Çok aşıktınız ama birden yüzünüze bile bakmamaya başladı, ne yapılabilir?

Seviyorsunuz, ilgisi vardı. Herkesçe kabul edilen bir gerçekti, yani uydurmuyordunuz :D Açılma gereği duydunuz başlarda. Tamam oldu bu iş dediniz ama, bir baktınız suratınıza bile bakmıyor, bu ne demek? Neden yapılmıştır, ilgisi geri kazanılabilir mi? hmmm bir de sevgilisi var


0|0
9|1

En İyi Kız Görüşü

  • bak sorduğun şu soru aynısı olay başıma geldi..tek fark benimle görüşürken 2aylık sewgilisi warmış sonra kesti benimle muhabbeti ama önceden hep hoşlanıyorum ayakları gece gündüz mesajlar aramalar...beni hep arada bırakıyordu ilgilmi ilgisizmi anlamıyordum..biz bunlara ne kadar ilgi gösterirsek bi yerlerini kaldırırsak onlarda başka kızlara o kadar çok yöneliyor ben bunu bi erkeğin ağzından duydum.kendilerini tatmin ediyolar,ne zaman ilgisiz kalsalar boşluğa düşseler hemen diğerine sarıyolar özgüvenleri geliyor bizden ilgi gördükçe..sevgilisi warmış uzun süreli bence aralarında ciddi bişey olmasa bu kadar uzun sürmezdi.Ayrıcada senden hoşlanmıştır,sana beğenisi olmuştur kesin yoksa beğenmediği midesi almadığı bir kızla niye muhattap olsun ki..ama ilşki yaşayacak kadar da duyguları yokmusbence...Çok belli ettiysen ilgini üzerinede çok düştüysen sıkılmış da olabilir..

    0|0
    0|0
    • beni dışarda gördü beni görünce yürümeyi kesti muhabbet edecek gibiydi selam verip geçtim yakınlarımıza bi yere oturdular beni sevgilim ve arkadaşlarımla gördü kalkıp gittiğimizde epeyce baktığını camdan gördüm bu da sanırım kastettiğin ilgi sarhoşluğundan kaynaklı şaşkınlık belirtisiydi:D şu an ilişkim devam ediyor benim de ama hala aklımda o

Erkekler Ne Diyor 1

  • Başta flörtçü olup sonra küstahça yüzüne bile bakmayan erkek ya da kadınlara uyuzum. Hiç bir halt yapılamaz. Yüce tanrılar beni bu adam gibi küstah ve empati yoksunu heriflerden iyi ki koruyor diye ayasofya'ya gidilip mum yakılarak şükür edilir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • sen kimsin yaa? çok merak ettim şu anlattıklarının hepsini yaşadım benim aşık olduğum çocuk da dışarda gördüğünde hemen yakınlarıma bi yerde damlardı..:):) sevgililerim oldu ama hep o aklımdaydı ..:)) 4sene boyunca böyleydi..ki şu an okul bitti hala aklımda yine beni arada gördüğünde selam vermeye çalışır ,mal mal bakar:)ama sevgilisi var..

    0|0
    0|0
    • tüm kızlar benzer mallarla karşılaşmış ve aşık olmuş heralde:D

  • Sevgilisi varsa seni bırakıp başkasıyla oluyorsa sende onu boşver. O sana gelmiyorsa zaten senin sevgine değmezmiş deyip geç...

    0|0
    0|0
  • Sevgilisi mi var? Enteresan, biri bir ilişkiyi eğer bitirmeden maymun gibi diğer dala tutunuyorsa ben bu işe biraz kuşkuyla bakarım.

    0|0
    0|0
  • sevgilisi varsa olmaz zaten. o bir anlık etkileşimdir bence. kendi ilişkisinden sıkıldığı için olmuştur muhtemelen. sevgilisi varken açılmak da büyük cesaret ister.

    0|0
    0|0
  • peki ne zamandır sevgilisi var?

    0|0
    0|0
  • Yapacak hiçbir şey yok ki! Ne desem boş :((

    0|0
    0|0
  • sevgilisine ilgisi vardır

    0|0
    0|0
  • Bence sana olan ilgisi bi boşluktayken oldu sevgilisiyle ayrılmış tartışmış vs. olabilir..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...