Çok yiyorum ama hala aynı kilo?

Boy 1.86 kilo 68 . Bana göre kilom boyuma göre az. Spor yaparım genelde boş durmam, çelimsiz de değilim ama çok fazla yemek yiyorum çevremdeki insanlara göre, sağlıklıda beslenmeye çalışırım ama bir türlü kilo alamıyorum. Fitnessa başlamaya karar verdim benim gibi olup fitness sayesinde kilo alan kas yapan varmı?


0|0
6|10

En İyi Erkek Görüşü

  • ben 1 ay içinde 4 kilo aldım spora giderek sadece onunla değil spordan önce yemek ye birde günde 3 hatta 5 litreye yakın şu iç terinle dengeli olması lazım sıvı kaybı olmaması için spora başlamadan öncede dediğim gibi sağlam yemek ye öyle başla pirinç pilavı yulaf ezmesi işe yarıyor sütte yarıyor ama sakın toz kullanma gereksiz :)

    0|0
    0|0
    • Sağol kardeşim dediklerini yapıcam zaten spor için suyun baya önemli olduğunu okumuştum biyerde sende öyle diyince kesinleşti :D

    • sadece spor için degil kardeşım normaldede sıvı kaybı oluyor o yüzden dengelersen iyi olur sporda yaparsan kas yaparsın başkan :)

Kızlar Ne Diyor 6

  • arkadasım dikkatli ol derim bence spora başla sağlıklı olur zayıf da olsan ama proteinlere fazla umut bağlama riski var. gün içinde bol kalorili seyler ye bal fındık badem ceviz ye küçük şeyler deyip gecme ciddi anlamda yarıyor özellikle balık ve et cok tüketmeye çalış. az yerinde dur bence metabolizman hızlı çalıştığı için alamıyosun benim gibi ama sıkıntı değil bence. :)

    0|0
    0|0
    • Sürekli spor yapıyorum zaten dediğim gibi evde olsun dışarda olsun biraz seviyeyi artırmam gerek heralde. Bal zaten hayatımın bir parçası ama fındık cevizi denerim. Proteinlere umut bağlama derken :D

    • Hepsini Göster
    • ya kısa boylu olsaydın erkeğin kısası da tuhaf acıkcası :) boyun cok iyi kilo almak da imkansız değil bence cok gerekli de değil kafaya cok takarsan alman daha da zorlaşır.

    • Yaani haklısın zaten olmucak bişey değilde ne biliyim bir heves ettik artık :D

  • Cips cikolata biskuvi kuru pasta ye bak nasilda alacaksin iyyy ya da yeme zayif kal daha iyi

    0|0
    0|0
    • O dediklerinin hepsini fazlasıyla yedim çikolata üstüne işimiz vardı hatta meyveli çikolata bardakta onlardan 3 4 bardak yiyodum günde ama bir fark yok sağol yinede :D

    • Hepsini Göster
    • Bunlarla zayıf biri kilo alamaz ki iştahını kesiyor adamın ama kilo almaya meyilli biri azıcık bile yese yarıyor yani. :)

    • Aynen aynen ben çok yiyodum bir arada kilo namına bişey olmuyo hiç düzenli beslenme ve spora bakıyo kilo almak zayıflarda :D

  • metabolizman hızlı

    0|0
    0|0
    • Arkadaşın birinede demiştim metabolizmam hızlı genç ölcen dedi la çok iyi bişey değil heralde :D

  • Her gün abur cubur ye 2-3 tabak yemek ye pilav makarna köfte agirlikli ye

    0|0
    0|0
    • Dostum yemede sıkıntı yok 2-3 saatte bir acıkıyorum yiyorum annem bıktı hazırlamaktan ben yemekten bıkmadım :D

    • Ahah ne diyeyim :D

    • Arkadaşlarında dediği gibi zaten zayıf yapılı insanlar alamıyo abur cuburla en temiz yöntem spor ve sağlıklı beslenmeye devam heralde :D

  • sus l*n nisbet mi yapıyosun, ne büyük lükse sahipsin farkında değilmisin

    0|0
    0|0
  • bu sitede ne kadar çok yiyip kilo almayan var ya kıskanıyom hee :((

    0|0
    0|0
    • Çevremdeki arkadaşlarda aynısını diyo kızlar yani başka bişey diyen çıkmadı daha :D

    • bu bir nimet ! değerini bil ye yiyebildiğin kadar :dd

    • Haklısında yediğimde biraz bana kalsa daha iyi olcaktı :D

Erkekler Ne Diyor 9

  • Çok yemenin göreceli olduğu, kilo almak isteyip çok yediğini düşünenlerin aslında çok yemediğini veya düzenli şekilde çok yemediğini çok defa gözlemledim. Ayrıca fitness'la birlikte zayıflıklarından kurtulan sayısız insan var.

    Sonuçta, az yiyorsunuz ve de kaslarınızı doğru şekilde geliştirmeye çalışmıyorsunuz gibi görünüyor. Kilo almak için öneriler yazımda bu konudan bahsetmiştim. Başarılar.

    0|0
    0|0
  • Valla kardeşim ben de 185 70 kg ama gayet iyi duruyorum görenler gayet iyisin diyor ama senin vücut yapın nasıl bilemem kaş oranın nedir vs vs iste

    0|0
    0|0
    • Kemiklerlede ilgili olabiliyo çok kalın kemik yapım yok belki o yüzden istediğim gibi değil o yüzden biraz kilo ve kas iyi olcak gibi.

    • Hepsini Göster
    • Benim boy a kalıbına 76 kg 6 kg daha alsam hiç fena olmaz

    • Aynen sıkıntı olmaz erkekte 75-80 ideal en iyi duranı o.

  • var kardeşim bende 1.83 e 65 kiloydum aha resimde var bak o halim. finessla 73 lere çıktım. şimdi braktım tabi 67 lerde seyrediyorum. 3 4 ayda 5 6 kilo alırsın protein ve karbonhidrat karışımı tozlar var onlardan al iş görür baya kas kütlen arttıkça doğru orantılı kilonda artar. oda sağlıklı kilo alımı demektir

    0|0
    0|0
    • Aynen bende öyle düşünüyodum sağolasın. Abim sporcuydu zaten ama bana dedi ilk başta karbonhidrat protein tozlarına ihtiyacın yok doğal besinlerle almaya çalış sonrasında o besinler yetersiz gelcek 6 aydan sonra alabilirsin dedi doğru bişeydir heralde.

    • doğrudur abin doğru söylemiş. bu dönemde bolca protein ve karbonhidrat ağırlıklı beslenmen gerek kardeşim. yani günde 5 öğün yemelisin ki antrenmandan güzel sonuçlar alabilesin antrenaman sırasında kas yapmadığını biliyorsundur. uyku düzeni ve yemek ilk öncelik.:)

    • Aynen katılıyorum spor yapmak zaten o anki antrenmandan ibaret olmuyo gelişim uykuda oluyo antrenmanda yıkıp uykuda inşa ediyosun vücudunu bunların düzenli olmasıda baya önemli bakalım başarabilcezmi.

  • Metabolizman hızlı senin, boy da var ondan kilo almakta zorlanıyorsun. Ben spor yaparak sağlıklı bir şekilde 3 ayda 7 kilo aldım. Disiplini elden bırakmazsan kilo alman mümkün.

    0|0
    0|0
    • 3 ayda 7 kilo alabilirsem tam istediğim şey olur zaten okul staj falanda var okul açılmadan 3 ayda 7 kilo iyi süper yani :D

    • Hepsini Göster
    • İyi iyi :D Ama yine de 1-1,5 ay alışma evresidir zaten abin de tecrübeli ondan yardım alırsan herhalde sıkıntı çıkmaz. :D

    • Elimden geldiğince yardım alcam gerisi bana kalıyo zaten :D 1-1.5 ay çok değilmi alışmak için geçen yaz 1 bucuk ay gittiğimde baya girmiştik ağırlığada 2 kilo almıştım vücut yatkın yani alışmaya vaktim yok o kadar :D

  • Spor salonuna git. Karbonhidrat takviyesi al ayda 4 kilo cepte

    0|0
    0|0
    • Genelde ilk başta önermiyolar karbonhidrat takviyesini doğal besinlerden al falan diyolar ama bir araştırırım.

  • Sana tek bedduam allah metabolizmanı bana versin :D

    0|0
    0|0
  • Troit bezine baktir. Asiri calisiyorsa kilo alazsin.

    0|0
    0|0
    • Tiroid bezi diyosan büyümeyle alakalı ama öyle bir hormonsal bozukluk olsa başka yerden belli olurdu sanırım. Metabolizmadır heralde :D

  • diyetisyene git sağlıklı şekilde kilo al fitness ile de şekil yap vücudu

    0|0
    0|0
  • bende yiyorum ama kilo almıyorum...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...