Kapat

Babalar Günü'nde babanıza hediye alır mısınız?

Babalar gününde babanıza hediye alırmısınız? ne alırsınız genelde


0|0
11|3

En İyi Kız Görüşü

  • genelde kıyafet alırım bu senede lacostan bi t-short almayı düşünüyorum

    0|0
    0|0
    • hmm.güzel

    • Hepsini Göster
    • nese ben yatıyorum canım iyi gecelerrrrr

    • tamam canım benim iyi geceler. allah rahatlık versin

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 10

  • Özel günlere önem vermiyorum.Zaten hergün anneler hergün babalar günü değilmi onları sadece o günlerde mi hatırlıyoruz.Hepsi para tuzağı bence.

    0|0
    0|0
  • Ben de alırdım sanırım.Ama yaşamadığı için alamıyorum.

    1|0
    0|0
    • soruyu sorarken aklıma gelmemişti bu hiç.çok pişmanım sorduğum için bu soruyu.mekanı cennet olsun inşallah

  • Almam, değmez.

    0|0
    0|0
    • nedenini sormuyorum arkadaşım.illa vardır bir nedeni

  • onun parasıyla ne dıye alayım ya..bi kek börek bi şey yaparım bide öpücük oh mis :)

    0|0
    0|0
  • ayakkabı,gömlek.hırka genellikle kıyafet alırım.

    0|0
    0|0
  • öyle günleri önemsemem

    0|0
    0|0
  • Gömlek-kravat

    0|0
    0|0
  • almıyorum görüşmüyoruz.

    0|0
    0|0
  • Genelde anneler gününde alırım

    0|0
    0|0
  • alırdım :) keşke yaşasa da alsam gene

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Anneler gününde anneme hediye alırım ama babalar gününde babama hediye almam. Babam özel günlerin saçma olduğunu düşünür doğum günümü felan da kutlamaz.

    1|0
    0|0
  • Almam. Özel günler kapitalizmin metasıdır.

    0|0
    0|0
  • ...

    Kredi kartlarının,Mağazaların Babalar günü için attıkları mesajlara sövüyorum.

    0|0
    0|0
    • benim kadar sövemessin arkadaşım. tam bir yamyamlar

    • Hepsini Göster
    • ...


      Ben iyilikte istemiyorum,bonusa 6 taksitle babam için alabileceğim bir gömlek yok,bunu anlatmaya çalışıyorum.Dava bile açasım var.Hergün 10 tane böyle mesajla karşılaşmak,insanı deli ediyor.

    • aynen kardeşim çok haklısın

Yükleniyor...