Çikolata insanı mutlu eder mi?

Çikolata insanı gerçekten mutlu eder mi ? Eğer ederse bunu nasıl başarır ? Sabahtan beri gergindim asabiydim bir çikolata olayı çözdü keyfim yerine geldi bi anda :)

Güncellemeler:
çikolatanın etkisi geçti :S

0|0
22|16

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 21

  • çikolatasz bi hyat düşünemiorm bağımlılık gbi bişi ve kriz geldiinde millet çikolata bulma koşturmasna grer çünkü o olmassa onlara sararm:D

    0|0
    0|0
  • Çikolatanın seratonin hormonunu uyardığını söylüyorlar... Doğrudur, mutlu eder. Aşk gibi birşey :D

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    3|0
    1|2
  • Çukulata beyine endorfin hormonu salgılaması için sinyal gönderir. Endorfin hormonu mutluluk hormonu olarak bilinir. Olay bu yani :D spor yaparsan da aynı hissi alırsın :O aşık olursan da

    0|0
    0|0
  • benim moralimi çabuk düzeltiyor walla anında tebessüm ettiriyor :)

    0|0
    0|0
  • kısa süreli afrodizdiyak etkisi yaratır ve bu etki sayesinde de insan kenedeni mutlu hisseder ne yazık ki kalıcı değildir

    0|1
    0|0
  • Çikolata beyindeki serotonin seviyesini arttırır haliyle de mutluluk verir

    0|0
    0|0
  • Çikolata insan vücudunda Serotonin hormonu salgılamasında yardımcı olur. Serotonin hormonu insanın keyfini yerine getirir. Serotonin hormonu salgılanmaması durumunda anksiyete bozukluğu oluşur ve kişi depresyona girebilir.

    0|1
    0|0
    • yani şimdi hayatımı çikolataya borçluyum öyle mi :D

    • Hepsini Göster
    • İnsanın canı çikolatadan tatlıdır kolay kolay intahar edemezsin merak etme :))

    • :D sen öyle san :D

  • çikolatanın siniri alıcağına hayatta inanmıyorum bende yiyorum sinirliyken baylırım ama sinirimi öfkemi hiç almıyo alakası yok bence.

    0|0
    0|0
  • Yerken mutlu eder . Yedikten sonra vicdan azabı çekiyorum.

    0|0
    0|0
  • mutluluk hormonlarını seviyesini arttırdığı için mutlu oluyoruz bilimsel açıklamasını yapayım dedim :D

    0|0
    0|0
  • bazen

    0|0
    0|0
  • cikolata <3

    0|0
    0|0
  • Bir soslu makarna değil benim gözümde.

    0|0
    0|0
  • Endorfin hormonuyla ilgili bi'şey

    0|0
    0|0
  • fıstıklı çikolata hayat kurtarır

    0|0
    0|0
  • çikolata süperdir benim bütün hücrelerimi onarıyor.

    magnum,max,da dahil.

    0|0
    0|0
  • bana aldatıldıgımı bile unutturabilir.

    0|0
    0|0
    • o derece diosun yani şimdi sevgilin seni aldatsa onu duysan tartışma anında sana çıkarsa bi çikolata verse herşey fit olur öyle mi :D

    • Hepsini Göster
    • benimkisi ayrı mevzu .

    • biliorum biliorum :D

  • mutluluk hormonu endorfini harekete geçirdiği için evet mutluluk veririyo:)

    0|0
    0|0
  • tabikii eder

    0|0
    0|0
  • evet tükettikten 20 dakika sonra kana karışır ve seratonin hormonu salgılatır :) oda mutlu eder aynı şey makarnadada vardır ;)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Ben halen anlamıyorum ya çikolata niye mutlu etsin arkadaş. Ben cips yediğimde mutlu oluyorum veya kola içtiğimde. Bence bu çikolata olayı psikolojijk bir durum. Sırf çikolata alımı artsın diye yalan söylüyorlar Amerikanın oyunu bu arkasında da Israil var. :)

    0|0
    0|0
  • Her gün biraz Nutella kaşıkla. :)

    0|0
    0|0
  • ben eskiden haftada 1 tane yerdim o mutluluk bana yeterdi.

    aşık olunca cikolata alma derdim kalmadı. kızdan ayrılınca günde 1 kilo yiyorum artık, anca denk geliyor.

    eger para biriktirmek istiyorsanız asık olunuz. cikolataya verdigim paranın haddi hesabı yok :Pp

    0|0
    0|0
  • çikolata ve portakalda mutluluk veren hormonları salgılatan bi madde varmış diye biliyoum, ama şak diye yer yemez olurmu bilmem

    0|0
    0|0
  • abi çikolata olsun tatlı olsun insanı mutluluk manyağı ediyor tatlısız çikolatasız bir hayat düşünemiyorum...

    0|0
    1|0
  • mutlu eder sürekli yemek isrtersin ama ayarını kaçırırsan dişi çürütürp acı veriyor tıpkı aşk gibi

    0|0
    0|0
  • Bence etmez hani derler çikolata insanı fena yapar benim kadar yiyen yoktur herhalde ama birşey olmuyor

    0|0
    0|0
  • çikolatayı hayatı boyunca sevmeyen ben yemek yapma özürlü olduğumdan ve valide hanım kahvaltımı hazırlamayı unutmuş olmasından dolayı bi albeniye yumuldum.neden daha önce yemedim lan bunu tadı güzelmiş dedim :D

    0|0
    0|0
  • sevişecek hatun yoksa çuklat yemek hiç yoktan iyidir

    0|0
    1|0
    • çikolata yedikten sonra da cinsel istek daha çok artıyo ama :D

  • eder,mutluluk hormano olarak nıtelendırılen endorfın salgılanmasını sağlıyor

    0|0
    0|0
  • ederr :D beni ediyor yani :D

    0|0
    0|0
  • mutluyken bile çikolatayı ararım :)

    0|0
    0|0
  • Beni ediyor.

    0|0
    0|0
  • Hacı bitter ye..aç karnaa..kafan güzel gez akşamaa

    0|0
    0|0
  • Hemde nasıl (: ımmm

    0|0
    0|0
  • Beyindeki serotonin seviyesini artırır çikolata, bu yüzden mutluluk verir ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...