Bulk protein tozu içenler oldu mu?

eczaneden bulk diye protein tozu aldım bunun faydasını görenler var mı ya da kullanan oldu mu?

Güncellemeler:
arkadaşlar spor yapmak için degil sadece kilo almak için kullanıyorum tavsiye ettiginiz bişey varsa bana marka olarak yazın... vucut sporuyla ben kilo almadan bu sporu yapamam ama çok istiyorum yapmak arkadaşlarla bir makina aldık arkadan ağırlık takıyorsun sonra kanat çalısıyorsun yani bir cok sekildee spor yapabiliyorsun bu aletle aksamları biraz çalışıyorum yapıyoruz işte bişeyler :)))

0|0
413

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok kullandım bir zamanlar. Faydasını görürsün. Süte karıştır, tatsız gelirse içine bir muz rendeleyip karıştır. Sıkı çalışırsan normalde 3 ayda yapacağın kası 1-1,5 ayda yaparsın.

    0|1
    0|1
    • ben kilo almak için yapıyorum 32 yasındayım kilom 60 :S

    • Hepsini Göster
    • kılo almak için iyi bir ürün artı bir yönü kılo aldırırken vucudunuz yağ bağlamaz

    • molinza diye bir site var ürününü ordan temin edebilirsin fiyat heryerden uygun. ben aldım satıcı eczane urun orjinal tavsiye ederim

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • kardeşim kullanıodu bi ara işe yarıo ona baya yaramıştı ama bi paketten sonra kullanmadı

    0|1
    0|0
    • ben 5 sene önce kullanmıstım bunu 1 paketi bitirmiştim ama düzensiz içiyordum şimdi yeniden aldım az önce muzu ince ince kestim üstüne bir bardak kadar süt döktüm bir kaşıkta bal ve 3 kaşıkta bulk koyup ictim :P

    • Hepsini Göster
    • ee maşallah daha ne yapacan böle işe yaramazsa zaten daha yarıyacak bişey yok

    • dimi yani... dogru söylüyon :))

  • kendimmi ornek aliyorm

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 12

  • bana faydası oldu ama şunu da bir oku link

    0|1
    0|0
    • Senin gönderdiğin linkten bir bölüm,

      “Bilinçsizce kullanılan amino asit, steroid ve protein tozu gibi kas geliştirici ilaçların hem hormonal, hem de kardiyovasküler sistem üzerinde çok büyük etkileri var ...


      STEROİDDDDDD bunun yüzünden kaynaklanan bir durum ve durduk yere damarın yırtılması değil , alınan Doping etkili ilaçların vucuda daha fazla performans verir ve haddinden fazla ağırlıklara girersin.Bu yüzden damar yırtılması olur.Problem kullanan elemanda Vucudu hazırlamadn sterod girmş

    • ben vucut gelişimi için kullanmıyorum benim kullandıgım vucutcuların kullandıgı toz degil bulk günlük protein ihtiyacını karsılıyor benim amacım kilo almak

  • spor salonunda kullanıyorlar..faydası var...

    0|1
    0|0
  • Kardeşim , vücut gelişştirme ile uğraşşııyorsan bu tarz protein amino ...vs takviyeleri eczanelerin böyle ilaç gibi olan şşeklinden alma.protein değğerleri yüksek değğildir.Baktıım çok fazla protein değeri yok.Daha çok suplementleri tercih etmelisin kardeşim...Hem ne kadar olsa da içinde ki protein değerleri gerçeği yansıtmıyor olabilir.

    0|1
    0|0
    • oyle. ama optımumun proteın degerı 24 gram ve bu gercekten ıyı bır değerdir gerçeqide yansıtır.

    • Hepsini Göster
    • ok çok sağolasn

    • spora başla suplementlerle beraber devam et.sigarayı da bırak..Gör nasıl kilo alıyorsun..Hem kaslı bi vucut olur...problem değil canın sağolsun sağlıklı yaşam için el ele

  • yorumları okuyunca gördüm kilo almak istiyosan karbonhidrat tozlarını kullan ayda 5 kilo alırsın sporla birlikte yap aynı zamanda yemek çok ye spor yapmazsan ve az yersen ne kullanırsan kullan kilo alamazsın

    0|1
    0|0
    • ben bunu daha öncedende kullandım ama faydasını görmemiştim gittim yeniden aldım kilo almadan spor yapmam imkansız ilk önce kilo almam lazım whey protein tozundan bahsetmişler herlhalde vucutcular bu tozu kullanıyor

    • Hepsini Göster
    • eczacıda 3 ögün dedi bana

    • bıldırcını karıştırma araya boşver:))sütün içine muzu kes tozu da kat içine iç:)

  • protein tozu almanı8n amacı sanırım spor amaçlı sana tavsiyem whey protein al bulk falan boşver bence whey proteini herkes bilir herkes kullanur ama bulk duyulmuşl bişey değil

    0|1
    0|0
  • bulk proteın tozunun mutlaka faydası vardır lakin değerleri önemli.. ben sana optımum'un WHEY protein i tavsiye ederim kendımden bılıyorum yok böyle birşey..

    0|1
    0|0
    • optimum da iyidir..güzel tercih

    • Hepsini Göster
    • keske bırakabilsem ama olmuyor be dostum çok zorluyor beni :P

    • steroid başlı başına vücüt geliştirme suplementıdır oxyd bıLgın yanlış. kullanıldıgı takdırde karaciger kalp dmeeden hepsini buyutur. vucudu şişirir kan dolasımının dha hızlıı olur ve geregınden fazla agırlıgın altına gırersın enerjıden dolayı.. yenı başlayan bırısı ıcın cok zararlı ki başlanmasına hic tavsiye etmem.::

  • Bi kere almışsn sürekli istr vicut alma öyle takviyeye gerk yok doğal çok yemek ye spor yap Bn hiç kullanmadm 19 yaşndym 183 boy 92 kilo oldm spor yap acıktırıyo zati .s

    0|1
    0|0
    • herkesin bünyesi farklı belki sen su içsen bile kilo alırsın ama ben alamıyorum mecburen böle tozlara girdim

  • ne faydası var merak ettim :P

    0|1
    0|0
  • Spor yapıyorsan her türlüsünden fayda görürsün.

    0|0
    0|0
  • 1-2 foto koyaydın bari..

    0|0
    0|0
  • bende kullandım yemekten önce içiyordum.artık ondanmıdr bilmem ama şu an kilom iyi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...