Ünal aysal beşiktaşa arsenalın çıktığını öğrenince 3 transfer atağı birden yapmış doğru mu?

anlamadığım arsenalı duyunca neden transfer atağına kalkmış ki ne alaka


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Arsenal Beşiktaş ı eleyince Şampiyonlar Ligi'nden Galatasaray a 25 milyon euro gibi net bir para gelecek bu yüzden olabilir

    0|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bildiğim bir şey var ise eğer beşiktaşlı değilim ama beşiktaş arsenalı eleyecek ve beşiktaş için konuşanlar dalga geçenler g. t olacak.

    0|0
    0|0
  • Doğruysa gözümüz aydın :D
    Bende öyle duydum.

    Tarık'ı gelen parayla alırlar artık bir tanede güzel bir forvet tamamdır.

    0|0
    0|0
  • bjk eleninince bok gibi para gelcek bize ondan dolayı ve elenecek zaten. d

    1|0
    0|0
  • Beşiktaş'ın eleneceğini düşünmüş sanırım. Ama bu işler hiç belli olmaz. Zor ama imkansız değil. Ünal eşşeğini boş kazığa bağlamaz. Sadece görüşmelere başlamıştır. Anlaşılsa bile İmza attırmak için Beşiktaş-Arsenal eşleşmesinin sonucunu bekler.

    0|0
    0|0
  • Beşiktaş çok iyi kadro kurdu , Arsenal ise ısrarcı bir takım. Arsenalin ölüsü bile Kadıköyde 5-2 yenmişlerdi Fb yi.

    0|0
    0|0
  • Yalandır yahu

    0|0
    0|0
  • Gs bu sene adam gibi transfer yapmicak

    0|0
    0|0
  • beşiktaş elendiğinde, payımızı düşen parayı galatasaray alıcak.

    ama şöyle bir gerçek var ki saha da iki takımında 11er tane futbolcusu olucak ve top yuvarlak. Zor ama hiç belli olmaz.

    0|0
    0|0
  • Alakası yokki :) onlar hep vardı

    0|0
    0|0
  • Şampiyon 🏆 olycaz

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • çok transfer yapmakla şampiyon olunmaz önemli olan doğru transfer yapmak geçen sene ara transferde 9 transfer yaptınız biz hiç yapmadık ama yine fenerbahçe şampiyon oldu

    0|0
    0|0
  • Suslummmm cok fenasin yaaaa 😊😘👍

    0|0
    0|0
Yükleniyor...