Eylülün 5ine kadar 7 kilo vermeliyim?

Her gün 2-2.30 saat yüzüyorum akşamları 1 saat bisiklet sürüyorum ve eylülün 5ine kadar 7 kilo vermeliyim tavsiyeleriniz var mı yağ yakan içecekler veya egzersizler ya da diyetler?


0|0
0|10

En İyi Erkek Görüşü

  • input-output meselesi. Zaten spor yapıyorsun. O halde daha fazla kilo vermek için girdiyi azaltman lazım. Yani girdi=<çıktı olursa formunu korursun ya da kilo verirsin.
    1. tavsiye: Şekeri kes (Kola, meyve suyu, reçel vs dahil)
    2. tavsiye: Hamur işi, ekmek, makarna vs karbonhidratı azalt.
    3. tavsiye: Seni uzun süre tok tutacak yiyecekler tüket (Mesela sabah müsli, tahıl vs şeyleri sütle karıştırıp içebilirsin. Ekmek kan şekerini hızlı yükseltir ve çabuk acıkmana yol açar. Misal ben bugün hiç ekmek tüketmedim ve kan şekerimde ani düşüşler olmadı)
    4. tavsiye: Yapay şeylerden uzak dur. Kilo vermek isterken sağlığından olursun. Kesinlikte karnitin vs yağ yakıcı ve türevlerini tüketme.
    5. tavsiye: Diyete gerek yok. Dediğim gibi şekerden ve hamur işinden uzak dur. Bol bol su iç. Sebze, meyve ve et tüket. Vee saat 8'den sonra hiçbir şey yeme.

    0|0
    0|0
    • 8den sonra meyve yiyebilir miyim

    • Hepsini Göster
    • Su dilediğin kadar içebilirsin ama gece yatmadan önce fazla içmesen iyi olur :)

    • Yoğurdun içine reçel döküp yedim ama çok açtım denizden gelmiştim bir şey olur mu

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bir karışım var, Elma suyu...

    www.diyadinnet.com/BayanlaraOzel-1552&Bayan=ev-yap%C4%B1m%C4%B1-elma-%C3%A7ay%C4%B1-zay%C4%B1flama-ilac%C4%B1

    İş yerimdeki arkadaşlarımın tamamı müptelası oldu. Hafif mülayip yaptığı söylenir ama işe yaradığı kesin. Önemli olan ise azim ;)

    Sevgimkere, Saygımkere

    0|0
    0|0
  • Çok doğru yoldasın bisiklet ve yüzmeye devam et. Şekerli gazlı içeceklerden uzak dur. Günde 3 lt su iç. Akşam sadece salata. Ekmek sadece kahvaltı da. Kesinlikle gün ve gün zayıflayacaksın. Önce basgülde farkedemezsin çünkü sıkılaşacaksın. Forma girmeye başladığını göreceksin yavaş yavaş tempoyu arttır.
    Başarılar

    0|0
    0|0
    • Günde yarım saat-1saat koşu-yürüyüşe başlamayı düşünüyorum

  • sana burdan güzel bir menü yolluyorum istersen bakabilirsin yararlı olması dileğimle...

    http://i.hizliresim.com/2vrDLq.jpg

    0|0
    0|0
  • canın çok çikolata isterse bir parça bitter ye, iştah keser. fazlalık göbekteyse bisikleti arttır. bisiklet tam bir göbek düşmanı

    0|0
    0|0
  • ekmek ve çikolata yemeyi bırak verirsin zaten

    0|0
    0|0
    • Ekmek zaten yemiyorum çikolata ve şeker yiyorum ama canım aşırı istiyor

    • Hepsini Göster
    • :( haklısın

    • keşke haklı olmasam

  • bana bırak, sana 1 haftada 5 kilo verdiricem

    0|0
    0|0
    • Nasıl

    • Hepsini Göster
    • Yanında olamam

    • o zaman yanında olabilecek birisine danış

  • o değil de eylülün 5inde ne var ki.. biz de verelim mi önemli birşeyse?

    0|0
    0|0
    • Istanbula dönücem

    • Hepsini Göster
    • Ahahaahahah :D

    • sen gül gül... dilberay gibi gitte okula o zaman kim gülecek bakalım

  • bende kilo vermeliyim

    0|0
    0|0
  • özele gel detaylı anlatiyim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...