Maç Hakkında Ne düşünüyorsunuz? Neden oyun olarak bakılmıyor futbola ?

DEmin bir arkadaş bir soru sormuş şimdi beni engelledi , acizliğinin göstergesi olarak cevabıma katlanamadı bile oysaki Yok öyle bişey sapı kupayla beraber bir bütündü bize herhangi bişey verilmedi. Futbol hakkında biraz bilgi edin derim. kazanan kupayı alır diğer takım evine gider efendi gibi üzülür. Kazanan takımda efendi gibi sevinir rakibine laf sokmaya çalışmaz. Futbolun bir oyun olduğunu unutunca bir manası kalmıyo kupaların. Ayrıca kupayı alınca alamayan sapını alıyosa son 2 yılı hatırla ne aldığını da hatılamış olursun. diyecektim Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz.

Sorusu Fener kupayı aldı Gs sapınımı aldı gibi seviyesiz bir soruydu.


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • volkan demirel karaktersiz bir adam sporcu bile değil gözümde yüz karası bir adam

    0|0
    0|0
    • maç falan umrumda değil fair play olsun adam gibi oynansın oradaki maçı 50 milyon insan izliyordur belki türk toplumuna kötü örnek olunuyor

    • Hepsini Göster
    • bu konuyu tartışsak sabaha kadar uzar her yeri ayrı bir pislik bu değneğin kardeşim ya valla fazla yorum yapmıyorum...

    • aynen öyle :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Futbol spor olmaktan çıktı artık. Taraftarlar holigan oldular ne ararsan herşey var. İngiliz tribünlerini aratmıyoruz

    0|0
    0|0
    • İngiliz tirübünlerinde parkte oturur gibi oturuyorlar , Dünyada türübünleri saçma sapan olan 2 ülke var Türkiye ve yunanistan. İngilizler holiganlık işini stadın dışında yapıyor artık :D

    • Hepsini Göster
    • Sen beni anlamadın ki ya

    • Yo anladım İngilterede holigan denilince en başta gelen ülkelerden birisi diyosun :)

  • Bizim milletimiz hala akıllanmıyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • O bu değilde bizim TÜRK futbolundan hiçbir cacık olmaz

    0|0
    0|0
    • Haklısın. Ama buda normal ülkede saçma futbol kuralları var 4 + 1 yok 6+1 saçma gereksiz şeyler. İşi bilmeyen adamlar futbolun başında. Tüpçü adam ne anlar futboldan. Efsane isimler gitsin millet vekili olsun , alt yapıalrda sürünsün ne biliym futbol yorumculuğu yapsın ama tüpçüler , otelciler saçma sapan adamlar takım yönetsiz futbol yöentsin futbol gelişirmi :D

    • o konuda % 100 haklısın

      bizim ülkenin genel özelliği

  • Hak eden kazandı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...