telafi etti ama yine olmadı yine olmadı kesinlikle artık kendi yolunu çizmeli

    0|0
    0|0
    • aynen öyle muslera kurtarıyor onlar dışarı atıoyr muslera kurtarıyor onlar dışarı adamda bir yere kadar kurtarabilr

    • yaniii kesinlikle gitmeli ve bizimkiler de kalede muslera var ohhh ! rahatlığından kurtulmalı

  • O ne demek ya? Muslera gitsin takım ne hali varsa görsün mü? Kadro daha çok yeni oturmadı henüz o ruhu edinememiş oyuncular var ama arenadaki atmosferi bir alsınlar her şey düzelicek sonuna kadar inanıyorum aslanlarıma. Olmazsada adaptasyon dönemini atlatamayan gönderilir bu kesinlikle Muslera değil.

    0|0
    0|0
  • Ziyan oluyor tabi ki ama onu göndermemiz Galatasaray'ın sonu olur.

    0|0
    0|0
  • bu takıma fazla.

    0|0
    0|0
  • Bencede yazık oldu çoocuga

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Gs de harcaniyor

    0|0
    0|0
  • 1 maça bakıp da laf etmeyelim hemen. Daha lig başlamadı.

    0|0
    0|0
  • Hayır ziyan olmuyor. Adam zaten her sene avrupada oynuyor. Takım bu sene biraz tökezledi diye böyle düşüncen olmamalı...

    0|0
    0|0
    • Burakla şampiyon olmayı mı düşünyon ben Burak tek forvetle olmaz derken digerlerdie tökezledi

    • Hepsini Göster
    • s. kym Ünal'ı ve Demiröreni ilk sene iyi şeyler yaptı 2. senede idare etti 3. sene kıskandı Fatih hoca ve sevilen yöneticileri mahfetti

    • Onu demek istiyorum ben de ya. Adam kendi takımını kurmaya çalışıyor.

  • Bir FB li olarak muslera nin iyligini istiyorum cidden

    0|0
    0|0
  • yazık..

    0|0
    0|0
    • alın Huntelar'ı sneijder yapsın ortayı bassın kafayı bak nasıl şampiyon oluyor takım BURAK'a atılan her pası ziyan edyor anca boş beleş kaleciyle karşı karşıya kalacak oda %50 ihtimal gol atacak

    • aynen arkadaş. çok transfer ihtiyacı var takımın.

  • muslera zaten avrupanın tanıyıp bildiği ve devamlı avrupada top koşturan bir takımda oynuyor zaten..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...