Dünyanın çivisi çıktı mı?

dünyanın çivisi çıktımı? inançlı insanlar var, inançsız olanlar var. zina artık öyle normalleşmiş ki ortalıkta yapılıyo. adamlar birbirlerini kesip doğruyolar. kadın çocuğunu öldürdü haberleri. kadın kocasını kesti haberleri. kıyamet alametleri diyorlar ya hakikaten öyle. hiç birşeyin farkında değiliz


0|0
212

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne güzel söyledin; kadın çocuğunu öldürüyor.. (=kürtaj). Kürtaja karşı çıkan, dünyanın çivisinin çıkması için uğraşan geri kafalıları gördükçe artık dünyanın yaşanılası bir yer olmasından umudumu kesiyorum.

    1|0
    1|1
    • dar zihniyetlisin diyip sana hakaret etmek istemiyorum daha soft konuşucam. biraz geniş düşün olayları. kadınlar yüzyıllardır satılıyorlar pazarlanıyorlar eziliyorlar öldürülüyorlar tecavüz ediliyorlar diri diri gömülüyorlar neden savunmasızlar neden bazı ... ler uçkuruguna sahip çıkamıyorlar. peygamber efendimizin çok güzel bir sözü var' siz iffetli olursanız,kadınlarınızda iffetli olur' ne güzel söylemiş güllerin efendisi. onun ahlakına erişmeye biraz toplumca çabalasakbu gereksiz bir soru

    • Hepsini Göster
    • La havle vela... Kızım ben hiç dinle alakalı birşey söyledim mi, bak aşağıdaki mesajlara? Ben bir İNSAN olarak anne karnındaki çocuğun alınmasını cinayet olarak görüyorum. Bu benim görüşüm. En azından insan karşıt görüşe tahammül gösterir, saygı beklemiyorum zaten. Bu arada İran'da tecavüzcülerin penisini kesiyorlar, onlarda mı dini saptırıyor?

    • saygı insanlara degil düşüncelere gösterilmeli kaldıki savundugun dogruların saygı gösterilcek tarafı yok. bi laf atıyorlar ortaya tren misali vagon olmaya alışmış milletim peşine takılıyor sorgulamadan düşünmeden.kadınlarda zaten keyiflerinden o kadar acı çekip kürtaj yaptırıyorlar. o bebek bir kere onun canı ya bunu sen anlayamazsınki.tüm kürtajlılar katil tümü günahkarr. günahkar olan iffetsiz erkekler. biraz sorgulayın ya. bu partiye oy veriyorum ortaya bişi attı yapışıyım mantıgındaolmayın

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • Dünyanın çivisinin çıkmasını yine dönüp dolaştırıp kadınlara bağlamışsın. Bravo. Kürtaj, zina, kadın kocasını kesti felan. Buna çare olarak da inanç ve dina bağlılık mı öneriniz? Dünyada en çok katliamlaraın, tecavüzlerin, kadın haklarına saygısızlık ve yolsuzluk - yoksulluğun en yaygın olduğu ülkeler neden (inanılmaz bir tesadüf eseri) dindar müslüman ülkeler oluyor?

    1|0
    0|0
    • bi tek kadın olarak ornek vermedım ben.

    • Bu tazr örnekler hep kadını karalar.

      Zina oluyor - çünkü kadınlar erkekleri ayartıyor

      Kocalar kadın kesiyor - çünkü kadınlar itaat etmiyor

      Tecavüz oluyor - çünkü kadınlar ve çocuklar bunu istiyor

      Kürtaj yapılıyor - Çünkü kadınlar ahlaksızlık yapıyor


      Bir kadın olarak lütfen kendinizi bu kadar yerin dibine sokmayın. Siz de erkekler gibi insansınız ve dünyanın çivisi kadının ikinci sınıf ilan edildiği gün çıktı.

    • aslında bütün hepsının altındaki sebebi kadın olarak düşündüğünüz için asıl bunu sız yapıyorsunuz. ben burda bahsettııgım konu artık insanlıktan cıkılıyo

  • Bu gün radyo dinlerken duyduğum gazete haberine çok şaşırdım. Haberin başlığı "insanlık kaldırıma düştü" hamile bir kadın yolda yürürken çocuğu doğuruyor kaldırıma düşen çocuğu almadan gidiyor daha sonra polisler alıyor çocuğu oradan. Duyunca tüylerim diken diken oldu kopsun artık kıyamet gerçekten istiyorum.

    0|0
    0|0
  • bu yazdıklarınn zaten dünyada var olan şeylerdi.hatta gün içerisinde gerçekleşenlerdi...sadece gündemde tutulmadığından insanların o an için ilgisini çekmiyordu..ne zaman ki görsel ve yazınsal medya bunu dile getirdi o zaman insanlar '' aaaa bak bak bak dünyada neler oluyormuş '' dedi..halbuki var olduklarını biliyorlar ama düşünceler gündemle uğraştıkları için başka konulardaydı...bilmem anlatabildim mi?

    0|0
    0|0
  • Hep boyle denir ama sapkınlıklar tarih boyunca vardı ayrıca inanclı gozuken inancsızlar cogunlugu oldu her zaman dunya din adamları bile dini somurup, ornek hayat tarzını sergilemezken...

    0|0
    0|0
  • Artık Allah ihtiyacı yok.. insanlar her şeye ulaşıyor ..ALALHI unuttuk be :( ... çok kötü bir zamanda yaşıyoruz malesef... herşey normal ... ÖZGÜRLÜK bu olsa gerek...

    0|0
    0|1
  • yani ?

    0|0
    0|0
  • Zinanın suç olduğu maddesi anayasadan akp döneminde sanırım 8 yıl önce çıkarıldı. Ülkemizde suç değil, o rahatlık var sanırım.

    1|0
    0|0
    • Zinanın suç olmaktan çıkarılması bizzat CHP'nin eseridir.

  • aynen öyle. kıyametin küçük alametleri çıkıyor birbir. kurtulmak için kurtulanlarla beraber olmak lazım.

    0|0
    0|0
  • dünyanın çivisi çıkmaktan ziyade duvarı yıkıldı :) tarih boyunca böyle şeyler hep vardı gerçi ama günümüzde internetin de iletişimi hızlandırması ile ve bunu bilinçli olarak kullanamamızdan dolayı bu tür olaylar hız kazandı.

    0|0
    0|0
  • Dünyanın çivisi mi kaldı :)

    0|0
    0|0
  • Çıktıysa da çakacaz bacım yapacak bir şey yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bizler o söylenilen ahir zamandayız bunların olucagı bildirilmişti.(bkz.kıyamet alametleri) her geçen gün edep haya saygı anlamsızlaşan kavramlara dönüşüyor. bizim tek yapabilecegimiz çevremizdeki insanları dogru seçerek en azından degerlerimiz kaybetmemeye çalışmak.

    0|0
    0|0
  • dünyanın tahtaları bile çürümüş çivi mi kaldı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...