BJK'yi çok beğendim?

Arsenal maçını izledim bir galatasaray'lı olarak imrendim resmen oturmuş bir takımı var eski inöünü stadı olsaydı ben bjk'nin bu maçı alacağını düşünüyordum göz göre göre gitti maç neyse bjk'li arkadaşlar umutlarını yitirmesinler bu takım uefa'da da iş yapar geleceği parlak bir takım gördüm inşallah bu tempoda devam ederler. Demba ba'ya gelince çok iyi bir oyuncu tam galatasaray'ın aradığı bir forvet tarzı daha tam takıma uyum sağlayamamış ama ileride inşallah sakatlık olmazsa iş yapar bu oyuncu.


0|0
3|12

En İyi Kız Görüşü

  • valla atiba olmalıydı sakatlık hep basımıza bela. kerim ful oynamalıydı gökhanda tam hazır olup ful oynamalıydı. oğuzhan geçen sene mükemmeldi bu sene hiç yok gibi hazırlık maçlarıdır umursamıyordur belkı dedım o zaman oynamadıgında şimdi bile oynuyamadı. böyle olmalıydı. umarım rövanşa kadar bir sağ bek veya orta saha alınır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 12

  • Arsenale futbol dersi verdik

    0|1
    0|0
  • Bende Beşiktaşı çok beğendim ama ingilterde böle olmaz işi çok zor.

    0|0
    0|0
  • Sonuca bakarım ben oyuna değil gol yoksa hikaye

    0|0
    0|0
    • stad kötü zemin zaten berbat sana bişey diyim mi bjk inltere'de böyle oynarsa alır ligi şu oyunla açıka ra şampiyonlukla bile bitirir o kadar açık konuşuyorum.

  • ağzın bal yesın kanks

    0|0
    0|0
  • olcay eskisi gibi değil veli desen uşmuş motta ve ismail saçma çalım ve vuruşlar denediler ama demba gayet iyiydi ba gs veya fbde olsaydı kesin daha iyi olurdu

    0|0
    0|0
  • Yönetimin yüzünden eleneceğiz. Parayı kıyıp bir iki transfer yapsalardı şampiyonlar liginde zaten grup maçlarını tamamını oynadığında kat kat fazlasını alacaktın. Rezillik resmen ya yazık şu futbolcuların emeğine

    0|0
    0|0
    • İç işleri bilemem eğer bu takımı bitirirlerse çok yazık ederler.

  • Bence o kadar da iyi değildi savunmada ki basit hatalar nerdeyse pahalıya patlıyordu bir de son vuruşlarda ki beceriksizlik sıkıntısı var Arsenal beraberliğe gelmiş zaten istediğini aldı. Ne yazık ki ikinci maçta işi bitirirler

    0|0
    0|1
  • Gerçek Beşiktaşlı olması için çapraz bağları koparması lazım :D güzel oynadık evet te ben olsam ismaille necibi kadro dışı ederdim direk.

    0|0
    0|0
  • ben Fenerbahçeliyim gerçekten de iyi oynadılar

    0|0
    0|0
  • Gerçekten çok güzel top oynadık

    0|0
    0|0
  • bir fenerbahçeli olarak beşiktaşın oyununu tebrik ediyorum :)

    1|0
    0|0
  • Demba ba kime lazım değil ki canım sende, Takım iyi oturmuş gerçektende, fena goller kaçtı, Ama bence tur henüz gitmedi, Rövanşta 1-1 kalırsak geçeriz turu. Bu savunma bu performansı göstersin yeter. ;)

    0|0
    0|0
    • aynen dostum bende öyle düşünüyorum şu bizim kazma burağ'ı atacaksın yedeğe çekeceksin demba ba'yı 20 golden aşağısı kurtarmaz galatasaray'a

    • Aynen öyle, ya zaten sizinkiler iyi transfer yapıolar ama forvet yok, Almeida bile sizde iş yapar o haliyle. Bizimkiler zamanında kaleci bulamıolardı aynı şey, Neyseki şimdi fena değil, gerçi sağ bekte İsmail oynadı :D

Yükleniyor...