Erkek neden evlilikten kaçar?

30 yaşına gelmiş,mesleğini eline almış erkek neden evlilikten, aşktan kaçar?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Yazsam sayfalarca sürer, kısaca izah etmeye çalışayım:20'li yaşların başında insanların yaşam enerjileri yüksektir, kolayca aşık olabilir, hayatında değişimler yapma konusunda (evlilik gibi) istekli olur. Yaş ilerleyince adımlar daha temkinli atılır, bir kadınla hayatını birleştirmek eskisi kadar heyecan vermez, verse bile evlendiği zaman mutlu olmama korkusu vardır. Kendimden örnek vereyim, hayatta en çok istediğim şeylerden birisi mutlu bir evlilik yapmak ama sürekli evlendiğim insanlar mutlu olamazsam diye düşünüyorum. Muhakkak ortak zevkler olmalı, birlikte yaşarken mutlu olunabilmeli, flört ederken taraflardan birinin kafasında şüphe varsa evliliği de yokuşa sürer, sadece erkeklerin yaptığı bir şey değil yani.

Erkekler Ne Diyor 51

  • dırdır

  • yemek buldun mu yicen...evlilik denildğinde kaçacaN:DDDDD

  • Niye kacsın? her 30undaki böylemi zannediyorsun sen ?Kullanılıyorsun sanırım? bunu düşünmelisin bu soruyu sorarken. emin misin kactıgına? eminsen eger ciddenkullanıyor seni.

    • hayır birlikte değiliz.kullanıldığım falan da yok.

  • mesleğini eline almış diye bir olay söz konusu değil hep işten çıkartılma riski var.

  • Yabani ata yular takmak ne kadar zorsa,30 dan sonra bir erkeği evlenmeye,nikah masasına oturtmak o kadar zordur,herkes artık resmiyetten kaçıyor,

  • kacmaz erkekler,kadinlar kacirirlar ...ya cok ustlerine dusup biktirirlar ya aldatirlar yada monotonlaştırırlar...emin ol erkegin sadakat ve evlenme ic gudusu kadindan daha yuksektir

    • inanmam :)

    • seni inandiramam:) ama ben bir kere inandim bir kerede sen inanirsin olur biter:) bi inanma icin birbirimizimi kircaz:)

    • doğru diyorsun genç +1

  • daha iyisini isityodur

  • Bazen insan korkar !Bazı insanlar bazen korkar Bazen bazı insanlar bazılarını korkutmuştur.Bazı insanlar bazen korkutulmuştur.

  • bekarlık sultanlıktır. evlenip belli seylere baglanmak kolay degil bence.

  • valla olsada evlensek :))))

  • Ruhla alakalı kendini hazır hissetmiyordur

  • Erkek o yaşlarda kendisini zirvede hisseder, evlenmek için çok gençtir ve daha yaşayacağı bir sürü şey, tadacağı bir sürü kadın vardır. Bundan olabilir yani, tahmin sadece. O yaşlara gelmediğimden bilemiyorum.

    • ama evlilikte her istedgini yasayabilirki zaten.. evlilik sadece sorumluluk degilki. sorumluluk öyle veya böyle olacaktir hic farketmez evli veya degil. seven insan hic durmak bile istemez sanirim

    • Evliyken herkesle yatamaz ki? Yatsa bile suçluluk hisseder veya rahat olmaz. Evet, o derecede seviyorsa zaten teklif eder bence.

  • maddi sebepler veya kadınlara olan güvensizlik bunu tecrübe edip artık ne evliliği diye düşünmesi ve günümüzün getirdiği çabuk boşanma durumları ve bununla beraber teknolojik gelişmelerin ilişkiler üzerindeki etkisi +boşanmanın kaçılınmaz son olması.Evlenip boşanma sebeplerinin günümüzde kadınların artarak daha çok sebebiyet vermesi ...

  • meslet filan bi anlamı yok. bi düğün ne kadara mal oluyor haberin var mı senin? sadece gelinlik ve salon masrafına bile 5-6 maaşını bir seferde veriyosun. ondan sonra 40 yaşına kadar kerdi ödersin, sürünürsün, bi de çocuk yaparsın ohh mis. çocuğun diz üstü bilgisayar, cep telefonu ister, genç odası takımı ... Evlenmek o adamın anasını beller.

  • canı dayak istiyor demektir :)

  • rahatlıktan kaçıyordur. sorumluluk almaktan kaçıyordur.

  • bellı bı yastan sonra daha secici oluyo herhalde , ondan sonrada kararvermek zor oludur..

  • 30 yaşında bir erkek hayatını yaşamışsa yaşamadıgı ilişki kalmamıştır.. ve artık sadece kendi idalinde kişiyi düşünüyordur.. eger onun idali olursa karşıdaki kişi. kaçmaz bence

  • 1) Aldığı maaşı gözetmeksizin sürekli masraf çıkaran kadınla evliliten kaçar. 2) Evliliğin rutine bağlanmasından kaçar. İş, ev, alışveriş, yemek, bulaşık. Her erkek için değil ama heycan kayboluyor hayat derdine düşünce.

  • kadın dırdırı çekmemek için

  • parası yoktur..

  • erkek tek eşli bi yaratık değildir .. ondan

    • inanxini sorgulama zamani basladi sanirim

  • arkadaşım aslında evlilikten kaçmıyor sebep be biliyormusun insanlar evleniyor ayak kokusu yok annesinin dogum gününü hatırlamadı yok bunu hatırlamadı diye boşanıyor sende bunları öğren 1 yıl dolmadan boşananlar evlenenlerin yarısı olmuş 2011 yılında evli kalanlar mutsuz böyle birşeyi görüyorsun göz göre göre evlenmiyor işte insanda

  • 30dan sonra kaçmaz heralde

  • mutluluk kalmamıştır...26-27 den sonra erkek evlensede pek mutlu olamıyor...örnek var önümde baya bi :D

  • bunu bende anlamadım.

  • kolay kolay kimseyi beğenmez de ondan

  • evlenmek ıstemıyor demek ki ;))

  • Evlenmek zorunda değil ki kimse.Evlenmek istemediği için olabilir.

  • daha çok özgür kalmak ister ayrangönüllüdürler

  • Sanırım evlilik benden kaçıyor :)

  • Yaş ilerlerikçe insanlar özelliklede erkekler daha çok seçici olmaya başlar.

  • Korktuğunu sanmam. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak sana bir kaç sebep söylerim:1. İdealist bir bakış açısı ile aradığını bulamamıştır.2. Aşktan çok çekmiştir; tedbirli davranıyordur.3. Aslında karşı cinsle ta baştan evlilik için değil sevgili olmak için yola çıkmıştır.4. Ya daha iyisi karşıma çıkarsa?5. Acaba evlenmek için erken mi? 6. İyi hoş kız ama tanımlayamadığım bir eksik var.7. Parası yoktur.8. Sorumluluk almaya maçası yemiyordur.9 Çok çapkındır.

  • evlendikten sonra cinsel taciz yapabilirsin boşanmakla uğraşmak ruh sağlığına zararlı.halbuki evlenmeden böyle bir durumda bitirmek çok kolay.ancak herkesde geçerli değil.kanuniye'de şimdiki karısı evlenmeden önce cinsel taciz yaptı.aktör hakkında gay dedikodusu çıkarıldığında,canlı röportajda aktörden bahsederkan gözlerinde iğrenme ışıldaması oluştu ve gay olduğunu teyid etti.ancak hem intikam hem seks içgüdüsü tatmini duble kaymaklı ekmek kadayıfı misali bu tip evliliklerde olabiliyor

  • bir güvenemiyorziki çok yüksek standartlarınız var.üç......aklıma gelirse yazarım

    • güven konusunda sizin durumunuz bizden iyi. kusura bakma ama erkeklerin hepsi az cok yalan makinesi desem hicte yanlis olmaz

    • AHAHAHAHAHAH !
      yalan konusunda bi düşün bence.

  • gerçekten seven erkekk evlilikten kaçmaz

  • seçici olur. aynı kızların olduğu gibi o yaşlara kadar.

  • evlenmeye deyecek birini bulamadığından kaçar. misal ben değecek birini bulsaydım evlenirdim.

  • o kisiyi sevmiyordur, istemiyordur aile olmayi bu kadar basit.

  • akıllı düzgün birini bulamdığı için kaçar

  • Daha Fazla

Kızlar Ne Diyor 27

  • rahatlık

  • Evlenmek istemiyor bazısı , yalnızlığa alışıyor.

    • +1
      Yalnızlığa alışmak çok kötü gerçekten.

  • evlilikten kaçmaz evlenilmicek kızdan kaçar.

  • Sorumluluktan kaçar.

  • evlilik sorumluluğunu üzerine alamayacak kadar cesareti olmadığı için.

  • Aşık olmamıştır..

  • evlilik aşk ve sex den ibaret değildir sorumluluk var aile kuruyorsun o bayan sesin helalin oluyor ona bak çocuğuna bak bunlar maddiyattan çok maneviyat isteyen şeyler ve bazı insanların psikolojisi bunu kaldıramaz evlenmemeleri daha hayırlı

  • Hayatını yaşamak istiyordur. :P Ya da düzensiz yaşamaktan rahatsız değildir.

  • ıssız adam

  • sorumluluk almaktan korkuyordur

  • O EVLİLİĞE YETEMEYECEĞİNİ, SORUMLULUKLARINI YERİNE GETİREMEYECEĞİNİ NE EVLİLİĞİ KALDIRAMAYACAĞINI BİLDİĞİ İÇİN...

    • artık bunu kadınlar düşünüyor . yanıldın bence

    • her kadın aynı değil. sende yanılıyorsun. tek taraflı düşünme

  • niye mutlak son evlilik olarak görülür anlamıyore

  • öyle istiyordur

  • Kadınların kendilerini avcı zannedip erkeklere av muamelesi yapması sebebiyle.

  • Sadece eğlendiğini düşündüğü kadınladır yoksa niye kaçsın.

  • ben de merak ediyorum bunu..

  • evlenip 1 karisi olucagna evlenmeyip butun karilar onun olur daha iyi sex hayatin olsun gerisini bosver

  • Mesleğini eline almış, 40 yaşında da olsa insan, içinde hazır değilse kaçabildiği yere kadar kaçar..

  • Gerçekten seven bir kadın sevgi ve ilgi beklerKriteri Para pul, kariyer, güç olmayacak bir kadınAdamın sinirini bozmayacak, cinlerini tepesine çıkarmayacak, sanki sen onun için varmışsın her ne zaman istese emrine amadeymişsin, o ne yaparsa yapsın her istediğinde yanında elinin altında olacakmışsın gibi bir kadın.ana-babaya hürmet etmeyi, kadir kıymet bilmeyi, vefakârlığı, fedakârlığı sonsuz bir kadın ister beklentiler yüksek olunca zatı halleri böyle. :)

  • Monoton bir hayat istemediği için ya da sorumluluktan kaçtığı için.

  • ekonomik özgürlüğünü tek basına degerlendirmek için

  • böyle yaşamaya alışmış. Evlenip sorumluluk sahibi olmak istemiyordur.

  • her yasta istediğimi elde ederim egosuyla yapılan hareket

    • ben buna katılmıyorum . sorun birazda sizde kızlar bizi bu hale siz getirdiniz .

    • o ben değilim :D:D

  • kendini 18 sanıyodur.

  • Rahatını bozmak istemez.

  • akıllı oldugu için

  • çapkınlıktan...

Yükleniyor...