Bugün ayrılalı tam 1 yıl oldu, saatine kadar dakikasına kadar tam 1 yıl:(

18:40: 'Burcu sana bisey söylicem, seni artik sevemiyorum, benden nefret etmeni anlarim ama bu iliski burda bitti.' iste o an... bittim ben, hayllerim yikildi, heryer dönmeye basladi, nefesim daraldi, kalbime bi agri girdi, ölüyorum sandim, deliler gibi sevdigim adam, bana 4 yil boyunca yeminler eden sözler veren, benden daha çok evlilik hayalleri kuran, onu bi gun birkicam korkusuyla, beni birakma askim diye aglayan, korkuyorum bi gun bitecek diye korkuyorum, sensiz ben bir hiçim, ilk askimmmsin benim diyen (oda benim ilk askim), ärtik SENI SEVEMIYORUM dedi. içim gitti o an.. cevap veremedim mesajina, ellerim titremeye basladi. aglamak istedim, aglayamadim :( sesim kisildi..

Sonra biraz kendime geldim bi kaç saat sonra, nefret ettim mesajina cevap verdim neden diye diye, sevemiyorum, nedeni bu. dedi. baskasimi var diye sordum, hayir yok dedi, tamam dedim. valla yok burcu dedi. bidahada cevap vermedim, gece döndüm durdum, hiçkira hiçkira aglamaya basladim, yorganimin altina girdim annemler duymasin diye, gunlerce agladim kustumm, maf oldum bittim. Onun bundan haberi yoktu ama, onu takmadigimi dusunuyordu..

Ikimizinde face hesabi yoktu, kiskandigi için açtirmiyodu. Inadina actim face hesabimi sonra, kankasi ertesi gun bana oo hanimefendi acmisiz hemen face yi dedi bende evet dedim bidahada cevap gelmedi (eminim yaninda oda vardi) sonra ertesi gün mesaj geldi bana ondan, benim msn sifrem neydi? diye, msne herzaman giren adam sifresinimi unuttu? cevap verdim soyledim sifresini. degistirecek sifresini o yuzdn sooruyo herhalde dedim. bi baktim, face hesabi açmis oda, ama bana sifresini sormadan bi saat once acmis zaten, .. inadina sordu sifresini bana girip bakmam için.. 1 yil oldu ve sifresini hala degistirmedi. amaci ne anlamiyorum ya neyse..

Ayrildiktan tam 9 gün sonra facede ilk paylastigi sarki mustafa cecelinin ne olur dön sarkisiydi (ben bunu arkadasimin face hesabineden takip ediyodum) sonra sonra boyle dolu seyler paylasti, pismanim herseyi ben mahvettim gibi sozler yazdi, gunlerdir aklimdasn kacsamda gizlesemde sn farkadasin, denedim baskasiyla falan yazdi..

benden ayrildik iki ay sonra okullar açildi, onu bi bakasiyla gördüm, polonyali bi kizla, polonyali oldugu için, ve o kizin ne kadar igrenç bi kiz oldugunu bildigim için kiskanmadim, kizi taniyodum, yapmadigi bii halt yok, içkisine kadar, onceden bi kaç sevgilisi olmus 5-6 tane yatmis onlarla, kiskanmadim hatta güldüm ama bi andanda tuaf oldum.. o bana okulun ilk gunku bakislarini hiç unutmuyorum, bakip duruyodu, hiç durmadan.. beni gorunce kizin elini tutuyodu, opuyodu milletin içinde, benimle yapamadiklarini yapiyodu. ha bide okullar acildiktan sinra arkadaslardan ogrendim ki benden ayrilma nedeni aslinda, onunla çok zaman gecirmememmis, el ele ortalikta gezmememmis, opmememmis, bu nasil bi ask diyomus. o anda dahada nefret ettim ondan. simdi 10 aydiir o kizla beraber, duydum ki kizla cikmaya basladiktan 2-3 ay sonra kiza asik olmya baslamis baglanmis. :( o simdi mutlu ya benn? :(


0|0
20|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Tipik bir Türk kızı örneği; İnsanlar sizlere değer biçerken, siz o insanlara paha biçemiyorsunuz. O sizi bir Polonyalı bir kıza tercih ediyor(Değeriniz), siz hayatınızın her anında onu düşünmek için bahaneler arıyorsunuz(Bu paha biçilemez). Onu kıskandırmaya çalışmak, ilgisini çekmek, çevresinde dolaşmak onu yıpratmaz., aksine onu güçlendirir. Face açıp çevresine dolaşıyorsunuz, arkadaşlarıyla iletişim halindesiniz sanırım ona ne kadar mutlu olduğunuzu ispatlamaya çalışıyorsunuz, bir yarış içine girmiş olmasınız ki, oda elinde ki tüm kozları size karşı kullanıyor. El ele tutuşup, onunla yapmadıklarını ( İyi ki yapmamışsın) sana göstermeye çalışıyor. Eğer gerçekten burada bir çözüm arayış içersindeysen benden sana tavsiye, çevresinde dolaşma, umursama. Bir tiyatro sahnesinde oyunu izleyen kimse yoksa oyuncular rol yapmayı bırakırlar... :)

    Umarım eleştirim için kızmamışsındır...

    6|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • bende senin gibiyim güzel kardeşim..beni birakma diyen sensiz yapamam diyen gitsen peşinden gelirim diyen nefesim canim sevgilim herşeyim birakti beni canimdan can gitti sandim.deliye döndüm elimden ne geldiyse yaptim ama nafile hiçbişeye yaramadi.hala aklimda sevgisi ayni özlemi dayanilmaz fakat dönmeyecekte biliyorum.belkide unuttu beni bense hala eski günlerde yasıyorum

    0|0
    0|0
    • :(:( allahim, sen büyüksün ya rabbim .. seni okadar iyi anliyorum ki kardesim. ama kimsenin yaptigi yanina kalmaz.

    • Hepsini Göster
    • kiyamam :( bbaskasiylami ?

    • öyle söylüyo ama bilmiyorum... link bak bu siteye onla oturacagimiz evin projesiydi

  • tek denılecek laff koy g.tne rahvan gtsn senı biplemeyen ıcın sen aglıyosan bu senn sacmalagıın kmse senden degerlı degıl kı onn ıcın aglıyosun bosweerrr sıl hayatndan önune bakk aradakılerı unut..

    0|0
    0|0
  • hayırlısı böyleymiş de sende hayatına devam et sonuçta nefes aldığın süreyi ızdıraba çevirmek yada mutlu geçirmek senin elinde

    0|0
    0|0
  • sen bağlanmışsın durumun vahim

    0|0
    0|0
  • bizim ne basladıgımız tarih belli ne de bitiş tarihi. sanırım ayrılalı 3 ay oluyor.

    yine bir tabela gördüm mağaza reklamı, mağazanın adı kızın adı ile aynı.

    "k*yayım öyle mağazaya" diye geçirdim içimden..

    0|0
    0|0
  • Sende zamanla mutlu olursun. İçin rahat olsun. Ummadık bir zamanda yeni birisi çıkar karşına.

    0|0
    0|0
  • onla bunla yatan erkek icin sen nie uzuluyon sen senin gibi temiz birini bekle bosver..

    0|0
    0|0
  • Okuyan biri bana özetlesin.

    0|0
    0|0
  • Amaaan dusundugun sey e bak

    0|0
    0|0
  • kötü olmuş. umarım bundan sonra fazlasıyla mutlu olursun ne diyeyim.

    0|0
    0|0
  • 1 yıl boyunca hep yalnız mı kaldın :/ yalnızlıktan kastım 4 duvar mı arkadasın oldu sadece.

    0|0
    0|0
    • teklifler geldi ama be istemedim, o vardi hep aklimda ve hala var :( bu nasil bisey bn anlamiyorum :((

    • Hepsini Göster
    • her gün görmesem unuturdum belki ama hergün görüyorum, hatta bazen gizli gizli bakarken yakaliyorum ben bakincada hemen kaçiriyo gözlerini :(

    • baksın hergün gör birşey olmaz sadece birşeyleri farketmen gerekiyor.

  • Sen çocuğu öpme öpme sonra hep beni sevsin de.

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • şu an okurken benimde icim yandi.. cünkü iki gün önce ayni seyleri yasadim.. artik sevemiyorum dedi.. ilk sevgilimdi son olacakti.. iki sene hayal kurmakla gecirdim hergünümü.. bende yorganin altina girerek yorgani sesim cikmasin diye isirarak agliyorum.. kafa dagitmak ne mümkün? sordumki "bana şu an baska bi erkek dokunsa, senin zoruna gidermi?" cevabi "yoo niyeki?ama öyle benimle arkadas kalabilirmisin?" dedi. icim icimi yedi kahroluyorum. bana merak etme herkes öyle yapamam edemem diyor ama iki ay sonra baskasiyla evleniyor dedi. evet zaman ilac olabilir belki ama anilar yok olmadikca zaman ilac olamaz... baskasi yokmus sadece sevemiyormus sorunlari dertlerinden dolayi olabilirmis, kimseyi sevemezmis. ben deliyim biliyorum. öfkemle hareket etmek istemiyorum ama kelimerler insani nasil incitiyormus nasil delirtiyormus yeni farkettim. seni sevmiyorum, sana asik degilim demesi bi insanin, hemde herseye ragmen sevdigin bi insanin yüzüne karsi demesi insani dahada deli ediyor. ama sen benimdin be adam, sen benimdin ya! diye bagirasim geliyor. cok zor günler beni bekliyor. hic askin sevginin sevdigin insani kaybetmenin böyle bi aci yasatacagini tahmin etmezdin. olur biter saniyordum. neye tutunayim Allahtan baska. O hakki gözeten degilmi? mutlaka bana hakkim olani verecektir. bana deger olan insani karsima cikaracaktir. bu hayatta herkes yaptiklarinin bedelini mutlaka ödeyecek.. yani icin rahat olsun. benim acim daha taze ayakta zor duruyorum. ama Allahin var bi bildigi. seni tanimiyorum ama sevgine göre yargilayabilirim. ve bence o sana layik bi insan olamaz. dört senenin ardindan bunu yapamaz. biliyorum seni anliyorum pisman olsun dönsün yalvarsin istiyorsun.sonunda affedip mutlu olmak istiyorsun. insallah olur. ama sen kopmalisin bu düsüncelerden. olmazsa olmaz diyebilmelisin. belki ileride istemezsin bile. sakin ol. herkes hak ettigini alacak mutlaka

    0|0
    0|0
    • :( canim kardesim ya :(

    • yine agliyorum bu gece.. bütün esyalarini ona vermeye gittim bugün.. hala beklentilerim vardi.. dur desin ceksin kolumdan sarilsin bana sensiz yapamam desin..ama bos.. kahroluyorum.. icim yaniyor. Allaha israrla dua ediyorum. ediyorum ediyorum.. kabul etseya güzel Allahim dualarimi. sonunu bilsem beklerim.. ama caresizlik deli ediyor insani iste.artik ne yapacagimi bilmiyorum

  • ay canım benim okurken nasıl kötü oldum anladım neler yaşadığını çok sevmişsin değer vermişsin. ilk sevgilin olması ve 4 yılınızın beraber geçmesi çok şey katmış hayatına. şu an ne yapsan boş gelir gittiğin yerler , dinlediğin şarkılar , yaptığın onlarca şey. o da sonra pişman olmuştur ama ya gurur ya da başka bir şey engel olmuştur dönmesine. seni gördüğünde kıza yanaşması sevgisinden değil bak ben mutluyum imajını çizmesinden. bir şey daha söyleyim sana insan uzun bir ilişkiden çıktıktan sonra yeni birine can havliyle sarılıyor benimsiyor ondandır bu aşk meşk mevzuları. yeni birini hayatına al kendi yolunu çiz en iyi hayat seni bulsun bitanem.

    1|0
    0|0
    • :( zaten ayrildiktan sonra çok uzulmus aglamis, ama erkek iste.. baska si yuz verdi, unutmak için baskasiyla oldu, simdide ona baglandi

  • ALLAH BELASINI VERSIN. BİN BETER OLSUN O KIZ VEYA BASKA KIZLAR TARAFINDAN OYLE SEYLER YASASIINKI. SMDİ YANINDA DOSTUM DEDİGİ İNSANLARIN HICBIRI YANINDA OLMASIN.. GECELERİ HICKIRIKLARA BGULSUNDA SEN GEL AKLINA ALLAH BİLDGİ GBİ YAPSIN ALLAH ONU KAHRETSN !

    1|0
    0|0
    • sask a inanmadigim icin hic bir sey umurumda olmazdi.

    • o kdr snır oldumkı .s senın yazını okyunca.. sewqlmı dusundum allah korusa boyle bsey olsa napardım dıe dusman basına vermesın allah .s o ınsanın serefsızlıqının sevıyesı cok yuksekmıs arkdsm kusura bakmada

  • off kızım içimi kararttın beeeee... BİRİNDEN AYRILMANASLINDA SENİ HAYATININ AŞKINA BİR ADIM DAHA YAKLAŞTIRIYO.. koy ver gitsin... hayatında hedeflerin hayallern olsun. onlara odaklan.. böyle sızlanarakdeğil güçlü olarak onun dikkatini çek. önce okuldakilerin ve çevrendeklerin dikkatini çek. çok baska bi kız ol. çok başarılı ol. ben ne kaybettim diye sızlansın ! kendini onun çevresindeki erkekelere hayran bırak.. güçlü ol.

    0|0
    0|0
  • benim yaşadıklarımın aynısı ama ben bir yıl sonra onu unutmuş olacam Allahın izniyle. ki zaten unuttum sayılır o şimdi başkasıyla güya. sende hayatına bak

    0|0
    0|0
  • canım benm ya valla ne diceğimi şaşırdım Allah sabır versin. üzülme boşver güçlü ol. onunla öpüşmemen şunu bunu yapmaman sende hiç bişey kaybettirmez kazandırır. sen takmamaya çalış kendini motive etcek şeyler yap.. hiç bi erkek için üzülmeye değmez...

    0|0
    0|0
  • ya canım benim kıyamam ya :( allah öylelerini kahretsin yaa.yemin ediyorum ya.4 yılını vermişsin ha vay varya şimdi küfür edecemmm yemin ediyorum ya.ya kızım aklnı başına topla.o seni üzgün gördükçe kim bilir içinden ne kadar seviniyor.burda küfür edicem engellicekler beni diye korkuyorum.boş verrrr sana erkek mi yk.öpmemişsin diye ayrılmış ha bak bak bakkk.seni öpmeyi evlendikten sonra isteyecek erkek bulursun sen.onuda unut gitsin

    0|0
    0|0
  • cok uzun yazmıssın okumıycam özetlersen yardımcı olabilirim..

    0|0
    0|0
  • Bigün anlar degerini, tamda sen yeni yeni birine asik olurken belkide..

    0|0
    0|0
    • hep öyle olur zaten.. :(

    • Bendede oldu buna benzer bisey. 7 ay önce hic sevmedim seni oynadim dedi, 7 ay gecti ve geri döndü ben seni cok seviyorum diye. Benimde ciktigim vardi artik

  • Üzüldüm :( Zamanla unutmaya çalış. 1 yıl onu düşünmeye değecek bir insan değil.

    0|0
    0|0
  • off off :'( boşuna baglanmayacaksın dememıs şair ... hayallerini bir bavula koyup carpıp kapıyı cıkıyorlar... Allah sabır versin

    0|0
    0|0
  • off :(( kendimi koydum biran senin yerine. çok kötü bir durum. allah sana sabır versin. onu da allah nasıl biliyosa öyle yapsın...

    0|0
    0|0
  • Daha önce polonyalı kızla ilgili bir soru sormuştun biliyorum hatırladım. Ona da cevap vermiştim..

    Sen gerçekten sevmişin canım ama işte o sevememiş demek ki. Boşver o kiminle ne yaparsa yapsın.Artık yeni bir sayfa aç kendine.

    0|0
    0|0
  • Canim sen avrupada yasiyorsun degil mi?

    0|0
    0|0
    • hmm anladim.. Polonyali kiz falan yazinca, bizim burdaki ekrekler öyle. Mesela benimlin ailem erkek arkadasimin olmasina karsilar, o yuzden eski sevgilimle gizli tutuyorduk bunu. o rahatsiz olmadi mesela ama belliki bu sevgilini rahatsiz etmis. Burda cok degisik yetisiyorlar iste.. sinir bozucular

  • bipppppppppppppppppppppp...

    0|0
    0|0
  • o kaybetmis öyle bir kizla mutluluk ? ve nereye kadar.. üzülmeee

    0|0
    0|0
  • bugün cuma ve ben birsoyu çok özledim :(

    0|0
    0|0
  • :( zor bir durum mesajına bkarmsıın :)

    0|0
    0|0
  • Bunu bi kere daha paylasmistin sanirim ama yapacak bisey yok unutmalisin baska care yok

    0|0
    0|0
  • iki ay biriyle çıkmıştım sevgidiğim tek adamdı diyebilirim hatta neyse kısmet değilmiş ayrıldık 5 senelik çok yakın bir arkadaşıyla sözlenmiş benim duyduğum bu yani ne kadar gerçek bilmiyorum.mutluydum onunla çünkü onun kadar temiz bakan biri olmamıştı bana sevgili olduğumuz tarihi saate çevirmişti 16:05ti ama ben ona öyle bağlı olan ben 19:05 diye hatırlıyordum o düzeltti ona öyle aşık olan ben doğum gününü yanlış hatırladım ve o benimkini doğru biliyordu hala:))iki ay diyorum sizin yanınızda kısa bir süre:))ve biz hiç yanyana gelmemiştik kamerada bile görmedim onu sadece birkaç resim:))o hatırlıyorsa bunları sence senin hayatında hatırlamaz mı bu adam seni?üzülme sadece hayatına bak nasıl geçti bir yıl hayırlısı için dua et:))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...