Arkadaşın mı sevgilin mi?

Şimdiii... Sevgilinle geçireceğin ilk özel akşam yemeğin. Hazırlanmışsın özene bezene tam masaya oturuyorsun titreşime aldığın telefonun ısrarla çalıyor müsade isteyip açıyorsun telefonu. Telefonun diğer ucunda en yakın arkadaşın çok kötü olduğunu ve yanında olmanı istiyor. Şimdi arkadaşına mı koşmalısın, sevgilinle kalıp gecenin tadını mı çıkartmalısın? Netcez şimdi :))


0|0
6|7

En İyi Erkek Görüşü

  • o kadar dangalaksa zaten yakın arkadaşım değildir. sabahı, yarın akşamı veya galaksi üzerinde müsait olacağım zamanı beklesin. bir de, kötü durumlarda tek başına direnmeyi öğrensin, arkadaşıma yapabilceğim en büyük iyiliktir bu:)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Benim en yakın arkadaşım asla öyle bir şey istemez. Ama diyelim ki istedi, işim bitince geleceğimi söylerim. İşim ne zaman biterse o zaman giderim yanına

    0|0
    0|0
  • öyle bi durumda arkadaşım aradıysa sorgusuz sualsiz giderim çünkü benim harbi arkadaşım zaten o durumda beni rahatsız etmemesi gerektiğini bilir... :)öyle bi durumda arkadaşım aradıysa sorgusuz sualsiz giderim çünkü benim harbi arkadaşım zaten o durumda beni rahatsız etmemesi gerektiğini bilir... :)

    0|0
    0|0
  • arkadaşına koşmalısın.. çünkü en yakın arkadaşlarla kolay kolay yolların ayrılmaz. ama sevgiliyle gün geliyo ayrılıyo. bide arkadaşının hemn o an sana ihtiyacı var, sevgilin bekleyebilir biraz, ertesi akşam yine acıkıcaksınız :) o zaman yemek yersiniz...

    0|0
    0|0
  • Ben zaten herkese arkadaşım demem. O insana da arkadaşım dediysem eğer hiç düşünmeden arkadaşım yanına giderdim. Ben asla yarı yolda bırakmam dostlarımı. İyi günde de kötü günde de yanyanayız biz.. Sevgili ile başka bir akşamda gidilebilir yemeğe..

    0|0
    0|0
  • hayati bir meseleyse arkadasima giderim sevgilimle daha sonra yemegi telafi edebiliriz gonlunu alirim..

    0|0
    0|0
  • sevgilimle gideriz yardimina ( ama cidden zor durumda ise )

    0|0
    0|1
    • ya partnerin böyle birşeyi kabul etmez ve bu özel zamanı sorunsuz geçirmek istediğini söylerse ?

    • dostum zor durumda ise bana cemkiriyorsa o kisi zaten sevgilim değil anca partnerimdir, onu da orada birakir defederim basimdan sonsuza kadar. ancak sevdigim kadin bu kadar bencil ve anlayissiz olmadigindan bu tur bir sorunum olmaz, cunku bilir ki onun en kucuk sorununda ben de dostlarimla ya da dostlarima durumu aciklayip ekip ona kosacagimdir

Kızlar Ne Diyor 6

  • Arkadaş, sevgili fark etmez, telefonun ucunda ki her kim olursa olsun, zor durumdaysa tanımasam bile giderim.

    0|0
    0|0
  • Arkadaşıma giderim gitmeden önce yanlış anlaşılmala yer vermemek için sevgilime durumu açıklarım , itiraz edip naz yapacak olursa arkadaşlarıyla takılacağı maç günleri için bunun ona olumsuz yada olumlu dönüşümünü hatırlatırım ;) şantaj

    0|0
    0|0
  • sevdicek adamsa anlar durumu tabiki arkadaşa yardım ediceksin..

    0|0
    0|0
  • sevgilini de al arkadaşına git onu neşelendirin...

    1|0
    0|0
  • önce çok kötü olmasının sebebini bir anlatsın hele, şımarıklık mı derdi yoksa gerçekten kötü bir durum mu var? eğer ciddiyse tabii ki giderim ve sevgilim de insansa buna bıdı bıdı yapmaz zaten. fakat ciddi bir durum yoksa telefondaki sesimle idare eder sadece arkadaşcağızım..

    0|0
    0|0
  • en yakın arkadasımsa evet onun yanına kosardım sevgılım bıraz bekleyebılır ve daha guzel yemekler hazırlayabılırım ona daha guzel bır aksam telafı amaclı..

    zaten benım arkadasım cok anlayıslıdır gercekten kotu bırseyı olmasa benı yanına cagırmaz sevgılımleyken

    0|0
    0|0
Yükleniyor...