Ter kokum değişti iğrençleşti. :(?

daha dün akşam duş aldım ayrıca deodorantta kullanıyorum. akşam yarım saat sonra yine iğrenç ter koktuğumu hissettim. nivea deodorantını temizken sürdüğüm halde koktu. ayrıca ter kokum bu kadar kötü değildi. diyet yaptığım, yağ yaktığım için olduğunu düşünüyorum. doğru mudur?


0|0
5|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Olabilir Birde ter gözeneklerin tıkanmiş pislenmiş olabilir banyoda iyice keselen öyle geçiştirmelik duşlar alma gözeneklerin iyice açilsin buhar banyosu yap bu terlemeye ve kötü kokmaya iyi geliyor Kullandığın kozmetik eşyalarin tarihi geçmiş bozulmuş olabilirler bazilari belli oda sıcaklığında bozuluyor ve kötü kokmaya başliyorlar

    1|0
    0|0
    • son kullanma tarihi yazmıyor üzerinde

    • Hepsini Göster
    • normal büüyük marketlerden aldım yani. belki var ama göremiyorum. markette bakarsın sende bir ara
      www.kozmetikdetrend.com/pinfo.asp bunlardan

    • Hamam'a gitmeni öneririm Vede tuzlu bir denize girmeni Eve gelincede sıcak buharlı bir banyo yap gözeneklerin iyice açilsin Vede koltuk altı deodorant gibi şeyleri Tenin ıslakken sürme

Erkekler Ne Diyor 16

  • yağı ter olarakmı atıyor vücudun yoksa bilemedim.

    0|0
    0|0
    • terin ne sanıyorsun. yediğin şeylere göre bile değişiyor kokusu

    • Hepsini Göster
    • ter idrarın seyreltik halidir. bil istedim :)

    • sağol çok işime yarayacak bu bilgi :)

  • Alovera nın deodorantı kullan 20 lira ama hiç terin korkmuyor gün boyu

    1|0
    0|0
    • nerden alabilirim? aktarda mı var

    • Hepsini Göster
    • ya benim kullandığımda iyiydi. nivea roll on pure and natural kullanıyorum. gerçekten etkiliydi. ama şimdi kapatmıyor kokuyo. temiz vücuduma sürdüğüm halde

    • Dediğimi ürünü hiç tereddüt etmeden kullan tamamen doğal bir ürün iki yıldır kullanıyorum ter kokumu unuttum nerdeyse o derece güzel ve etkileyici

  • Tabii Spor ya da Diyet Yapıyosan Sporun İlk Başlarında Yağ Yaktıgın ıcın oLur.

    1|0
    0|0
  • kilon çokmu?

    1|0
    0|0
    • yoo o kadar da çok değil. yani birden böyle değişti

    • Hepsini Göster
    • bir peçeteye dök sonra sür.. kokudan kurtulamazsan güzel olsan da kimse bakmaz sana

    • Pudrayi nasıl kullaniyosan onuda öyle ;)

  • kuru fasülyeye ara ver kenke

    1|0
    0|0
    • uzun zamandır yemedim zaten kanki. 1 yıl olmuştur

  • Kese yap kese.

    0|0
    0|0
  • nivea deodorantın bozulmuştur belki son kullanma tarıhine bir bak :)

    0|0
    0|0
  • bigün bindim trene oturdu karsima bir bayan bir kokuyo terden deri mont giymis bir içim su ama cekilmiyo

    0|0
    0|0
  • Deotak fresh kullan.

    0|0
    0|0
    • nerden alabilirim?

    • Kozmetik satan her yerden alabilirsin. Harika bir ürün. Duştan sonra sürüyorsun, terlemeni engellemiyor ama kötü koku yok oluyor.

  • Yediğin bir şeyden dolayı da olabilir..

    0|0
    0|0
    • hep yediğim şeyler farklı bişey yemedim bu ara

  • kızların ter kokusu da hiç çekilmez ha:D:D

    0|0
    0|0
    • yani justin bile ne demiş. ama yok ben hep temiz kokan biriydim yeni böyle oldu günahımı alma şimdi

    • sana demedim kız hemen alınma öyle ortaya didim:D

  • Yedigin yiyecekle alakali nivea ile alakasi yok.

    0|0
    0|0
  • traş oldun mu kız? :)

    0|0
    0|0
    • traş yapmıyorum epilasyon

    • kokmaması gerek o zmn fakat sen yinde eczacıya danış veya bir doktora görün

  • Nivea cok dandik cok bende kullandm berbat daha beter kokıtuyo değiştir avon ya da oriflame al

    0|0
    0|0
  • Yoksa epilasyon yapıp bir de nivea mı kullandın?

    0|0
    1|0
    • banyodan önce yaptım sonra nivea kullandım

    • Hepsini Göster
    • açıklasan bir neden diye. hep yapıyorum öyle

    • bir nedeni yok ya öylesine sordum ben :D

  • Spordan olabilme ihtimali yüksek.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Tatlım akşamdan koltuk altına limon suyu sür faydası oluyo dene ve gör bir gün boyunca hiç terlemiyosun kokmuyo bile :) bir bezi limon suyuyla ıslat ve 5 dakika kadar orda beklet hadi geçmiş olsun :)

    1|0
    0|0
  • Vücut spreyi kulla

    1|0
    0|0
  • rexona women clınıcal protectıon kullanmalısın antiperspirant krem deodorant 48 saatlik korumalı gerçektende doğru hatta ben 3 gün boyunca koltuk altımda terleme ve koku yapmadı çok da memnum araştırırsan seninde içine siner zaten

    1|0
    0|0
  • Protein yüklümü diyetin?

    1|0
    0|0
  • doğrudur bende tam tersi kilo alınca değişiyo daha kötü kokuyo ter kokum

    1|0
    0|0
    • ilk defa böyle oldu. duştan sonra hemen kokar mı bir insan

Yükleniyor...