Türkçe olimpiyatları hakında

10.türkçe olimpiyatları hakinda ne düşünüyorsunuz ülkeye artışı ve eksiği nedir yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar arena stadında yapıldı istanbul için


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • bir gurubun aklı sıra öncülük etme bahanesiyle,ülkesini aslında sömürmediğini somutça gösterme şekli..dışarıda bir sürü tabela yabancı isimle doluyken, genç genç insanların dilinden yabancı kelimeler arındırılmamışken; bilmem kaç tane yabancı millet çocuğunun gelip burada birilerinin fantezilerini gerçekleştirmeleri ve toplum tarafından da şak şak alkışlanmalarının hiç bir getirisi yok ...

    ****

    Türk dili Türk milleti için kutsal bir hazinedir. Çünkü Türk milleti geçirdiği sayısız felaketler içinde ahlakının, geleneklerinin, hatıralarının, çıkarlarının, kısaca bugün kendi milliyetini yapan her şeyin dili sayesinde korunduğunu görüyor. Türk dili Türk milletinin, kalbidir, zihnidir. (1929) ATATÜRK

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • 2003 yillinda 17 ülke katilmis bu sene 135 ülke yani 135 ülkedeki 1500 ögrenci türkce konusuyor bu gurur verici bir seydir bence !

    0|0
    0|0
  • Çok iyi birşey tabiki biz türkler bile doğru dürüst türkçe konuşmazken onlar bizden daha güzel türkçe konuşuyor ve gururla temsil ediyolardı.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Reyting.

    1|0
    0|0
  • yaaa banane 1500 tane yabancı lavuğun türkçe konuşup konuşmamasından. faydası da zararıda olmayan gereksiz bişey... ülkede yapılacak başka faaliyet kalmadı sanki...türklüğü dünyaya yaydığımızı falan mı düşünüyosunuz anlamıyorum ki?

    0|0
    0|0
  • serkankan ahbap: valla kalbimizi çalıp gidiyorlar açıkcası.

    0|0
    0|0
  • cemaatin PR çalışması bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...