Sevgiliniz veya eşiniz şehit olsa ne yaparsınız?

Sevgılınız yada eşiniz yada ne blım yakın akrabanız şehıt olsa cenazede onun ıcın aglar mısınız yoksa hıcbırsey olmamış gıbı davranır mısınız.hanı ölen kişi uzulmesın dıye. mesela benım sevglm dıyo şehıt oldugum zaman sakın aglama guclu ol cnku ben ölmedm ölmicem dıyo


0|0
8|4

En İyi Erkek Görüşü

  • bak güzel kardeşim..benim eniştem de 2 arkadaşim da şehit düştü..bende şehit olacagima dair bi kac rüya gördüm..hiç tanimadigimiz kişi şehit oldugu zaman tüm türkiye agliyoruz sevdigine nasil dayanacaksin

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sevgilimin şehit olduğunu düşündümde hakkaten çok kötü bir durum :S

    Bırakın arkadaşlar artık şu boş duygusallığı . . . Bir villada oturuyorsanız ya da residence da aileniz ya da sevgiliniz dediğiniz kişi üst düzey bir meslek statüsüne sahipse zaten şehit felan olmayacak . 30000 lirası varsa da şehit olmayacak . Başbakan oğluysa hele sadece sahte bir çürük raporuna herhangi bir %1 lik ihtimaldende yırtabilir yani hiç bir şekilde şehit olmayacak.

    Şehitler ölmez diye haykırmayı da bırakın artık . Askerin kanı 30000 ne pazarlanıyorsa kurşun yemeden de ölür . Bir ana şehit oğlunun tabutuna affet beni oğlum sana verecek 30000 liram yoktu diye göz yaşı döküyorsa bundan sonra fakir olan ölür . Adaletin olmadığı yerde bir fidan diksen o bile ölür .

    Sevgilin niye şehit olacak arkadaşım onu sorgula ... Ne la bu şehit olmanın cazibesi onuru gururu . 2 dakikalığına televizyona çıkacaksın . Makyajlı bir spikerde yüzüne taktığı sahte üzüntü maskesiyle bir kaç saniyeliğine sevgilinin adını okuyacak . Bir de normal bir şekilde ölse cenazesine paşa , general felan gelmeyecekken , üst düzey bir kaç asker cenazesinde saf tutar . Ya Sonra ? Bu ülke sevgiline her gün hayır duasımı edecek , kim hatırlayacak , belki bir başkabakan ona kelle diyerek kulağını çınlatacak. Göz yaşı dökersende bırak yaygarayı diye seni susturmaya çalışanda yine o olacak. Halk millet ne yapar diye düşünürsen bir kesim

    i phone 5 i bekliyor diğer kesimde çoluğuna cocuğuna yedireceği ekmek kavgasında . Şehitin bu ülkede bir ödülü olmayacak , onun için tek ödül Allahın adaletini beklemek . Cennet onların ayaklarının dibinde olsun .

    0|0
    0|0
  • Allah yolunda öldürülenleri sakın ölüler sanma. Bilakis onlar diridirler, Rableri katında Allah’ın, lütfundan kendilerine verdiği nimetlerin sevincini yaşayarak rızıklandırılmaktadırlar. Arkalarından kendilerine ulaşamayan (henüz şehit olmamış) kimselere de hiçbir korku olmayacağına ve onların üzülmeyeceklerine sevinirler.ÂLİ İMRÂN - 169

    1|0
    0|0
  • allah kitap millet devlet cinsiyet ırk dil din renk ayırt etmeden alayına söverim, her zamanki gibi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sevgilim askerden yeni geldi şehit olsaydı çokta sorun değil sevgili sadece yenisinin karşıma çıkmasını beklerdim :) eşim şehit olsa da defnedilip kırkı çıktı mi sonuçta hayat devam ediyor yeni koca arardim :)

    0|0
    1|1
  • tanımadığım birine sadece haberlerde izlerken bile ağlıyosam çok üzülüyosam yakınım olan kişi sehit olursa naparım düşünemiyorum kendi halimi bu kdr diyim sana...ve bu yaz sevgilim askere gidicek ALLAH KORUSUN

    1|0
    0|0
  • allah düşmanıma bile vermesin yaa çok zor düşünmesi bile kötü ama ağlamaktan ve onun için dua etmekten başka birşey gelmezdi sanırım elimden

    0|0
    0|0
  • sevgilim şuanda askerde.

    Allah korusun düşüncesi bile kötü, düşünmeyi bile istemiyorum.Askerim gelicek sağ salim.

    0|0
    0|0
  • tanımadığımız,yuvalarına ateş düşen ailelere ağlar,üzülürken.kendi eşim veya sevgilimin şehit oldugunu düşünmek bile istemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Şimdi vatan millet bayrak için her şey feda olsun Evet ama bu ülkenin başında olanlara bakıp ve doğuda boşu boşuna şehit olan askerleri düşününce aglardim halimize aglamakla kalmaz insan haklarımi arar, dava bile açardım. Tabii önce reşit olmam lazım

    0|0
    0|0
  • duygu bu saklanırmı

    0|0
    0|0
  • ağlamaktan ölürüm...yapamam blmiyorum off cok kotu bişy ya !

    0|0
    0|0
Yükleniyor...