Kaslı erkeklerden hoşlanmama sebebiniz nedir?

Bazı bayanlar kaslı erkeklerden hoşlanırken

bazılarıda hoşlanmıyor kaslı erkeklerden hoşlanmama sebebiniz nedir?

Not:Abartılı kas yapan erkeklerden bende tiksinirim balon gibi oluyolar :)

Güncellemeler:
güncelledim :D
ne kadar güncelleycez bunu

0|0
12|1

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen abartılı olmadıkça ve özenti olmadıkça sorun yok.
    Ki bence Gym (Fitness) bir spor değil. Yaşam biçimidir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • dozunda bırakırlarsa çok çekici bnce ama abartanlar itici olmanın ötesine geçemiolar benim için. gösteriş meraklısı özellikle de kas yapıp önü açık tişörtler giyip bir de sırf bu yüzden kıllarını kesip üstüne bir dee kolye takıosa :D allhm dha itici ne olabilir ki :D öggg yani :D o yüzden lütfen bnu ypmayn komik oluosnz. sınırında bırakın o zmn dha dikkat çekersiniz emn oln :) fit olun yeter..

    1|0
    0|0
    • aynen haklısın doğal olmak en iyisi fazlası zaten zararlı :D

  • ben güçlü biriyim spor yapıyorum fitness yapıyorum erkeğin de benden üstün olmasını isterim.. bu yüzden spor yapmayan biri hiç ilgimi çekmez... davul bile dengi dengine diye bir laf var o yüzden :DD

    0|0
    0|0
  • ben asiri kasli erkeklerden hoslanmam daha cok sorf yapan erkeklerin tipini begenirim ne cok zayif nede cok kasli arada fit goruntusu oluyor onlarin

    0|0
    0|0
  • vücut önemli hem göze hem kalbe iyi gelir kanımca
    edit : herşeyin abartısı itici

    0|0
    0|0
  • İtici geliyor. Kasinti havali tiplerden hoslanmam o sekilde goruyorum

    0|1
    0|0
    • anldım

    • Hepsini Göster
    • Kastan iğrenen ilk kadın birde konu açmıştın bunun için

    • tamam honered sen haklısın tamam konusma dah

  • Kol kaslarindan nefret ederim sadece nedenini bilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Abarti olunca hoslanmiyolardir bence kivamindaysa cok cekici

    0|0
    0|0
  • hoş oluyorlar bence

    0|0
    0|0
    • evet abartılı olmayınca hoş

  • Kaslı erkeklerden hoşlanmıyo değiliz, kaslı erkeklerin bunu gözümüze sokmasından rahatsız oluyoruz

    0|0
    0|0
    • simdi ben gözünemi sokuyorum yanı

    • Hepsini Göster
    • Sende kaslisin sanırım alınma ya beni etkilemiyo sadece :D

    • her erkek ne kadarda olsa kas ve spor yapmalı kendını salmamalı

  • Zevk meselesi

    0|0
    0|0
  • Az olunca iyi doğal duruyo ama cok olunca protdin tozu mudur nedir ona abanmis doye dusunuyorum

    0|0
    0|0
    • protein tozu hayatta kullanmadım ben proteın tozu kullananlar balon gibi o bagımlılık yapıyo baslayan bıdaha bırakamaz ve sureklı spor yapması lazım

Erkekler Ne Diyor 1

  • bende sporu severım spor yaparım ama oyle asırı kas yapmayı sevmem saedece fıt olmak ve gıydıgım yakıssın dıye yaparımm...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...