Fitness yapanlar bir bakın 😀?

Bu karnı nasıl dümdüz yapabilirim? Sarkık filan değil sadece ben belimin ipince karnımın dümdüz olmasını istiyorum hangi hareketleri yapayım?


0|0
2|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Bol bol mekik çekmelisin.

    1|0
    0|0
    • hadi ya öylemi vay beeee

    • Hepsini Göster
    • Kondisyon bisikletin varsa onunla hergün 15 dakika çalışabilirsin birazda koşu yapmalısın.

    • Teşekkürler

Erkekler Ne Diyor 18

  • Hareket falan hikaye hareketlerle bir alakası yok boğazı tutacaksın. Deli gibi mekik çeksen de yağlı besleniyorsan karın gitmez. Tuzlu da beslenmeyeceksin tuz suyu vücudda tutar ayrıca yanlara birikir. Unlu da yemeyeceksin. Kısaca şunu yapacaksın annenin yaptığı yemeklere bolca yükleneceksin ama ekmeği kesiceksin 1 tabak yiyosan 1.5 tabak yemek yiceksin ama ekmek yok veya 1 dilim falan. suyu da azaltacaksın hoop karnın dümdüz olucak bunun yanında istersen yağ yakıcı hareketler yapabilirsin squat mekik falan ama zayıf biriysen hareketlere de gerek yok

    1|0
    0|0
    • Ben zaten 3 yıldır ekmek yemiyorum spor yapıyorum çünkü karnımda kas var ama yandan bakınca dümdüz değil onun için hareket sordum

    • Hepsini Göster
    • Var hafif

    • bence ayva göbeği olsun yani hoş durur ama yok diyosan p4p karın antremanlarını öneririm düzenli yapıldığı zaman gerçekten çok iyi sonuç veriyor ama çok zor o yüzden bazı hareketleri yapamayabilirsin, yapabileceğin şekilde uyarlarsın
      http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

  • Spor salonuna gitmeden öyle bir vücud yapabileceğini zannetmiyorum supplement destekleride alman lazım yağ şeker tuz undan uzakdurucaksın bunları hayatından silieceksin Fitness kraliçesi Jen Selter takip edebilirsin :) https://www.youtube.com/watch?v=xUgCQ8Kxyyo

    1|0
    0|0
  • Hareketlerle karın düzleştiremezsin. Sarkıklığı azaltırsın, ki sarkık olmadığını söylüyorsun. Sana tavsiyem haftada 3 gün interval kardiyo yöntemini uygula. Yani 3 gün koşu. Şu yöntemle:

    5 dk ısınma - hafif koşu
    1 dk hızlı koşu ve hemen arkasından 2 dk yavaş koşu (1 set yaptı) bundan 5-6 tane yapacaksın ve en son,
    5 dk soğuma - ısınmanın aynısı

    Bu yöntemle hem incelir hem de dümdüz karna sahip olursun. Bu arada beslenme konusu da önemli.

    x-sport

    1|0
    0|0
    • Peki ısınma hareket leri?

    • Hepsini Göster
    • Haraketlerle alakası yok mu :DDDDDDD

    • Hareketlerden fayda sağlayabilmek için yüksek tempoda yapılması gerekir. 4x50 sistemiyle 2 farklı karın hareketinin üstesinden gelmek kolay mı? Ayrıca ince bel istemiş arkadaş, kaslarını fazla çalıştırırsa kalınlaşma bile söz konusu olabilir. Google'dan araştırın, karın hareketleri beli kalınlaştırır mı diye sonuçları bir inceleyin.

  • yağ oranını baya dusurmen lazım sağlam dıyet sağlam cardıo kanks

    1|0
    0|0
  • %70 beslenme %30 antrenman iş mutfakta bitiyor

    1|0
    0|0
  • önce yağ oranını düşürceksin cardiyo yapmalısın sonra karın çalışma hareketleri var mekik gibi mesela

    2|0
    0|0
    • Zaten 2 yıl spor yaptım o yüzden hafif kas var yağ oranı yüksek değil de ben belimin ince olmasını istiyorum?

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler

    • rica ederim

  • bir hareket var. vileda sopasını boynuna alıp iki elinde arkadan tutup bacakların haric karnını ve üstünü sağa sola cevireceksin böylelikle ince bir bele sahip olabilirsin

    1|0
    0|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=cwK6fjh6_v4 bunu yaparsan fena olurusn :)))

    1|0
    0|0
  • düzenli koşu düzenli mekik düzenli estetik hareketler bunları hergün belirli saatlerde yap.

    1|0
    0|0
  • Bisiklet, Koşu, Mekik, Crunch, Mountain Climber, Twister, Plank vs

    1|0
    0|0
  • Beslenemene dikkat ederek ve karın egzersizleri yaparak sıkılaştırabilirsin.

    1|0
    0|0
  • en basit yol bisiklet sur kardesim.

    1|0
    0|0
  • Cardio yapacaksın sakın kas basma sonra zor oluyor sadece cardio yap

    1|0
    0|0
  • ince belli karı çok güzel oluyor yatakta

    1|0
    0|0
  • Hareketle alakası yok diyen arkadaşlara selamlar olsun öncelikle. İlk olarak bu dedigini yapmak en az 7-8 ay azimli çalışma gerektirir. İkinci olarak bogazını biraz tutucaksın. Üçüncü ve en onemlisi interntten araştır youtubeda vs cok guzel videolar var FARKLI HAREKETLER İLE VÜCUDUNU ŞAŞIRT bu şekilde daha hızlı sonuç alırsın :)

    0|0
    0|0
  • Vomens health yaz google sonra o site nasıl olmak istiyorsan bulursun birsey :)

    0|0
    0|0
  • Meyve süt ve mekik baklavali kız olursun :-D

    0|0
    0|0
  • YATMA sporu daha hoşuma gidiyr panpa :D:D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Erkeklere nazaran kadinlarin karin kasi yapmasi daha zor ve uzun oluyor. bir tane uygulama var ve gercekten cok iyi. Butt workouts diye bir bak istersen

    1|0
    0|0
    • Kas var ama düz degil

    • Nasil duz degil ya bendede kas var ama duz. Plates yap karin calis

    • Ya incecik değil yani yandan bakınca

  • Sit-up ve bicycle crunch ama koşu bütün vücuduna yararlı.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...