Belki de hayatınız sandığınızdan çok farklıdır...

şöyle bir hayatınıza bakın..belkide herşey göründüğü kadar kötü değildir...en şanslı olduğunuz hayatınıza bakdığınızda gerçekdende hayatınızı güzelleşdiren hangi unsuru görüyorsunuz?


0|0
8|10

En İyi Erkek Görüşü

  • tabiki de öyle. Ben zaten her zaman olaylara pozitif yönden bakmayı seven hayatımı mümkün olduğunca güzelleştirmeye çalışan bir insanım. Mesela ben şeye çok kızarım beklediğin veya olmasını istediğin bişey vardır hemen yandan çatlak ses çıkar ya şöyle olursa ya böyle olursa buna çok kızıyorum yani olumlu düşünmek her zaman insanı daha mutlu eder. Tamam her şey istediğin gibi gerçekleşmiyor fakat hayatın tadı da bu değil mi. Kimi istekler gerçekleşir kimisi ise gerçekleşmez önemli olan heyecanını kaybetmeden yeni olabilecek şeylere ümitle bakmak. Ben hayatımı güzelleştiren unsur olarak pozitif oluşum ve neşeli kimliğimi her zaman koruyuşum olarak görüyorum.

    1|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 9

  • Kendimi görüyorum :) Çok mu megolomanca oldu :) Şaka bir yana, zaten hayatın göründüğü kadar kötü olmadığını düşünüyorum ve hayatın güzel yanlarını görüyorum.Hayatımı güzelleştiren unsur ise, sevdiğim insanlar ile güzel bir şekilde muhabbet etmek ya da onlarla yemek yemek, beni çok mutlu ediyor.Tabi aslında düşününce, mutlu edecek çok şey var ama yaza yaza bitmez.O nedenle de susayım :)

    1|0
    0|0
  • Mutluyum Mutluyum Mutluyum dediğim gerçekten mutlu oluyorum :)

    Herşey sende bitiyor. Sen kendini nasıl görmek istersen öyle görürsün..

    1|0
    0|0
  • hayatımın tek iyi tarafı kızım,onun dışında herşey kötü,önemli mi? hayır çokda önemli değil,nasıl akıyorsa,nasıl oluyorsa...

    1|0
    0|0
  • annem babam sağ yanımdalar. allaha şükür bi sevdiğimde var sevdiğim kadarda seviliyorum. karnım tok sırtım pek daha ne isterim ki ben. sağlığımda yerinde daha ne olsun şanslı adamım allaha şükür.

    1|0
    0|0
  • mesleğim. para kazandırıyo bana, para bi çok şeyi halletmek için iyi bi araç

    1|0
    0|0
  • ben ve sevdiklerim sağlıklı daha ne olsun zenginlğin en büyüğü şükür rabbime:)

    1|0
    0|0
  • hayatımı çok güzel yapan sebeplerimde var ama herşey duzgun mu guzel mi dersen .. iki sebebim var ...

    0|0
    0|0
  • belkı de

    0|0
    0|0
  • kollarımı açdım gel yık beni...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Şükrediyoruz...her daim.

    1|0
    0|0
  • Dilin kemiği yok işte herkes konuşuyor diyorum ben :) Allah herkese ağız ses teli vermiş boşa gitmesin diye konuşan çok :)

    0|0
    0|0
  • müslüman bir anne babadan dogmak ve oyle yetiştirilmek..sükretmem icin en önemli sebeptir benim için.

    0|1
    0|0
  • mis gibi hayat.

    0|0
    0|0
  • memnunum her şeyden. bir şikayetim yok. ha, ufak tefek sıkıntılar oluyor ama o da olsun yani.

    0|0
    0|0
  • hersey yolunda.

    0|0
    0|0
  • ben kendımı sanslı goruyorum hep sonucta her ıstedıgımı yaparım mutlu olurum

    0|0
    0|0
  • yoo, kötüsü de var, iyisi de. olduğu gibi görüyorum yani.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...