Kendinizle barışık mısınız?

Psikoloji okuyorum 2. sınıftayım. Şu an ki konumuz bu. Çevreyi bi' analiz etmek istedim. Arkadaşlar kendinizle barışık mısınızdır?

Not: bu soruların devam gelecek.


0|0
26|4

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 25

  • oldukça barışık olduğumu düşünüyorum.hayatımdan memnunum mutluyum. bazı ufak tefek şeyler dışında yolunda herşey.

    0|1
    0|0
    • Ufak tefek şeyleri de düşünmemek lazım.

    • Hepsini Göster
    • takman gerekenleri?

    • takmam gerekenleri takmam gerekiyordur. o yüzden kendi içimde çelişkiye düşmüyorum. sorgulamıyorum da. öyle kabul ediyorum. öyle kabul edince de sorun olmuyor.

  • ara ara kendime küstüğüm oluyor ama genel de kendimle barışığım

    0|1
    0|0
  • Kapı gibi bol maddeli ateşkes sözleşmesi var elimde,ne diyorsun?

    0|1
    0|0
    • şu durumda her iki tarafta kendinden emin (: bence gayet güzel. başka ne diyim bilemedim.

  • cok severim keratayi :)

    0|1
    0|0
  • hayr kendımle konuşmuyorum

    0|1
    0|0
    • ciddi olduğunu varsayarak soruyorum. değilsen zaten cevap verme. neden?

    • Hepsini Göster
    • bilmem adını sen koy uzman olan sensin ben rastgele yaşıyrm kolay gelsin sana

    • buradan bakınca birşey söylenemez. o kadar uzman olmadık ama bir manik depresif havası sezdim sende. her ne sebepten kendine kızdıysan onu tekrar bi masaya yatırmanı öneririm. depresyonda da olabilirsin. ikisi birbirinden çok uzak terimler değil. bu arada teşekkürler sana da kolay gelsin.

  • bazı huylarım dışında kendimle ilgili sorunlarım yok

    0|1
    0|0
  • Bende piskoloji okumak istiyorum yaa bi türlü nasip olmadı :(

    kendimle ve herşeyle acayip barışığım :)

    0|1
    0|0
    • şu an hali hazırda okuduğun bir bölüm var mı? umarım okursun psikoloji. tavsiye ederim.

    • Hepsini Göster
    • sorun bende tam bi atalet halindeyim, ygs faciasından sonra :(

    • toparlarsın ya sıkma canını (: zor birşey değil.

  • evet her ne olursa olsun kendimi seviyorum. iyi ki bu şekilde yaratılmışım diyebiliyorummmm

    0|1
    0|0
  • Kısmen .

    Özür dilemeyi pek sevmem.

    0|1
    0|0
  • arada kendime kızsam da kendimi seviyorum.

    0|1
    0|0
    • Arada gel-gitler olur. Totale bakmak lazım. Genel anlamda kendinle barışıksan bence bu harika birşey.

    • evet seviyorum çok şükür bir yerimde kusur yok :)

  • olmak istediğim yerde olmadıgım için kendimle barışık da değilim. İyi kötü geçiniyoruz :)

    0|1
    0|0
    • olmak istediğin yer neresi? senin için sakıncası yoksa tabi.

    • Hepsini Göster
    • Şu an için zor. Yavaş yavaş üstesinden gelirsin. O potansiyel var sende belli (:

    • umarıııım

  • eskden vrdı ama şu an iyiym ya siyah beyazzzzz aslnda gri :)

    0|1
    0|0
  • bi barışık bi dargınım sanırım:)

    0|1
    0|0
  • küs kalamadıgıma göre herzaman barısığım:)

    0|1
    0|0
  • eskiden değildim şimdi barışığım cici kendim :) seviyorum kendimi

    0|1
    0|0
  • gayet barışığım aynaya baktığımda kendine güvenli birini görüyorum

    0|1
    0|0
  • Evet başka soru?

    0|1
    0|0
  • Tek bildigim kendimi cok sevdigim.

    0|1
    0|1
  • barışığım beğenmediğim yerlerim tabi ki var ama bunları kendime sorun etmiyorum

    0|0
    0|0
  • Evet, kendimi severim.

    0|0
    0|0
  • Kendimi çok seviyorum iyiki varim yaa hiç kusmem kendime sadece bazen kalbim ve beynim anlasamiyorlar okadarrr :)

    0|0
    0|0
  • Kendimle çok barışığım kendimi seviyorum :)

    0|0
    0|0
  • Pek barışığım diyemem. Kendimi çok eleştirdiğim zamanlar oluyor.

    0|0
    0|0
  • Psikoloji ilgi alanımdır.kendimle barışığım ama bazen küsüyorum işte.

    0|0
    0|0
  • kendimle barışık değilim artık kendime eskisi gibi bakmıyorum herşeyide kafama takıyorum.. nedir bu?

    0|1
    0|0
    • Hayır diyebiliyo musun?

    • Hepsini Göster
    • temel etken bu olabilir. insanları kırmak istemiyosan ama onun temelinde yanlız kalmaktan korkman yatıyo olabilir. karşındaki insanları kırarsan senden uzaklaşırlar korkusu mu var sende? yanlız kalmaktan korkar mısın?

    • hayır aksine ben yalnızlığı seviyorum sevgili falan hiçbirşey istemiyorum evde yalnız otursam hiç bıkmam sosyal aktivitem bile yok sadece evde oturayım tv internet oyalanym yeter. yanlız kalma korkusu değil ama hayır diyemiyorum kırılmasınlar diye

Erkekler Ne Diyor 4

  • ayna ayna söyle bana benden yakışıklı var mı diycek kadar:DDDDD

    1|0
    0|0
  • Kafam güzelken barışığım...Sanırım ayıkken değil!

    0|1
    0|0
    • bir yerlede sıkıntı var o zaman.

    • Hocam tabi bu genellemeydi...Alkol almadığım zamanda kendimle barışık hissettiğim oluyor! Sempatik bi yapım var..Fakat zaman zaman kendimle ilgili onlarca soru soruyorum kendime! sanırım buda "kendinle barışık olma" konusu içine giriyor b:):)

  • sen peki kendinle?

    0|0
    0|0
    • Aksi mümkün değil. Ama yer yer kendimi sorguladığım oluyor. Herşeye rağmen olayların içinden sıyrılabiliyorum. Bunu da biraz irademe bağlıyorum. Genel olarak evet kendiyle barışık bir insanım.

  • Bu aralar küsüz. Konuşmuyoruz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...