Body fitness nereye kadar devam etmeli?

arnold schwarzenegger gibi olmaya niyetimiz yok da bir statham kadar da olalım yani


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Merhaba Arkadaşım (bu ne bıcım gırıs l*n :D) Bro eğer resımdekı sensen 2 yıl değil 2 ay gibi gözüküyo kolların gene iyi belkı bu açıdan dolayı boledır dıcem ama yanı olsun gene 2 yıla gore kotu bence sen zorlandığın yerde bırakmıssın mesala diyelım 40 sınav çekıyosun max sen 40a gelınce kalkmıssın onemlıo olan 41 i geçip yere dusmektır bence sen fitnessa baslamamıssın cunku fıtness senın bıttı dediğğin zaman baslar (Laf çalıntı bılıyom ;,)) bece kendını zorla mesala ben street eorkout yapıyorum yarın sabaha baslıcam sanada tavsıye ederım sabah sporu herzaman daha ıyısıdır ve sunu sakın unutma setlerınde kafana koyduğun sayı hep yuksek olsun bence bunu yapabılırsın son sete gelınce bitirip alkma yere düş ! Ade k. g

    0|1
    0|0
    • bir nevi haklısın gadam salonda çalışmadım belirtmek isterim beslenmem de protein toz stroıd falan yok atiklik ve kondüsyonel çalışmaya gayret ettim tıkır tıkır 70 şınav çekerim elhamdülillah yoksa kıçımı yerden kaldıramayan bodyci olsam neye yarar cevap için teşekkürler

    • Hepsini Göster
    • barz darz çok yabancı geldi şimdi ama bakıcam eyvallah

    • yardımcı olduysam ne mutlu bana

Kızlar Ne Diyor 1

  • en az 5 ay

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • malesef ömrünün sonuna dek devam etmelisin : ( b i bıraktım mı gidiyo usta bunu sende biliyosun dur zaten.

    0|0
    0|0
    • bir ara bıraktım 2 hafta da kasları topladdım ama sıkıntı oluyor

    • aynen sanki yıllarca çalışmamışız gibi hüf diye gidiyo. 5 sene çalış 1 buçuk ayda kaybet adalet mi l an bu :D neyse usta iyi akşamlar.

  • Bırakırsan şeker gibi erirsin devam 5 10 15 sene bırakma. 2 sene olmus gerçi haftada 3 gün yeterli

    0|1
    0|0
  • en az 1.5 yılını vermelisin o da hakkıyla. 1.5 yıl sonunda vucudun dikkat çekici hale gelir ondan sonrada az düşük ağırlık ve fazla tekrar ile vucudunun o şeklini korursun arnold gibi olmazsın. olamazsın zaten :)

    0|0
    0|0
    • yeni başlamıyorum bu spora bir 2 sene geçmişimiz var şükür

    • Hepsini Göster
    • aradığım cevap bu zaten 45 e kadar yaşarsak tabi devam

    • stereoid sigara alkol kullanmazsan yaşarsın paşalar gibi

  • sen nerde yeter diyosan orda bırak :) en kötü prof fitneesscı kadar olmak için bile seneler alıyo bu spor kaldıki arnold kardeşim :) ben o hataya düşüp yeterli diye bıraktım ama kendimden 1 kaç iyi birisini göriyim haz edemiyorum bence fitness hep devam edebilirsin body yapmak için zataen fitnnessı aşman lazım o yüzden kardeşim hiç bırakma ben 1 kaç güne tekrar başlıcam pişmanım :)

    0|0
    0|0
    • ömür boyu yapmak lazım haklısın

    • 5 olmak varken neden 1 de durasınki bu sporla uğraştığın için sporcuları takip ediyosundur gelişim fotoraflarını koyuyolar en sondaki en güzeli gelmiyomu örnek olursa lazarın gelişim fotoralrına bak internetten 12 sene sonunda şu anki vucudunda ve bence abartı durmuyo link paylaşamıyorum bir bakın :)

  • bir gunde statham olunmuyor :) adam her gun yillarca spor yapmis o vucudu yapmak icin.
    https://www.youtube.com/watch?v=fVTaoSsjjeg

    0|0
    0|0
  • Ben de bir soru sorayım.
    Vücudun şekle girmesi için hapsız, tozsuz ne kadar yapmak gerekiyor fitness?
    Yağlar gitsin hafiften de kaslar belli olsun yeter.

    0|0
    0|0
  • 3 sene gibi bir sürede istediğin vücuda ulaşırsın :)

    0|0
    0|0
  • Sağlam bir vücut için en az iki yıl.

    0|0
    0|0
  • protein tozu kullan dostum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...