Bacaklardan kilo vermek için?

Arkadaşlar benim boyum 1.65 kilom 50 ama bacaklarım vucuduma gore daha yagli kalin yani biraz. Evde hangi hareketleri yaparsam eritebilirim? :D


1|0
3|7

En İyi Kız Görüşü

  • YouTube'dan XHIT Daily ve blogilates'i takip et :D Bacaklar için birçok cardio hareketi var bunları haftada birkaç kez yaparsan 4 ay içinde falan mükemmel görüntüyü yakalayabilirsin

    0|0
    0|0
    • Daha kisa surede yapilcak birseyler yokmu? :(

    • Canım eğer istediğin inceliği elde etmek istiyorsan bunlara katlanman lazım :( 4 ay içinde falan bariz bir şekilde belli olur zaten :D

Erkekler Ne Diyor 7

  • yapcağın haraketler bacak kaslarını çalıştırır, bacaktaki yağlara herhangi bir etkisi olmaz. yağları eritmek istiyorsan düzenli beslenme ve düzenli yürüyüş veya koşu yapman gerekir.

    0|0
    0|0
  • depremi tetiklemeye gerek yok yürü geçer

    0|1
    0|0
  • Seks yap iyi kilo verirsin

    0|0
    0|0
  • 10 kilo fazlan var onun içinde cevap aramalısın

    0|0
    0|0
    • Oha abi naptin sen o kadar kilo versem yuzum falan suzulur benim

    • Hepsini Göster
    • Hergün tanriya degil Allah'a şükrediyorum zaten.

    • hahahahha tanrı ile allah arasında ne fark var? ibranice rab diyorsun ama türkçe tanrıyı düzeltiyorsun :) cehaletin kendinden büyük

  • Squat ve mekik ama düzenli olarak yap hem erir hem sıkılaşır

    0|0
    0|0
  • Cevabı burada aramak yerine googleye bakarsan daha yardımcı olur:) he maksat sohbet dersen naber :D

    0|0
    0|0
  • Eriyip yok olmayı düşünüyorsun heralde

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kıçının üzerinde az oturursan belki olabilir evde olucak iş değil bacım ^^

    0|1
    0|0
  • Squats yöntemi ile şekle sokabilirain.. internetten muhakkak bak.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...