Ayakkabı modelleri! Linkteki ayakkabıyı alayım mı arkadaşlar? Yardım lütfen...

Arkadaşlar cevap yazmasanız bile ankette görüşünüzü belirtirseniz sevinirim, herkese teşekkürler şimdiden.

link

  • Al
    A seç
  • Alma
    B seç
  • Banane
    C seç
  • Onu alma bunu al (belirtiniz)
    D seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
1214

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 11

  • bütçen nedir? ona göre uygun bir ayakkabı belirtebilirim:) bu benim pek tarzım değil, erkeklerde daha çok hilfiger hoş duruyor, ya da timberland.. babamın bir camper ı var, kahverengi.. o da güzel ancak bu dediklerim 300 ve üzeri fiyatlara sahipler:) Bütçene göre seçelim :))

    0|0
    0|0
    • vay süpersin cloeann, ama 300 çok ya, gel şunu 150 yapalım:)

    • Hepsini Göster
    • yani hem modern hem de spor bir şeyler pek yok maalesef piyasada :S biraz daha araştırayım ben bari..

    • zahmet olacak ya:)

  • Alma, Zappos'a falan bak.

    0|0
    0|0
  • daha çok hangi renklerde giyinirsin? ve de tarzın nedir?

    0|0
    0|0
    • gömlek ve kot ağırlıklı giyinirim, kırmızılı beyazlı mavili yazlık çizgili spor gömlekler

    • Hepsini Göster
    • :D:Dsen de cok yasa :D

    • hep beraber:D

  • ben spor ayakkabida siyahi tercih etmem... ayakkabinin modeli guzel ama rengi degil

    0|0
    0|0
  • 1)''banane'' değil ''bana ne''

    2)bana ne?!

    0|0
    0|0
  • beyeniyorsan al tabikiii

    0|0
    0|0
  • Çok daha hoş modeller var bence başka modellere de bak derim

    0|0
    0|0
  • Banane

    0|0
    0|0
  • incinin ayakkabılar güzel ve sağlamdır anneme anneler günüde almıstım bı tane ayakkabı çok memnun

    lınktekı ayakkabıda guzel ayrıca ben begendım

    0|0
    0|0
    • sen konuşşş onlar sussun rosa...dimi ya ne güzel ayakkabı işte:)

    • heya ne güzel erkek ayakkabısı işte al gitsin be can

  • güzelmiş al bence

    0|0
    0|0
    • ilk al diyen kullanıcı sen oldun, tşkr ederim desteğin için:)

    • bence hoş ayakkabı onlar yazmak için yazmışlar:)

    • :)) bilmem amam kafa mı karıştırırdıkları kesin

  • biraz daha gez... daha güzelini bulursun.

    0|0
    0|0
    • anladımm üzmeden ne güzel yorum yapmışssın:)

Erkekler Ne Diyor 14

  • Maalesef Dünya'da şöyle durumlarda var.Kreasyon,moda filan boş işler.Hayat acımasız link

    0|0
    0|0
    • yok ya o tarz sevmiyorum ben

    • Hepsini Göster
    • lusacan tribünlere oynuyorsun, konumuzla ne alakası var şimdi verdiğin linkin, o kadar duyarlıysan, aldığın o kaliteli parfümlerin parasını, ordaki çocuklara yollayabilirsin, konuşmak için konuşuyorsun.

    • İyi dedin.Yukarda ne demişim yapçak bişey yok.herkes kendi hayatını yaşıyor,değinmek istediğim buydu sadece.Bende kendi hayatımı yaşıyorum ve geri kalanlar umrumda olmuyor,doğru yani söylediğin.Duyarlılıkla alakası yok durumun,hayat adil değil.Ha bende girip buradan cevapları gizliye bürünüp yazabilirdim.Sadece 1 tane deneme amaçlı yazdığım cevap hariç herşeyi apaçık ortaya koyuyorum.Kimseyi yargılamak haddime değil.Amaç sana saldırmakta değildi zaten.Neyse hatam olduysa affola

  • daha çok keten pantolon altında daha şık durabilecek bir ayakkabı. kotun altına giymeyi düşünüyorsan daha açık renkler tercih edebilirsin. ;)

    0|0
    0|0
  • ucuzsa al

    0|0
    0|0
  • wans dene biraz tuzlu ama begeneceğinden eminim

    0|0
    0|0
  • Sakın inci'den ayakkabı alma. Ucuz adi malları kendi markaları haline getittirip satıyorlar fahiş bi fiyata. Nerden biliyosun dersen şahsım olarak ayakkabı işinde çalışıyorum. 50 liraya gönderdiğimiz bir ayakkabıyı 120 liraya satıyorlar. Yazık.

    0|0
    0|0
    • inci ayakkabıda birinci değilmiymiş, ya inciden olmasada bu tarz bir ayakkabı almayı düşünüyorum, uyarın için teşekkürler kardeşim

    • kesinlike. annem bir ayakkabı aldı ya bir ya da iki kez giydi ancak bir yeri koptu. değiştirmek istemedik, paramızı istedik (malum, o olayı bir kez görünce..) ancak bize paramızı vermediler.. bu markayı pek önermem..

    • Vogueart marka ayakkabı al. Özellikle abiyelerimiz iyidir :)

  • hoşuma gitmedi ama inciyi inceledim en iyi ayakkabılarından birini begenmişsin

    0|0
    0|0
  • bune dandik bişey adamım adidas'a nike ye bak ayakta hoş duran süper modeller var d

    0|0
    0|0
    • adidas nike hep aynı modeller ya,

    • olurmu adamım ya sen gittigidiyordan bi bak reklam gibi olmasın aklın durur on numara yani

  • C: Banane

    0|0
    0|0
  • çok sıradan..başka alternatifleri değerlendir

    0|0
    0|0
    • herkes sıradan dedi, canım sıkıldı, işin yoksa başka model bul:)

    • Hepsini Göster
    • tamam ege beyaz modellerede bakıcam tavsiyeni dinleyip, sağol kardeşim ilgin ve alakan için:)

    • rica ederim :) beyaz modellerede bak konuşuruz yine olmazsa

  • inciyse sorun yok

    0|0
    0|0
  • kardeşim kış için düşünüyosan rengi mavi olabilirdi... yazın cok sıkar ayağını;)

    0|0
    0|0
    • yazın akşamları giymeyi düşünüyorum kardeşim, valla yorumlardan kararsız kaldım ya, bir tane olumlu yorum yok ankette al diyende var epey,napsak bilemedim ki

    • kardeşim bak biraz daha içi ipeksi olsun... hatta sandalet tercih ederim şahsen... ama illaki ayakkabı diyosan bu fazla kacar akşam dahi olsa... yani bu mevsimde ben anca ukraynada falan giyerim bunu:)

  • Deri mi o? Spor ayakkabı? Sakın...

    0|0
    0|0
  • Banane

    0|0
    0|0
  • İğrenç.

    Erkek bunu giyer:

    link

    1|0
    0|1
    • o ne ya, sürekli takım elbiseyle mi gezicez, kotun altına birşeyler bakıyorum ben, ayrıca senin gösterdiğin daha iğrenç hayatta giymem:)

Yükleniyor...