Sizce bana uygun olan dövüş sporu hangisidir?

1.78 boy, 77kiloyum, iri bir yapım var geniş omuzlu , Hangi dövüş sporunu yakıştırabilirsiniz bu söylediklerime?


0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

  • karete ya da yok yaa judo daha iyi mi oturur ne ya da tekvandoyu dene boydan uzun gelirse kısaltırız sorun değil

    0|0
    0|0
  • Boks bence. Ama cesaret gerektiren bir spor :D

    0|0
    0|0
    • cok istiyomda, yüzümün şeklinin değişmesini istemiyorum şahsen ama yinede yazılcam :D

    • Hepsini Göster
    • şimdi gaza geldim dışarı cıkıp birilerine sataşıp dayak yicem heral :DD

    • Sakin ol sampiyooonnn :D kendini kursa sakla

  • Kilo al sumo güreşi yap kanka

    0|0
    0|0
  • karete

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • milli sporumuz knk güreş

    0|0
    0|0
    • güreş ben hep aktivite olarak yapıyorum kanka zaten o herzaman yapılıyor :D

    • bende yapıyorum da bunu profesyonelleştir :D

  • Muay Thai yap.

    0|0
    0|0
    • baya beğeniyom onu etkili bir dövüş sporumu sen gidiyormusun

    • Profilimi okuyabilirsin. Evet fazlasıyla etkili..

  • Ata sporumuz gures var ya aga :D

    0|0
    0|0
    • oda cok güzelde zaten yapıyorum onu abi hergün arkadaş ortamında:D saglam boyle çakışlı makışlı bişeyler lazım :D

    • Kick boks olur bak o tam senlik :)))

    • boks, kick box ıkısı şu an gozumde parlak :D tatilden döneyim yazılcam güzel bir yer bulayımda

Yükleniyor...