Protein tozları ve zararları?

Arkadaşlar aktif olarak spor yapmaya yeni başladım ve protein tozu kullanıyorum. Bu tozların vücuda bir etkisi zararı var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • kardesım besin destegı olarak kullanmanda bır zarar yok alırken emılım ine dıkaat etmen birde ucuzuna kacmamanı onerırım karacıgerınde sıkıntı yasamak ıstemıyorsan kesınlıkle sporu bırakmamalı ürün bıttıkten 3 ay boyunca spora devam etmelısınkı vıcudundan atasın alkol ve cok agır proteın agırlıklı beslenmemelı mutlaka salata ve sebzede tuketmelısın ve lutfen amınoasıt glutamın gıbı ek sporcu takvıyelerıne gırmemen sadece spor yapıp beslemen ve kılo aldırıcı ya da proteınle devam etmen baska bır urun kullanma kım nederse desın cakallar satmaya calısırlar cogu anlasmalıdır. 40 lıra ıcın adama kırec tozu yuttururlar

    1|0
    0|0
    • Zaten öyle çok olağanüstü bir şekilde kullanmıyorum. Antrenmandan önce kullanıyorum o kadar. Spor yapmadığım zaman sadece sabah alıyorum.

    • aynen devam et muschle tech ya da nutrıoın ultımate kullanmanı tawsıye ederım urun bıttıkten sonra 1 ay dınlendır vıcudunu sonra tekrar al yeterlı olur

    • Teşekkür ederim hocam. Şimdi bende muscle pharm var. Protein olarak da dymatize iso 100 var. Abartmadan aşırıya kaçmadan kullanıyorum. Mesela 45 dakika sonra antranmana gitcem birazdan alırım bir ölçek.

Kızlar Ne Diyor 1

  • bizim burada bir abi onlardan kullanıyormuş galiba birden şişince şaşırdık kısa sürede nasıl böyle oldu diye. bir süre sonra eğer dikkat etmezsen iğrenç bir görünüm alırsın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Var damar tıkanıklığı=kalp krizi yakin zamanda spor yapan abim kalk krizi gecirdi cok şükür saglam şu an karaciğer yetmezliği kısırlık gibi sebebler yaratiyor Canan Karatay in sitesinde yazar bir konusmasinda dinlemistim zararlarini Kalp Damar Cerrahisi uzmanı

    0|0
    0|0
  • Günlük ihtiyacını karsılıyorsan heleki yeni basladıysan hiç gerek yok almana kullanmana protein tozu mucize degilki :P

    0|0
    0|0
  • Aham şaham bir zararı yok kalıcı bir etkiside yok alarjin varsa eğer sıkıntı olabilir vücudunda kabarma falan yapabilir

    0|0
    0|0
  • Bazı kişiler (spordan anlamayanlar ve bir türlü hızlı gelişim gösteremeyenler) senin başarını protein tozuna bağlayabilirler. onlara deki madem o kadar kolay zenginler alsın protein tozunu hemen kas yapsınlar

    0|0
    0|0
  • Protein tozunun bir zararı olmaz ama temelin yoksa yani geçmişte bir spor yapmayıp yeni başladıysan 4. aydan sonra kullanmanı tavsiye ederim..

    0|0
    0|0
  • Hiç bir zararı yok ama 1 2 hafta yapamadın diyelim o zaman zararnı görebilirsin yani şeker gibi erir gider.. Çok yemek ye düzenli ye gerisini düşünme

    0|0
    0|0
  • saç döker

    0|0
    0|0
Yükleniyor...