Bu barfiks demirini alıcam , yorumlarınız?

Güncellemeler:
ne striptiz ya of saçmalamayın. şu sitede doğru düzgün insan yok mu? sizin kafanız cinsellikden başka bir şeye çalışmıyor mu? abazalar !

0|0
1|28

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben kullaniyorum aynisindan. Yorumlardaki gibi kayip düşme olmadı.
    Yalniz dikkat etmen gereken birksc sey var. Takacagin koridorun iki duvar arasini olc ona göre al sonra buyuk ya da kucuk olmasin
    Birde aldiktan sonra iki duvarin arasina sıkıştırırken duvarların saglam olmasina dikkat et, catlatiyor. Ben buatlara giden elektrik kablolarinin gectigi yerden seyapmisim orasi coktu boyle icine :) kolona denk getirirsen cok guzel oluyor. Yaklasik 1 senedir var ve hic cikmadi o duvardan. 95 kiloyu bile tasidi rahat rahat. :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • ondan alma kullanışlı olduğunu sanmıyorum. bende bundan var kullanıyorum ve memnunum.

    www.hepsiburada.com/.../productDetails.aspx

    0|0
    0|0
  • ya onlar sakat biraz cıkar düşersin başka bak duvara monta edilen tarzda olanlardan.
    vede taktir ettim seni kadınlar pek ugrasmaz barfixle falan kolay değildir :)

    0|0
    0|0
  • Biraz daha pahalıya Dunlop'un tak çıkar barfiks aleti var. Kapıya asıyorsun, çekiyorsun barfiksini indiriyorsun. Ben onu kullanıyorum, memnunum.

    0|0
    0|0
  • www.hepsiburada.com/.../productDetails.aspx
    bunu al daha iyi bende var evde

    0|0
    0|0
  • Arkdaşım o barfiks demir ile biraz zor barfiks çekersin ayrıca kapının içine eder o benden söylemesi :) Birsürü spor yapma şekli var illaki sırt geliştiriceksen şınav filan çek oda geliştirir :)

    0|0
    0|0
    • şınav çekemiyorum kiiiiiiiiii :) benim bel fıtığım var onun için doktorum önerdi.

    • Hepsini Göster
    • he :D

    • Belin daha çok acır :)

  • iyide sen barfiks çekince kanatların açılıp geniçlicek kolların erkeksi olacak bence bayana yalışmıyor ayrıca çok zor bir spor yöntemlerindendir aynı gün sıkılır ben bunu neden aldım dersin birde dalga geçenleri aldırma sen boşver:/

    0|0
    0|0
  • barfiks çekebiliyor musun ki?

    0|0
    0|0
  • Bundan alma bunun değişik bölgeyi çalıştıranları var onlardan al ^^

    0|0
    0|0
  • androidde uygulaması var. Runtastic pullups diye. Onu indir mükemmle uygulama. Ve bir de barfiks bar alırken ölçülerine dikkat et.

    0|0
    0|0
  • Alma:D

    0|0
    0|0
    • ?

      .

    • bir kadın barfiks demmirini ne yapar ki? geliştirdiği yerler kanatlar, hiç gerek yok bence..

  • dikkat et kanks o demire tehlike duruyor biyerine felan girer neyse.

    0|0
    0|0
  • Boşuna para verme

    0|0
    0|0
  • grek yok yaa... kaslı bayan iyyy :(

    0|0
    0|0
  • Onu striptiz yapmak için kullanmayacaksan al.

    0|0
    0|1
  • Fiyatı uygun alabilirsin bence

    0|0
    0|0
  • Komando olarak askerlik yaptım beni en çok zorlayan barfiksti sen çekeceğine inanıyor musun :)

    0|0
    0|0
  • montajını saglam yapın sonra dusup bır yerınızı ıncıtmeyın

    0|0
    0|0
  • Bence al bendede var duvardan duvara sıkıştırdım taşıyo valla hergün çalışıyorum :) sapasağlam :)

    0|0
    0|0
  • Barfisk çekmek için alıyorsan eğer al tabiki.

    0|0
    0|0
  • İyi KArdeşde Kapıya İyi Sıkıştır Onu Arkadaş Asılırken Sırt Üstü Düştüydü 10Gün Yattı :D :D

    0|0
    0|0
    • Kardeşim ben bir kere sinirlenmiştim barfiks çekerken, bütün gücümle çektim kendimi havaya zıpladım, düşerken tutunuyordum tabii de, barfiks aletiyle yere düştüydüm mermer kırılmıştı bana bir şey olmamıştı, arkadaşın biraz yumuşakmış galiba, sırtında kas yoksa.:D

    • Tabi Tabi 60 Kiloydu Kardeş :D :D Yeni Almıştı :D

  • Dha çok strıplız dıregı gıbı bu :))

    0|0
    0|0
  • al tbi karın kasların göbeğin kolların gelişlr spor sein için sağlık için en önemli :D

    0|0
    0|0
  • Neden ne amaçla alıyorsun amaç ne

    0|0
    0|0
    • bel fıtığım var doktorum önerdi

    • Doktor önermişse al o zaman doktordan başkasını da fazla dinleme

  • kapıya geçirmeli olanlar var onlar daha sağlam oluyor :)

    0|0
    0|0
  • kas sana yakışmaz

    0|0
    0|0
  • dikkat et kayıpda yere düşme sağlam olmazsa işin kötü

    0|0
    0|0
  • Güzelmiş, hemde ekonomik, bence alın.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • al al bende yeni aldım daha ama ben sallanıyorum boyumu uzatmak için :D

    0|0
    0|0
    • İşe yarıyor mu yaşım 19, ben de alıcam:)) ?

    • daha yeni aldığım için bişey söyleyemem ama internetten okuduğum kadarıyla haftada 30 dk sallanmak boyu bayağı uzatıyormuş :)

    • gerçekden uzatıyormuymuş ya :D

Yükleniyor...