Beşiktaşlılar buraya bakin bi?

Bu aksam Arsenal maçına stadyuma gitmeyi düşünüyorum ama Fenerbahçe formasıyla gidicem. Beşiktaşı desteklicem, sizce Beşiktaş taraftarı saldırmaya falan kalkar mı?


0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • hiç birşey olmaz arkadaşım tam tersine sevinirler bile desteklediğin için rahat ol giy formanı git kanks :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • evet seni yaşatmazlar bile

    0|0
    0|0
  • Boynuna Beşiktaş atkısı takıp desteklersen herkesin hoşuna gider :))

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey demezler aksine çok sevinirler. Onlarla besteler falan söyle, saldıran olmaz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Hiçbirşey olmaz kardeşim renkler değil niyet önemli

    0|0
    0|0
  • Bir sorun olacağını sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Kardo bende fenerliyim elimde olsa bende giderim desteklerim hiç bişey yapmazlar raad ol

    0|0
    0|0
  • bir kaç kişi gidin fener formasıyla bide afiş alin elinize "mac var dediler geldik" yazili ve feda logolu

    0|0
    0|0
  • Saldıran olmasa bile laf atan olur.

    0|0
    0|0
  • Bir sorun olmaması gerekir fakat orada 70000 kişi var kimin ne olduğunu da bilemezsin. .

    0|0
    0|0
  • kilis sporlular besiktaslılardan daha fazlaldr la

    0|0
    0|0
  • Kalabalığın arasına ''Beşiktaş, Beşiktaş'' naralarıyla girersen bir şey olmaz.

    0|0
    0|0
  • beşiktaş 0 arsenel 9

    0|0
    0|0
  • Hic bir şey olmaz arkadaşım hatta Mutlu bile oluruz

    0|0
    0|0
    • her Beşiktaşlı senin gibi değil ki Fenerbahçe düşmanı çok var

    • Kardeş Bugün Düşmanlık olmaz Ben Sen Yok Türkiye var Beşiktaş var

    • aynen

  • Kendini öldürmenin daha kolay yolları var.

    0|1
    0|0
  • ebeni şeyaparlar bence gitme

    0|0
    0|0
    • beşiktası desteklicem sonucta

    • şimdi orda bin çeşit insan var kimin ne yapacağını bilemezsin

    • aynen haklısın

Yükleniyor...