10 gün içinde nasıl kilo verebilirim desem? hep beraber gülsek.

Evet 10 günde kilo verilmez, verilse bile sağlıklı olmaz. Ama 10 gün içinde 3-4 kilo vermem gerek. Acaba 10 gün boyunca sadece meyve ve sebze yesem fark eder mi?

Acil bir durum olmasa böyle saçma bir soru sormazdım ama oluyor işte :)

Dalga geçmeyin de öneri yapın üyecanlarım :)

Güncellemeler:
Güneş gitsin yürüyüşe çıkacağım.

Soda alıp döneceğim eve.

Sadece meyve yiyeceğim.

Birde mekik çekeceğim.

Tatlı,yağlı, şekerli şeyler yok.


10 gün sonra görüşelim. :) şimdi tartıldım 60 kiloyum. 1.72 ye 60 iyi aslında ama bu göbek ve baldırlar gidecek kardeş ! 55 i görmem gerek :)) Bana bol şans dileyinn :)

0|0
6|14

En İyi Kız Görüşü

  • kilo vermene hiç ama hiç gerek yok tatlım ama illa da vermek istiyorsan bol bol su iç,yağlı şeyler yeme akşam 6 dan sonra yemek yeme.tatlı dondurma vs yeme.ve sabah akşam spor yap :)

    1|0
    0|0
    • 10 günde verirmiyim kilo böyleee :D

    • kilo vermek önemli değildir nefesim sıkılaşmak önemlidir,belki kilon aynı kalır ama sıkılaşırsın daha ince ve zayıf görünürsün :)) yağlı ve şekerli şeylerden uzak dur ve günde 3-3.5 litre su iç anahtar olanlar bunlar ;))

    • bol şans bebeğim :))

Erkekler Ne Diyor 14

  • sorunu gördüm hiç bir fikrim yok ama fotoğrafın güzelmiş.

    1|0
    0|0
  • acilen bi sevgili bul çok çabuk sev ama gerçekten sev sonra o ayrılır sen çok sevince.. sonra üzüntüden 1 haftada verirsin 6 kilo bide ağlarsan 10 kilo garanti veriorum sana ..

    1|0
    0|0
    • 10 Günde birini sevemem ki :D

    • Hepsini Göster
    • 10 gunun yok zaten 3 gunde sevecen kalan 7 gun ask acısı garantı kılo verırsın platonık yap bıraz zaten 1 haftada cıddı bısey olmaz bedava dıyet sana ıste

    • üzgünüm başka yolu yok :D ayrıca sevebilirsin insanın aşık olması saniyenin 5te1 ini alıomuş böle bi geyik var :D valla bilemicem ben uzun zaman olsa bodye gidiorum 8 yıldır bişiler sölerdim ama 10 günde bilmiorum varmı bi yolu

  • ishal ol daha fazlasını bile verirsin.

    1|0
    0|1
    • Süper ee nasıl ishal olcaz :D:D

    • Hepsini Göster
    • dalga geçiyorum ya ishalle mi uğraşacam bide :D

    • ben de dalga geçiyorum yahu hangi birinizle uğraşayım :((

  • hafif şeyler,haşlama türleri,sebze ağırlıklı,ye günde 2 saat yürüyüş yap evdede egzersiz yap azmet zayıflarsın

    1|0
    0|1
  • gecenlerde hastanedeydin iyilestinmi tam olarak ayrica bunyenin bunu kaldiracagini sanmiyorum.hemde calisiyorsun hepten cokersin

    1|0
    0|0
    • İşten istifa ettim :/

    • Annemi seven biri olarak Seninde Anneni sevdigini dusunuyorum.sagliginda sorun olursa o uzulur sadece.son karar senin.

  • Asık ol 1 haftada 3 kılo verırsın

    1|0
    0|0
  • hem bılıyon hemde ıstıyon yogh sana ölüm diyeti..

    1|0
    0|0
  • evet nefes elimize düştün dalga geçelim :P

    elma detoksu yap.yeşil elma bide koş zıpla

    1|0
    0|0
    • Bak bunu sevdim. Birazdan heidi gibi kırlarda koşturacağım. :)))

  • Bi kutu 240lık hydroxycut hardcore pro series al, Shaun T's insanity workouts programını internetten bul indir, 2 aylık program normalde sen 10 gün yap devam da edersin günde max. 45 dk. ama zor. zaten spor yapmadan ve dietsiz kilo veremezsin bari yapınca tam yap. hem sağlıklı hem düzenli hem de hızlı kilo verirsin bu yolla. 10 gnde etkisini görürsün sıkılaşma olarak.

    0|0
    0|0
  • sadece proteinle beslen..ve günde en az 3-4 li,tre su iç..l karnitin kullan..bu şekilde göbiş veya basenler incelir 10 gündede olsa..

    0|0
    0|0
  • Yemek yeme.

    0|0
    0|0
  • Sabah 30 dk

    Akşam 30 dk

    koşu yapabilirsen verirsin.

    0|1
    0|0
  • 1.72 boyum 95 kilom yapiliyim ondan boyle kilon ideal 0 beden olmak istiyorsan onu bilemem

    0|0
    0|0
    • 0 beden olmak istemiyorum,bu göbeğide istemiyorum :)

    • cok takiyorsun sanirim resminde gayet normal duruyorsun.

  • önce inanmalısın :) 10 gün içinde 3-4 kilo verirsen vücudunda çatlaklar oluşur.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • maydanoz suyu iç ama günde en fazla iki bardak iç ve iki haftadan fazla içme

    1|0
    0|0
  • Kilo vermene gerek yok kuzu bence.

    1|0
    0|0
    • Göbek var :( bide baldırlarım var :(

  • resimdeki sensen bnce kilon iyi ya :)

    1|0
    0|0
    • Ya zaten bölgesel kilo vermem gerek :( mesela göbek ve baldırlar :(

    • hmm anladım bölgessel se eğer diyetisyene git

  • meyveler şeker deposu,doğru bilinen yanlışlardan birini yapıyosun. 10 günden fazla yapmayacaksan sana şunu öneririm. yağsız salata ye sadece. insan sindirim sistemi selülozdan yararlanamaz,o da bir çeşit karbonhidrattır. sindiremediğimiz için de direk atılır. hem douma hissi verir hem de bağırsaklarını calıstırır. bol bol ot ye. salatalık da yiyebilirsin ama domatesi cok kaçırma o da şekerlidir.kolay gelsin.

    0|0
    0|0
  • :D öyle bir formül var su yerine soda iç akşam yemek yeme gündüzleride az ye..

    0|0
    0|0
    • tabi bide koşmalısın koşabildiğin kadar yada yürüyüş

    • Soda yağları yakıyordu değil mi? birde meyveli olsa olur mu?

    • onu bilmiyorum işte :/ benim bi sporcu arkdaşım yarışmadan önce zayıflamak için bunları yapıyodu 3-4 kilo veriyodu hemen

Yükleniyor...