Vücut gelistirmem gerek ama salonlara ayırcak fazla vaktim yok :/?

Kısa bir sürede vücut geliştirmem gerek fakat salonlara gunde en fazla 1 bucuk saat ayirabilirim önerilerinizi alabilirmiyiim?


0|0
5|31

En İyi Erkek Görüşü

  • Vücud yapmak istiyorum demişsin yani zayıflamak istemiyorsun doğru anladım değil mi? O zaman gidip bir barfiks barı alıyorsun evinin bir tarafına kapı üstüne vs. babana montalatıyorsun ve hemen barfikse başlıyorsun. Squat, Barfiks, Şınav, Mekik. Vücud ağırlığınla yapabileceğin en harika egzersizler..

    0|0
    0|0
    • 2 aylık bir sürede pek ise yaricagini sanmam :/

    • O kadar güzel işe yarar ki. Barfiks bütün üst bölgeni çalıştırır mesela avuç içleri sana bakacak şekilde dar tutarsan kolunu göğüsünü omzunu çalıştırır. Avuç için karşıya bakıcak şekilde geniş tutarsan sırtını omzunu kolunu çalıştırır. Şınavı söylememe gerek yok zaten gögüs ve arka kolunu biraz da omzunu gayet güzel çalıştırır. Sadece disipli bir şekilde yap farkı çok rahat anlayacaksın ben eminim

Erkekler Ne Diyor 30

  • Eğer salona ayıracak vaktin ve bütçen yoksa internetten Body Beast programını indirip uygulamanı tavsiye ederim. 2 Tane orta halli dumbell ya da keyfine göre alacağın dumbell setler, birde pilates topu işini görecektir. Ben gerçekten çok yararlandım bir araştır derim. Torrent sitelerinde kolayca bulabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Bacım istiyorsan beni ekle sana detaylı bir şekilde anlatıyım 2 3 aylık hızlı spor programları var ücretli tabiki bunlar ama ben ücretsizini buldum ve kendimde yapıyorum gayet memnunum.. Ve hatta birçok video ve hayat hikayesiyle motivasyon sağlıyan bazı siteler var bunlar hakkında sorman gereken leri sorarsın ne bileyim..4.5 yıllık spor geçmişim var az buz biliyoruz :)

    0|0
    0|0
  • o kadar yetiyor zaten

    0|0
    0|0
    • O kadar vaktim yok benim kısa bir sürede geliştirmem lazım protein tozları falan hiç denemedim yardım edin lütfeen :(

  • Disarda yürüyüs kosu yap eve geldiginde de evde yapabilecegin belli basli hareketler var onları yaparsan her gun senin icin iyi olur yardıma ihtiyac duyarsan da mesaj atabilirsin yardım edebilirim

    0|0
    0|0
    • Ya ben zayiflamak istemiyorum tamamen definasyon parcalama

    • Evde yapabilecegin kardiyomsu yag yakmaya yönelik hareketler gene var
      Crossfit tarzinda yaparsan agirliksiz iyi olur bence

  • Kısa surede derken? Vücut geliştirmek en az 3 aylık sıkı çalışmayla başlar. Daha sonra vücut alışır ve sürekli olarak gelişim sağlarsın.

    0|0
    0|0
  • 1.5 saat yeterde artar kanks 45 dk cardıo yaparsın 45 dk aletlı hareketler

    0|0
    0|0
  • evde squat ve mekikle halledersiniz

    0|0
    0|0
  • Bak zaten hergün çalışmak zarar 1 gün var birgün yok yapabilirsin 1 saat yeter ve artar bile proteinle 3 ayda kasların çok fazla olur

    0|0
    0|0
  • Dambıl al iki tane ben o şekilde çalışıyorum evde 8x4 yapıcaksın kol göğüs omuz bu arada çok tatlısın ya

    0|0
    0|0
  • Sırf böyle soru soranlar için bir program hazırlicam önümüzdeki günlerde aynı şeyleri söylemekten sıkıldım o yüzden yazmicam buraya

    0|0
    0|0
  • canım tam olarak ne gibi bir öneri istiyosun onu anlamadım.

    0|0
    0|0
  • kadında kas çok kötü duruyor ne olur yapma bak güzel kızsın böyle kal lütfen

    0|0
    0|0
  • Bir kız neden kas yapar ki

    0|0
    0|0
  • Bayanların vücudu zaten fit neden geliştirmek istiyosun

    0|0
    0|0
  • Zaten salonda yatılı kalman gerekmiyor gidip 1- 2 saat adam akılllı spor yapsan yeter.

    0|0
    0|0
  • vücut geliştirmek için zaten spor salonuna gitmenin bir lüzmu yok. evde de çok fit bir vücuda sahip olanbilirsin hem de sadece bir kaç hareket yeterli

    0|0
    0|0
  • Spor salonu imkanin varsa git guzel bir program yaparlar sana istedigine gore gunde 1 saat 2 saat fayda gorurusn

    0|0
    0|0
  • Ben futbolcuyum sadece 2 hafta sürede günde 1 saat evde özel spor ve yemek düzeni yaparak 12 kg verdim ve vücut hafif şekillendi tek tavsiyem evde 1 saat özel spor yap

    0|0
    0|0
  • Kas yapmayı düşünüyosan çok itici hatta iğrenç olur, fit olmayı denemelisin.

    0|0
    0|0
  • bizim forumda halledersin bu isi

    0|0
    0|0
  • Bence bir an once basla bu spor yapan kadinlarin popolari dik duruyo ve cok cekici oluyolar

    0|0
    0|0
  • giriş gelişme sonuç

    0|0
    0|0
  • Kas yapıp ne yapacan bir kızda kas çok itici :s

    0|0
    0|0
  • Kisa bir sürede salon olmadan bok yaparsın sen

    0|0
    0|0
  • Amacın kas kazanmak mı sıkılaştırmak mı biraz ayrıntı verirsen yardımcı oluruz..

    0|0
    0|0
  • evde çalış

    0|0
    0|0
    • Uzun sürer kısa bir sürede en azından karın kaslarımın belirmesini istiyorum :/

  • plates veya yoga ikisinden bir ;)

    0|0
    0|0
  • 1.5 saat yeteer de artar bile

    0|0
    0|0
  • başlangıç iin haftada 3 gün 1,30 saat yeterli daha sonra hergüne çıkarırsın

    0|0
    0|0
  • Sen iki gün 1.5 saat çalış üçüncü gün çalışabilek misin bakalım süreler kısalacaktır mutlaka

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...