Kız arkadaşınız hamile kalsa n'apardınız?

+ kürtaj yaptırmak istemiyor, onu öyle bırakıpda çekip gidermiydiniz?:), kızlar siz napardınız? aldırırmıydınız bebeği? yoksa herşeye rağmen, seni bırakıp gitse bile, bebeği doğurmuydunuz?


0|0
7|24

En İyi Erkek Görüşü

  • aga basarım nikahı çocugumu babasız dogurtmam.

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Benden dolayı hamile olmak , ya da olmamak işte bütün mesele bu

    2|0
    0|0
  • Kız arkadaşını hamile bırakmak , ne bu ya iiyce oyuncak ettiniz Aşkıda sevdayıda . Hadi hesapta olmayan , bişey oldu diyelim mesela kızın sevdiği çocuğa araba çarptı öldü . E ne olacak şimdi kız hamile , üstelik kocası bile olmayan birinden . Yazıık ya çok yazııık kız arkadaşyla bunu düşünenlere bile acıyorum .

    2|0
    0|0
  • hamile bıraktıysam sahiplenirdim. bu güne kadar hiçkimseyi yarı yolda koymadım ben...

    çocuğum olurdu ne yani :D

    1|1
    1|0
  • asla gitmezdim! gidecek olsaydım hamile kalmazdı...

    1|0
    0|0
  • çocuk benim çocugum kızla omur gececegıne ınanıyorsam basarım nıkahı. yok olmuyosa cocugu doguracam dıyosa cocugunda sorumluluguna kabulum

    1|0
    0|0
  • bırakılmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzz

    1|0
    0|0
  • sahip cıkardım o haltı yemesini bilen gerisini düşünecek sahip cıkacak

    1|0
    0|0
  • evlenirdim onunla

    1|0
    0|0
  • Sevdiğim kız ise zaten böyle bir şeyi yapmam evlenmeden.Şayet oldu bir hata sonuna kadar yanında dururum.Bırakıp gitmem yani

    0|0
    0|0
  • bi boku yediysen sonucuna katlanacan

    1|0
    0|0
  • sen sevgiline seninle birlikte olması için önüne çok büyük bir nimet sereceksin ve düşüncesizliğinden dolayı sen hamile kalacaksın... yok öyle yanlışlıkla oldu kendımı tutamadım v.s... Adam olan herşeyi düşünmeli ve buna göre davranmalı bizde yaşıyoruz bu günahı... kendimizden çok karşımızdakini düşünüyoruz ve kıymetini bilmeye çalışıyoruz... Gel gelelim böyle birşey oldu kürtaj iyi bir şey değil yaaa... Napalım damdan düşeriz evlerine yıldırım gibi de kıyarız nikahı...

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşımı hamile bıraktıysam amacıma ulaşmışım demektir artık onu çocucuğuyla başbaşa bırakr diğer hatunlarla ilgilendirdim

    0|0
    5|0
  • Öyle bir şey yapmış olsam elbette sahip çıkarım. Hem sevgilimi her şeyden çok seviyorum. Bırakıp gidene başka şey diyoruz bizde neyse hesap silinmesin.

    0|0
    0|0
  • recep tayyipe evletlik veririm o bakacakmis zaten

    3|0
    1|0
  • üzerindeki elbise kuzey güneydeki cerenin giydigi elbisenin aynısımı?

    0|0
    0|0
    • resimdeki KIM KARDASHIAN

    • Hepsini Göster
    • bende cemreyi o elbiseyle godrugumde ilk Kim kardashian aklima gelmisti ;p

    • o elbise cemre karakterinde çok saçma olmuştu,basit bir sekreter pardon yönetici asistani :D o kadar pahalı bir elbise giyiyor.zaten o elbise ondan aklımda kalmıştı :)iyi günler

  • annem torunu erken sever :D

    0|0
    0|0
  • kürtaj yarardım ne doğurup başım abela edeylm

    1|0
    3|0
  • evlenirim benim çocuğum babasız anasız büyüyemez. ben ölene kadar en azından

    0|0
    0|0
  • çok zor bi soru :)

    0|0
    0|0
  • hata herkese mahsus.oyle hatam olsa hayat musterektir derim evlenirim sonsuza kadar surdururum.

    0|0
    0|0
  • olmussa istemeden mutlu olabileceksem evlenirdim yok olamazsam onla ilisigim kalmasada cocuguma sahip cikardim kanim canim o benim neyle kiyaslanirki

    0|0
    0|0
  • kız arkadaşım hamile kalsa kürtaj yaptırmam. çünkü oda bir can nihayetşnde. ve bu operasyon lerde tekrar çocuğunun olmamasına neden olabilir. yapılcak tek şey evlenmekk...

    2|0
    0|0
  • Kız arkadaşımsa, onunla evlenirim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Evlenmeden beraber olmak hiç bi şekilde cinsi münasebette bulunmak tarzım değil ama büyük konusmuyorum olursa naparım bilemiyorum

    0|0
    0|0
  • Herkes büyük konuşmuş o hataya asla düşmezdim falan diye düşmez kalkmaz bir ALLAH bu bir. İkincisi de bebeğini çöpe atacak kadar zalim olmamalı kimse

    1|0
    0|0
  • öyle bir hataya asla düşmezdim...

    1|0
    0|0
  • hamile kalmam için nuri alço gibi içeceğime ilaç atması lazm:) çünkü mümkün değik böyle bişey yani asla olmaz. bizde bakirelik önemlidir.

    Ama hadi senin için varsayarsamda çocuğu istemeyen bana sahip çıkmayan birini ilk önce kalbimden çıkartırdm . babasız bir çocuk dünyaya getirip onu kahır içinde büyütmek istemezdim ve aldırtırdım..

    0|0
    0|0
  • doğurmazdım. o adama da dünyanın kaç bucak olduğunu gösterirdim. yaparken iyi, sonra kaçıp gidiyor öyle mi? kolay değil o işler.

    0|0
    0|0
  • O hataya düşmezdim.

    1|0
    0|0
  • Öncelıkle oyle bı hataya dusmem olakı dustum dogurmam

    0|0
    1|1
Yükleniyor...