Bugün sen uyan diye 8 asker uyudu, ya siz ne yaptınız?

bugün sen uyan diye 8 asker uyudu. onlar için neler yaptık veya neler yapıyoru şehitlerimiz için :(


0|0
1110

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • ölen pkk lılara geberin pislikler deyip lanet okudum.ateş düştüğü yeri yakıyor yüreğimiz kalkıyor,burkuluyor,gözümüz yaşlanıyor,dua edip fatiha okumaktan başka,sosyal medyadan takip edip yorumlar yapılıyor.duygular ifade ediliyor.böyle.işe yarayacak,yapılacak bilmediğimiz ve sizin bildiğiniz şeyler varsa yapalım.

    0|0
    0|0
  • 8 asker uyumadi, katledildi. devlet onlari yem olarak dagdakilerin önüne atti.

    3|1
    0|0
  • fatiha okuyoruz ancak

    0|0
    0|0
  • yazık olmuş boşu boşuna ölmüşler trkiye 3 tane çapulcu fakir dağda gezen teröristi yıllardır yok edemiyosa bu işte bi iş var. kurtuluş savaşı bile 4 sene sürmüş ayık olun

    0|0
    0|0
  • herzaman dualarimdalar

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey yapmadım.

    Bu konulara karşı hissizim.Ayrıca onların şehit olduklarını da düşünmüyorum.

    1|0
    1|1
  • katliam resmen ..

    0|0
    0|0
  • sen naptın ?

    0|0
    0|0
  • Kahrolsun akepe.

    0|0
    0|0
  • hiç bişey.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • bizim burdaki gençlerde tatilde antalyaya mı bodruma mı gitsem ne içsem orda hangi bikinimi giysem hangi ojemi sürsem diye düşündü.dünya adeletine devam ediyor.

    0|0
    0|0
  • dua etmek ve üzülmekten başka ne yapabiliriz?

    0|0
    0|0
  • Dua okumaktan başka bir şey yapamadım. En azından vatanı internette kurtaranlardan (!) değilim.

    0|0
    0|0
  • dua ettim elimden başka bir şey gelmiyor.izlemiyorum tv deki o dramı.anlamıyorum medyayı zaten oğlunun şehit haberini vermeye giden askerin peşine takılıp o anı yansıtmasına dayanamıyor insan

    0|0
    0|0
  • duadan baska yapacak bırsey varsa soyle yapalım kardesım

    0|0
    0|0
  • dahili ve haricî bedhahların olacaktır.Genclige hitabe birlik beraberlik icin yazildi.bu kadar çok birbirinden nefret edenlerin yaşadıgi başka ülke yok.

    0|0
    0|0
  • onlar bizim için ölmedi tatlım, siyasetin bok çukuruna düştüler. yazık

    1|0
    0|0
  • giden gitti kalanlara yazık oldu

    0|0
    0|0
  • ISeHzaDee ahbap: rahmet ve sabır diledik.

    0|0
    0|0
  • Birşey yapamadık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...