İki gün sonra tatile gidiyoruz ama yüzmeyi bilmiyorum napiçam ben?

Erkekler kizlar bakin bir?

Iki gun snra tatile gidiruz ama yuzmeyi bilmiyorum napcm ben


0|0
7|17

En İyi Erkek Görüşü

  • git bir şambiyel al traktör şambiyeli olsun dolan ona git yüz tsunami çıksa bogulman valla trans atlantik gibi yüzme gereci xD

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • girenlerin de hepsi profesyonel yüzücü zaten :d
    ben kaç tane görüyorum kıyıda düşüp kalkıyorlar birbirlerine su atıyorlar vs vs hayat cahile güzel :D

    0|0
    0|0
  • Boğulma yeter ;)

    0|0
    0|0
  • yüzmeyi öğrenirsin işte.

    0|0
    0|0
  • bak simdi hacı 2 günde yüzme öğrenilmez gittiğinde ya birinden eğitim al yavastan kendini geliştir ya da bir top al arkdşn veya ailenle doya doya eğlen sadece yüzmek zevkli değil suda oynamakta zevklidir :)

    #DiyeDüşünüyorum

    0|0
    0|0
  • can simidi tak fazla acılma

    0|0
    0|0
  • Göğüs hizana gelen yerlerden daha ileriye gitmezsin olur biter.

    0|0
    0|0
  • denize girenlerin %80 ni yüzme bilmiyoki kıyıda debeleniyolar

    1|0
    0|0
  • takılma en fazla bogulursn

    0|0
    0|0
  • yüzme...

    0|0
    0|0
  • Takil kafana gore

    0|0
    0|0
  • 30 yaşına gelmişsin bilmiyomusun gerçekten :D

    0|0
    0|0
  • bişi olmaz kanka sahilde takıl sende^^

    0|0
    0|0
  • Can yeleği giy :)

    0|0
    0|0
  • Bisiklet surmeyi biliyorsan yuzmeyide bileceksin

    0|0
    0|0
    • Ne alaka

    • Hepsini Göster
    • Bis. bilyrmda yüzmele bagdstrmadm

    • Nasıl bisikllette denge duruyorsun. yuzmede dengede duracaksin

  • Internetten videolar var izle ogrenirsin cok basit ben ole ogrendim

    0|0
    0|0
    • Gercek mi

    • Hepsini Göster
    • O videolari izlerken adamlarin yaptigi hareketlerin aynisini denizdeymis gibi odanda yap ogrenirsin cok basit ya ben ole ogrendim

    • Ama gene yapamam diyosan sen bilirsin git hocadan ders al

  • Nihahahhaha seni boğmaya calisacaklaaar :D seni kızdırıp kızdırıp senin gelemcgn derinlere kacacaklar :D :D

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • denize girme ozaman, boğulursun haberlere çıkarsın allah korusun

    0|0
    0|0
  • yüzmeye fobim var de. ben küçükken herkes yüzme biliyo ben bilmiyorum diye yüzmeye fobim var demiştim herkese şlfgkdlfgkdfg

    0|0
    0|0
  • öğrenirsin çok kolay korkmadıktan sonra.

    0|0
    0|0
  • yetişkinler için olan kolluklardan al, ben öyle yüzüyorum süper.

    0|0
    0|0
  • Ogren hemen bogulursn falan

    0|0
    0|0
  • şamriyel al her derde dava :))

    0|0
    0|0
  • Kıyıda dur yüzüyomus gibi yap :D

    0|0
    0|0
    • yüzüyormuş gibi yapmak nası oluyo allaşkına bana bir söylesene :D

    • ayağın yerde ellerini yüzüyormus gibi atıyon :DD:D:

Yükleniyor...