Fenerbahçe bu sene 4. Yıldızı takar mı sizce :)?

Şampiyon Fenerbahçe?

Fenerbahçe bu sene 4. Yıldızı takarmı sizce :)

Güncellemeler:
Valla agalar ben fener acık ara götürür diyorum gecen seneki gibi olur..

0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Türkiye liginin en pahalı kadrosu Galatasaray da bu sene Şampiyon olmamız hiçte zor olmayacak

    0|1
    0|0
    • Pahalı olman bişey ifade etmez istikrarlı futbolcun yokki

    • Hepsini Göster
    • İstikrarsîzmı geçen sene oynadığı futbol ortada sen Diego Sow topal diyorsundan o futbolcular Sneijder Melo gibi üst düzey oyunclar değiller

    • Diegoyu daha yeni izlicez hacı melo ve sneijder kötü demedim istikrarsız dedim yanlış anladn beni. Bence bu senede gecen senenin aynısı olucak fener uzayıp gidicek..

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 7

  • Gs ile cekisir. Fb ya da gs takar ama hangisi olur bilemem :)

    0|0
    0|0
  • bu sezon ikinci yarı ligin tadı kalmaz çünkü fenerbahçe devre arasında aradaki farkı çok açacak. prandelli zaten sezon sonunu getiremez. sloganımız bu sezonda geçerli ''ŞAMPİYON BELLİ İKİNCİ KİM''

    0|0
    0|0
  • Beşiktaş takacakmış 4. yıldızı fenere

    0|1
    0|0
  • Galatasaray şampiyon :) Boşuna uğraşma burdaki çoğunlukda Galatasaray'lı heryerde olduğu gibi :)

    0|1
    0|0
  • bu senenin tartışmasız şampiyonu GALATASARAY

    0|0
    0|0
  • Galatasaray iyi bir forvet alırsa şampiyon olur burağın eline bakarsa bir bok olmaz

    0|0
    0|0
  • belli olmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...