Kızın numarasını aradım yarın buluşalım dedim işim var dedi.

komşumuz bir kız numarası verdi evlenmek için aradım sesi gayet güzel bana da beyfendi dedi kız yarın buluşalım dedim ama işim var olmaz dedi ben sana haber veririm dedi hoşçakal dedik kapadın. sizce bu ilişki başlar mı ne yapmalıyım beklemelimiyim?


0|0
10|6

En İyi Kız Görüşü

  • Emin ol diğer günde işi çıkar.

    Bi kız gerçekten görüşmek istediğinde hiçbirşey ona engel olamaz.

    Geçmiş olsun ne diyim

    Bide evlenmek için diyosun yapma lütfen kızada yazık kendine de

    :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • daha birbinizi tanımıyorsunuz bilginiz yok, önce bunları konuşsanız, sonraki aşamalarda görüşme talebini söylesen daha iyi olur sanki.

    0|0
    0|0
  • Noktalama işaretlerini de kullansaydın keşke daha iyi anlatabilirdin derdini.

    Henüz belli olmaz daha sadece telefonda konuşmuşsunuz. Bekle bikaç güne arar nasılsa.

    0|0
    0|0
  • a) sahiden isi vardir

    b) kendini agirdan satmaya calisiyordur

    c) kararsizdir

    yarini bekle bence. o zaman ogrenirsin ne istedigimi. ama b seceneginin dogru olmasi kuvvetle muhtemel.

    0|0
    0|0
    • ama ben de tam iyi muhabbet edemedim. heyecansızdım ama sesin güzelmiş dedim o kadar

    • Hepsini Göster
    • daha yabancıyım ama sen şaka diyorsun

    • ortamin buzlarini eritmek icin demis olabilir. niye olumsuza yoruyorsun hemen kafani? bekle bakalim. belki arayacak. :/

  • "komşumuz bir kız numarası verdi evlenmek için aradım" bu nasıl bır cumledır yaa :D:D

    1|0
    0|0
  • komşunn verdği numaradan evlnmk içnn medet umuysan bekle aylrca saatlerce:D

    0|0
    0|0
  • bence aramaktan çok komşunuz sizi görüştürmeliydi telefonda ne kadar iletişime geçebilirsiniz ki :/

    0|0
    0|0
  • Gerçekten işi vardır belki doğrudur neden olmasın ki.

    0|0
    0|0
  • ekilmektesin dikilmektesin mikilmektesin etc

    aramaz o kız bizzat ben bilirim unut emrah unut :**((

    0|0
    0|0
  • komsunun verdiği bi numarayla kızı aradn daha gorusmedn.gormedn.bu ilşki ne zaman baslar diosun hımm..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • kafa mı buluyorsun?yazık hacı türk erkeğinin haline ruslan evlen cidden git ukraynalı bu ciddi diyorum

    0|0
    0|0
  • İlk sohbette buluşma lafını açmaman gerekirdi.. Belli tahahmmül seviyen azalmış. Sabırsız seni :):)

    Abicim buluşmak için acele etme biraz konuşun mesajlaşın o istesin ilk onun gönlü olsun daha tatlı olur. Hayırlısını diliyorum :)

    0|0
    0|0
  • evlenmek için arıosunn ama daha bulusamıosunuz :DD

    0|0
    0|0
  • Sen her verilen numarayı evlenmek için mi arıyorsun :D

    0|0
    0|0
  • O kız birdaha aramicak.

    Bu arada bu 2 bininci cevabım değerini bil :D

    0|0
    0|0
  • "komşumuz bir kız numarası verdi evlenmek için aradım"

    Kahkaha attım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...