Futbolu nasıl değerlendirirsiniz?

bence futbol bir yaşam tarzı ben seviyorum futbolu derbi maçlarına bile gidiyorum hatta ofsaytı bile biliyorum pes bile oynuyorum çok eğlenceli bence

Güncellemeler:
tuttuğun takımın 11ini sayamazsın diyenlere
volkan
gökhan alves egemen caner
kuyt alper emre sow
diego
emenike

0|0
7|40

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 39

  • ''Dişi Kanarya'' ları tek geçerim

    Biz ceza aldığımızda stada 45bin kadın ve çocuk geliyor. Gs aldığında yarısı kadar kişi geliyor. ^^

    Seviyoruz Dişi Kanaryaları ^^

    1|0
    0|0
  • Kimine göre yaşam felsefesi kimine göre 22 manyak 1 yuvarlak binlerce salak :D benim içinde takım çalışmasını ifade ediyo ne kadar bireysel oynarsan oyna yardımlaşmadıktan sonra bişey başaramazsın

    1|0
    0|0
  • Sen boyut atlamışsın helaal :)

    1|0
    0|0
  • Benimle evlenir misin hayalimin kadını?

    1|0
    0|0
  • "Erkekler top görünce hemen dokunmaya ve vurmaya çalışıyor. Topu kıskanıyorum!" BURCU ESMERSOY

    1|0
    0|0
  • yanlış anlama seviyorsundur ama kızlar yanımda futbol konuşunca yapmacık geliyor bana. üzülerek söylüyorum bu konuda ümit özat kafasındayım ben nasıl ki makyajdan konuşursam ne hissedersen futboldan konuşunca öyle hissediyorum.

    1|1
    0|0
    • Bende futbolu severim hatta onemli maclari kacirmam sorsan ofsayt bilirim ama anlatamam sana katiliyorum ama :D

  • iyi aferin.

    0|0
    1|0
  • hastasıyız

    0|0
    0|0
  • sen aşmışsın kendini. saygılar efendim.:))

    1|0
    0|0
  • eyvallah faruk cum :D sevdiğini biliyoruz :D

    1|0
    0|0
  • pes in cıvkı cıktı artık :)

    0|0
    0|0
  • futbol izlemesi ve oynaması keyif verici

    0|0
    0|0
  • sen sımdı kel nın de ne oldugunu bılırsın yaaaaaa?

    0|0
    1|0
  • Kanka futbolda pes de sevmem asiri bakset fanatigiyim

    0|0
    0|0
  • Güzele değerlendiririm ben

    0|0
    0|0
  • evet eglencelı
    fakat bu sene pes yerıne fifa oyna

    0|0
    0|0
  • Futbolla ilgilenen kız 1 adım öndedir lafını çok ciddiye almışsın sanırım ama yok öyle bişey.

    0|0
    0|0
  • Hayatımın önemli bir parçası, futbolu yöneten taraftayım ;)

    0|0
    0|0
  • GS li isen ben de seni sevdim.

    0|0
    0|0
  • bu kadar yüzeysel bakıyorsan hiçbişey anlamamışsın

    0|0
    0|0
  • Ben sevmiyorum futbol muhabbetını fılan ızlemek guzel oluyor oynamakda asırıya kacmadan ama
    Yaşam tarzı dicek şekıldede cok onem vermıyorum

    0|0
    0|0
  • Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur.

    0|0
    0|0
  • ben buna cevap vermiyorum çünkü söyleyeceğim şeylerin hiç hoşuna gitmeyeceğinden eminim.

    0|0
    0|0
  • Fenerbahçe varsa en büyük zevk. Fenerbahçe dışındakiler seyir zevki.

    0|0
    0|0
  • Evet çok eglenceli kafan karıştığında maç izle türbinde ol bağır stres at

    0|0
    0|0
  • Kitlelerin afyonudur futbol

    0|0
    0|0
  • Hayalimm yaa sen şimdi birde Fenerbahçelisindir :-)

    0|0
    0|0
  • Hadi Gel Pes Yapalım Sen Barcelona Ol Ben Real Madrid Kaybeden Hesabı Öder :D

    0|0
    0|0
  • futbol sevilmez mi

    0|0
    0|0
  • Futbol yaşam tarzıdır. Candır kandır her şeydir <3

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...