Bu kadar kası kac yılda yaparım?

Askere gideceğim sıkı bir calısma ile ne kadar sürede bu kadar kas yapalirim?
Bendede süt gibi vücut yok yani kas var yani belli olacak derece
http://i.hizliresim.com/1j6YpD.jpg

Güncellemeler:
bende şu anda böyle vücudum var pozuları haric omuzlar falan aynı
http://i.hizliresim.com/1j6YpD.jpg
Yanlıs resim koymusum :)
http://i.hizliresim.com/rY5gv7.jpg

0|0
419

En İyi Kız Görüşü

  • Şimdiki halin daha iyi o mutanttan :D

    0|0
    0|0
    • biraz daha calıssam daha iyi durmazmı :)

    • Hepsini Göster
    • Bu arada neden özelden cevap vermiyorsun

    • Amatue k. b haklısın kabalık ettim ama o adami severim ondan dolayı biraz parladim

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • olur inşallah

    0|0
    0|0
  • 23334433 yilda

    0|0
    0|0
  • Çok çalış belki bir güüün

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • 8 ay ile 3 yıl arasında değişir bu süre ve kesinlikle disipline bağlıdır.

    Herkes gibi normal şekilde spor yapıp ortalama beslenip çok az kardiyo yaparsan 3 yılını bile alabilir, hatta hiç ulaşamayabilirsin de.

    Eğer ki usanmadan ve hiç aksatmadan disiplini bozmadan hareket edersen daha kısa sürer. Örnek veriyorum. İlk defa yapmıyorsan ve kasların spora alışkınsa başlangıç aşamasını atlarsın ve 2-3 ay kardasın demektir.

    Direkt bulk antrenmanına başlarsın, yani kilo alma. Hem kaslanıp hem yağlanacaksın. Şu anki kilonu bilmiyorum ama boyunu 180, fiziğini orta kaslı 75 kilo olarak baz alalım. Hedefin yağ ve kas kazanarak 110 kilo olmak. Yani 35 kilo alman gerek. Ayda ortalama 4 kilo alırsan 9-10 ayda bu hedefe ulaşırsın. Antrenman programını özetleyeyim. Bölgesel çalışacaksın. Haftada 3 gün 1 er buçuk saat çalışsan yeter. Her bölgeyi 4-5 hareketle çalıştıracaksın, günlük toplam 12-15 hareket. Her hareketten 5 set yapacaksın. Ağırlık artırmalı, 15-12-9-6-3 tekrar şeklinde. Kasların alıştıkça daha fazla zorlayacaksın. Hareketlerin arasında 2 dk dinlenmen şart.

    Daha sonra diyete gireceksin. Fazla kas kaybetmeden yağları atacaksın. Resimdeki gibi olabilmen için 110 kilodan 90 kiloya düşmen gerek. Yani 20 kilo vermen gerek. Ayda 3 kilo yağ atabilirsen 7-8 ayda üstteki gibi olursun. Yani toplamda 17-18 ayda işin tamam. Bu örneği verirken çok iyi beslendiğini, 2500 kcal den başlayıp haftada 500 kcal artırarak 4500-5000 kcal enerjiye çıktığını ve bulk dönemi boyunca 5000 kcal ile beslendiğini; protein, karbonhidrat ve yağı dengeli aldığını (150-750-90 gibi), 12 den önce uyuyup 8-9 saat dinlendiğini, diyet döneminde de yemene içmene ekstra dikkat ettiğini, aldığın enerjiyi her geçen gün azalttığını baz aldım. Ayrıca takviye olarak bulk ta protein tozu ve kreatin, diyette carnitine kullandığını kabul ettim. İlaç kullanmadığını belirteyim.

    İlaç kullanırsan bu toplam süreyi 1 yılın altına düşürürsün belki ama kesinlikle tavsiye etmem. Çok yapay olursun.

    x-sport

    0|0
    0|0
    • Niye kilo alıyorum, sonra kilo vermekle uğraşıyorum diye soracak olursan. En iyi kaslanma sistemi budur. Yağsız kas eldesi zordur. Yağsız kas eldesiyle uğraşırsan senede 3-4 kilo kas yapabilirsin. 5 yıl falan uğraşman gerekir o zaman resimdeki gibi olman için.

    • Hepsini Göster
    • Baska nasıl kilo alabilirim

    • Bunun başka yolu yoktur. En etkili yolunu yazdım. Yağsız kas eldesiyle uğraşırsan çok daha uzun sürer. İlaçlı yöntemi kesinlikle önermem. Bıraktığın an yağa dönüşüyor.

  • böyle konuşarak yapamazsın. peynir yiyorum kas çıkarmı demek gibi 1şey. herkesin vücudunun 1 düzeni vardır. kimininki erken kimininki geç kiminin ki hiç çıkmaz öyle kalır. bu yüzden deneyeceksin. spor demek sabır demek. kaç senede olur demekle bitmez. çalışırsın sıkı sıkı. sıkarsın düzenli uyku düzenli yemek öğünlere bölünmüş şekilde düzenli ve bilgili 1 hoca eşliğinde amatörlüğü atarak 2-2.5 senede buna yakın olursun. ama 1 yuri boyka olamazsın onu bil önceden sonra hayal kırıklıgına ugrama. ama yok efendim bugün şunu yemiyim bugün şu kadar uyiyim bugunde spora gitmeyivereyim diyerek spor yaparsan değil 2 yıl 2 asırda bu hale gelemezsin. o yüzden lafı bırak, icraata başla derim.

    0|0
    0|0
    • ne bakımdan yuri boyka olamam dövüş olarakmı diyosun

    • Hepsini Göster
    • 5-6 ay gitsem baya bir şey öğrenirim o zmn :)

    • tabi canım tekniği öğrenip uyguladınmı ve sürekli tekrar yaptınmı öğreniyorsun. fitness gibi 1şey aynı.

  • hocam sana lazim olan kutle arttirici steroid kazein amino protein tozu bcca karnitin bu vucuda 6 ay surede ulasirsin

    0|0
    0|0
  • Boyle bir kas yapman imkansis bu adamin kaslarina dikkatli bak turu benzeri yok çok fazla ayrintisi var karin kaslari massalah scot adkins zaten 20 yildir bu isi yapiyor kisacasi unut

    0|0
    0|0
    • şişme o gercekte o kadar yok

    • Dostum o adamı 10 senedir taniyorum ne şişmesi onun dövüş salonu bile var adam hayatini o ise yatirmis sense Lisa surede öyle bir vücuda kavuşmaya calisiyosun bu imkansiz

    • Tanıştırsana beni

  • hocam oncelıkle merhaba yurı boyka bıldıgımız uzere dovuscu sımdı proteın tozu kullanırsan tahmınım 1 seneye yakın gıbıme gelıyor ama cok calısman ve dısıplın sart bıde beslenme tabıkıde +proteınsız desek o gogus cok zor yanı takvıye sart ha yapılmazmı yapılır ama 1.5 seneye hatta 2 seneye yakın bır zamanda yaparsın saygılar

    0|0
    0|0
    • Bende dövüşcüyüm zaten ama kas ağırlıklı calısmadım

    • Hepsini Göster
    • bende 8 yasında basladım dövüş sporlarına şu anda 22 yasındayım

    • hava atma hocam sımdı burada ezme bızı 21 yasındayım bende toplamda 2 seney yakın yaptım bende :))

  • En az 3 yıl..

    0|0
    0|0
  • Sıkı bir çalışmayla 3 yılda bunu yaparsın kardo www.bodybuilding.com/.../...lassic-dennis-wolf.jpg

    0|0
    0|0
  • güzel bir definasyon programı yap kas varsa. şeklin ortaya çıkar. ama herkeste bu şekil olcak diye bişey yok :D

    0|0
    0|0
  • kol omuz şu bu aynı ne demek?
    bir kere öyle bir fiziğe ulaşamazsın çünkü genetiğin farklıdır.
    sen sıkı çalış kilonu bilmiyorum scott atkins bu fotoda min 85 kgdır.

    0|0
    0|0
    • vücut yapm altdaki resme bak

  • düzenli beselenme protein takviseyle 2 yıl kardeşim

    0|0
    0|0
    • Onun biraz daha düşüğü o biraz fazla aslında vücut yapımız cok benziyor

    • Hepsini Göster
    • eee sen kendini zaten boykaya benzettin zatten ne sorsam var diyon :D

    • Boykayla vücut yapım aynıda ben 10 yılın üzerinde spor yaptımda kas calısmadım ama scod adkins kadar olsa iyi olur

  • Doğal olarak yapacaksan en az 6 sene..

    0|0
    0|0
  • ole oldugunmu iyi yatamssın yatakda batar.

    0|0
    0|1
    • aynen sonra sıcakda ter yapar ona yakın ya o kadar yapmam zaten asırı o bide şişirme o normalde yok o kadar o adamda

    • Hepsini Göster
    • gideri var :D

    • kim demiş söner diye o kaslar oturana kadar devam etsin hiç bişey olmaz sadece ağırlık kaldırmada sorun çeker o kadar

  • Adam gibi çalış yedigine içtigine dikkat et 2 yılını almaz.

    0|0
    0|0
    • 1 yılda olurmu

    • Hepsini Göster
    • tamam tşkler kendine iyi bak görüşmek üzeri diyim burada bende :)

    • İyi aksamlar:)

  • düzenli çalış 1 yıla hazırsın yuri den daha iyi olursun hatta

    0|0
    0|0
  • yuri gibi olaman :)

    0|0
    0|0
  • 3 yılll

    0|0
    0|0
  • Ikıncı lınktede aynı resım var

    0|0
    0|0
  • benim fotoma bak ben bu kası 5 yılda yaptım

    0|0
    0|0
  • bir bok yapamazssin

    0|0
    0|0
    • kendin yapamısın ondan diyon herhalde :)

Yükleniyor...