Bugün ne yapmayı düşünüyorsunuz?

saat 12yi geçtiği için bugün olarak soruyorum sorumu:) bugün ne yapmayı düşünüyorsunuz?


0|0
8|9

En İyi Kız Görüşü

  • bişi yapmadım yapmıcamda.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • sabaha kadar oturup ankara yolcusu kalmasın :) eve gıdınce kırık dersın hesabını nasıl verecez onun senaryosunu yazmakla mesgulum :):) senarıst olucam bugun :) buyuyuncede baba olucam

    0|0
    0|0
  • uyuyacam.uyanacam.işe gelicem.yani başa sarıcak herşey.

    0|0
    0|0
  • Gündüz evdeyim,akşam'da dayı kızının kınası var annemleri oraya götürecem..sonra gelir duş alırım yatar keyfime bakarım.. cumartesi ne yapacağımı merak ediyor musun?

    0|0
    0|0
  • seven ne yapmaz bilemem de biz sevmeyenler bu saate kadar ayakta kalıyosak yarın öküz gibi uyuruz sadece bundan eminim

    0|0
    0|0
  • uçacağım

    0|0
    0|0
  • yatcam kalkcam yemek yıycem dısarı cıkcam gezcem vakıt gecırcem eve gelcem yemek yıycem yatcam

    0|0
    0|0
  • O değil de şu avatarı gördüğümde her soruyu hep aynı kız soruyor gibime geliyor.

    0|0
    0|0
  • cumaya gitmeyi düşünüyorum sonrası ALLAH kerim.

    0|0
    0|0
  • parkta manitayı yicem

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • camışş gibi yatıcam..yaşasın tatil..

    0|0
    0|0
  • misafir gelcekmiş dedikodu yaparız büyük ihtimalle :P

    0|0
    0|0
  • Dışarıda ufak işlerim olacak, onları halletmeyi düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • o değil de seven ne yapmaz ? :)

    0|0
    0|0
  • ya bu sıcakta en iyisi evde olmak tv müzik net felan..

    0|0
    0|0
  • hiç bilmiyorum düşünmedim

    0|0
    0|0
  • Sınava gidicem :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...