Kızın erkekten 2. buluşmada para istemesi!

bir kız sizden daha 2.buluşmada 130 tl istedi borcum var diye.ne düşünürsünüz ne yaparsınız?


0|0
20|13

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 20

  • yimeye calısıyo derim

    0|0
    0|0
  • :D Ölü taklidi yap, iki döner etrafında gider :)))

    1|0
    0|0
  • Basın parayı biz kızlara!1! Bunu sonuna kadar hakediyoruz bro.

    2|2
    1|1
  • Bilmiormm inanırsam ve güvenirsem verebiliriim geri almak sartııyla haah :)

    0|1
    0|0
  • kaç hemen oradan :)

    0|0
    0|0
  • 2 senelik çıktığım insandan şuan 5 lira dahi istemem isteyemem. Gerisini sen düşün artık =)

    0|0
    0|0
  • yani seni kullanamaya çalştığını düşünrm...

    0|0
    0|0
  • niye yakın dostlarından değilde senden istiyorki:/ vermeseydin. Yani 130değil borcun konusu bile açılmaz ayıp

    0|0
    0|0
    • vermedim zaten daha sonra konusmak istediğimde merak etme beni dedi sen bilirsin dedim konusmuyoruz :)

  • sakın verme kardes bizim canımız yokmu ? ben sahsen hiç bir halt istemedim şu ana kadar hiçbir erkek arkimden hatta para verdim enayi gibi geri de ödemedi hıyar

    0|0
    0|0
  • Başka kimse kalmamış mı çevresinde senden istiyor? Yakınlarım harici borç istemem.

    0|0
    0|0
  • kimse kolay kazanmiyor parayi ki öyle her istiyene verelim dimi ?

    0|0
    0|0
  • İhtiyacı var derim veririm .

    0|1
    0|0
  • whatss upp broo ! :D cok guldum ben utanirim hesabi erkek odese bile yuzum kizarir:d

    0|0
    0|1
  • oha derim yani D:

    0|0
    0|0
  • ne kızlar var yaa rezalet resmen

    0|0
    0|0
  • arsız insanlarla konuşma derim

    0|0
    0|0
  • Sömürgen oldugunu düsünürüm.O ne öyle borc isteme hemde 2.gorusmede..Yakışıksız.

    0|0
    0|0
  • bu kız senı ne sanıyorr para babasımıı ynı tnstgı bır adamdan nasıl para ısteyebılıyrr

    0|0
    0|0
  • Ben vermem 2.inci buluşma yani abartmasin bence

    0|0
    0|0
  • tabi ki vermelisin, hem de borç olarak değil, hibe et. daha çok hibe et, oyşş, tüm paranı ver, evet!

    1|1
    0|1

Erkekler Ne Diyor 12

  • Umarım parayı verdikten sonra, evde film izleyelim şarap içelim ayağına eve götürüp becermişsindir

    2|1
    0|1
    • muahhahahhahhaa

    • Hepsini Göster
    • ...


      Arada bir tanesi yoktu ,over 4 müydü ?

    • 3 yoktu , hiç olmadı .. çok sevdiğim çdb nickli arkadaşım @@@ ben tatildeyken hesabı almış liseli gibi , aldığı gibi account bilgilerini de unutmuş .. anlayacağın daha doğmadan ölmüş bir çocuk over3 :(

  • "Kim daha ikinci buluşmada o parayı verir? Ama ben veririm! Bir gece..." (Binbir Gece stayla)

    0|0
    0|0
  • Bir insan ile zaman geçirip, o zamanı kayıp olarak görmektense, para verip para kaybetmeyi tercih ederim.Çünkü, zamanı geri getiremem ama parayı yeniden kazanırım.

    0|0
    0|0
  • Ben guvenirsem servetimi veririm.oyle de acaip bir adamım ha servetim yok ama olsun

    0|1
    0|0
  • bok al derim cidden

    0|0
    0|0
  • hey corc versene borc olmaz maykil bendede yok hey corc versene borc olmaz maykil yandan kaykil

    0|0
    0|0
  • numaramı değiştirir onunla karşılaşma ihtimalim olan yerlerden uzak dururum

    0|0
    0|0
  • ihtiyacı olabilir veririm birşey düşünmem...

    0|0
    0|0
  • Kız değildir

    0|0
    1|0
  • daha önceden güven vermesi lazım

    0|0
    0|0
  • 500 tl veririm.130 borcuu ödesin.kalanı harçlık yapsın.zira ince düşünceli olmak iktiza eder

    0|0
    0|1
  • Amerika nın oyunu bunlar..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...