C. Ronaldo mu L. Messi mi?

dünyada en çok tartışılan sorulardan biriside bu. bence ronaldo'yu izlemek daha çok zevkli. sizce hangisi daha iyi?


0|0
28|50

En İyi Erkek Görüşü

  • Genel anlamda bakarsak son yıllarda Messi biraz daha önde çünkü Barcelona Real Madrid'den son yıllarda daha başarılıydı, ama bu sene için soruyosan C.Ronaldo derim, çünkü Messi'li Barcelona Dünyanın açık ara en akıcı futbol oynayan takımı olmasına rağmen ligte şampiyon olamadı ve Şampiyonlar Ligi'nide kazanamadı, en azından Barcelona kalitesinde bi takımın her sene bu 2 kupadan minimum 1'ini kazanması gerekiyor. bi de şu var Messi Barcelona dışında başka bi takımda kendisini ispatlamalı, ayrılmadığı sürece hep bazı insanların kafasında bi acaba olacak ? çünkü o takım zaten Johan Cruyff'un oturttuğu düzende son yıllarda dünyanın en kaliteli takımı.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 28

  • Messi bu adam neyin nessi :D ?

    0|1
    2|0
  • Messi

    0|1
    0|1
  • bacak kasları var.

    0|1
    0|2
  • C.Ronaldo sürprizler yapabilen ve kaleciyi hep şaşıtabilen bir oyuncu yetenekli takım potansiyeli var.Messide çok iyi tabiki fakat tarzı çok bilindik

    0|2
    1|0
  • Ronaldoyla çıkmak istiyorummm

    0|1
    0|2
  • Kibrit Hasan çakmak Veli :D Bıktım la bu sorudan bin kere soruldu hep Messi seçildi oy birliği ile

    1|2
    0|0
    • aynen, bende sıkıldım bu sorulardan :)) messinin daha büyük olduğunu kabüllenemediler

    • Hepsini Göster
    • :D D::D insan üstü güçlere sahip ya ondan :D

    • bazen attığı kollere bakıyorumda ,hak vermemek elde değil :)

  • Ronaldooooo :D

    0|2
    1|0
  • messi

    1|0
    0|1
  • Ronaldo <3

    0|1
    0|2
  • Messi <3

    0|2
    0|0
  • RONALDO

    0|0
    0|1
  • bi alex degiller.

    0|2
    0|1
  • C. Ronaldo çok iyi, ama Messi İNANILMAZ.

    0|0
    0|1
  • L.Messi diyorum bir kız olarak :)

    1|0
    0|1
  • Her anlamda Ronaldo :)

    0|0
    0|2
  • ronaldoooooooo tabikiiii:))) messi çirkin zaten ıyykkk:p

    1|1
    0|2
    • Kızların futbol anlayışı bu kadar olur zaten :)

    • şaka yaa messi çirkin falan ama harika oyuncu ama ronaldoyu daha çok beğeniyorum yakışıklılıkla alakası yok yani :p

  • Messsiiii bu adam neyin nessi :D

    0|0
    0|1
  • MESSİ :D

    0|0
    0|1
  • ronaldo

    0|1
    1|0
  • Ronaldo daha yakışıklı daha iyi fiziği var ondan ona puan verdim :D

    0|1
    1|2
    • en iyisini sorduk cinsel anlamda en iyi olacağını düşündüğünüz kişiyi değil

    • Hepsini Göster
    • işte böyle oluyor, insanları futbol kalitesine göre değilde görünüşüne göre yargılıyorsunuz

    • futbol kalitesine göre yargılasam ne değişecek? Ayrıca yargılamak ne ya? Eğleniyoruz şurda

  • zinedine zidanein ismini soylemek daha eglenceli :)

    0|0
    0|0
  • Lionel Andres Messi tabi ki de <3

    0|0
    0|0
  • Lionel Andrés Messi !

    0|0
    0|0
  • Umut Bulut ajptwkgadmwp63298786&;;'';::'

    0|0
    0|1
  • Daha kaç kere messi diycez

    0|0
    0|1
  • Messi

    0|1
    0|0
  • messi

    0|2
    0|1
  • messi

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 49

  • genel anlamda Messi derim... genelden kastım toplam kariyer karşılaştırması olarak baktığında Messi biraz daha önde. ama geçen sezon için konuşursak, C.Ronaldo daha iyiydi bence, çünkü ligte şampiyon Real Madrid oldu, şampiyonlar ligini chelsea aldı, geriye ne kaldı ? bugünkü süper kupa maçındada Real Madrid Barcelona'yı yendi, baktığın zaman C.Ronaldo'da Messi'den daha iyi oynadı bu gece, yani geçen sezon için kesinlikle C.Ronaldo

    1|0
    0|0
  • cr7 messiyi 2yle çarpar

    0|0
    0|0
  • cr7

    0|0
    0|0
  • ciristiyan ronaldo niye diye soran olursa ciristiyan ronaldo oynadığı bütün takımlarda başarılıydı ingiltere gol kralı oldu ispanya giitti orda çok gol başarı sağladı messi paf takımdan beri barcelona oynuyor mili takımda hiç verimli değil hazır kurulu bir takımda zaten kadro sağlam en iyi takım onlarda messi ronaldo daha iyi olaması için bence kesinlikle arjantinde barcelona gibi oynamalı orda şampiyonluk almalı ayrıca barcelona başka takımlarda şampiyonluk almalı ronaldo heryerde başarı fark bu ama messi başka takıma giderse aynı arjantindeki gibi başarısız olur eminim ronaldo paf takımda beri real madrid forması giyseydi mesiden daha çok başarı sağlardı buna eminim bence ciristiyan ronaldo brezilyalı ronaldo sonra en iyisi

    0|1
    0|0
  • bıktım artık bu sorudan messi de ronaldo da bıktı her ikisi de farklı oyuncular messiyi messi yapan kendisi ve başkaları ronaldoyu ronaldo yapan kendisi ve başkaları ama ikisi de en iyisi.

    0|0
    0|0
  • Ne yani şimdi attığı o golün sıcaklığı ile açılan anket sonucunda Ronaldo çıkacağını düşünmüyorsun heralde :D Messi bu adam neyin nessi :P

    0|2
    1|0
    • Maç sonrası baba oğul tartışmasına şahit oldum baba messi diyo oğul ronaldo hazır sıcakken açtım konuyu referanduma :D

  • sabri <3 aileden biri

    0|0
    1|0
  • kızların futboldan anlamadığı belli messi demeleri barcelonayı tutmalarından dolayı messinin arkasında xavi ve inniesta olmasa messi top toplayıcı bile olamaz ama ronaldo öyle değil desteğe ihtiyacı yok tek başına bir takımın kaderini değiştirecek tekniğe ve beyne sahip bunun ispatı futbola fizik dersleri alarak başlaması şutlarının ne mantıkla çektiğinin göstergesi değil mi

    0|0
    1|0
  • Tartışmadan Ronaldo.

    0|0
    0|0
  • dünya yılın futbolcusuna bak sen karar ver :)

    1|0
    0|0
  • Dirk Kuyt

    1|0
    0|0
  • elbetteki messi.

    0|2
    1|0
  • messi

    0|2
    1|0
  • ikiside gol attı ama süper kupa madrid in messinin golü daha güzeldi o yüzden şuan için messi :)

    0|2
    1|0
  • Crıstıano Ronaldo.

    0|0
    0|0
  • dikkat ettiyseniz kızlar Ronaldo demiş :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Leo her zaman fark yaratiyor. cr7 sadece futbolcu olarak iyi karakter olarak hoslanmiyorum. messi diyorum efenim

    0|2
    1|0
  • Lan yeter artık yeterrrr messi mi ronaldo mu messi mi ronaldo mu bu p**evenklerden cebinize para giriyor mu la sizin sokakta görse seni adını söyleyip yanına gelecek mi selam verecek mi başın sıkıştığı zaman ondan yardım isteyebileek misin ? yılda milyon değil milyar dolarlar giriyor onların banka hesaplarına .

    0|0
    0|0
  • son 3 yıldır dünaynın en iyi futbolcu messi seçiliyor, messi artık ronaldoyla karşılaştırılamaz bile

    0|0
    0|0
  • Messi adam gene frikikteki ustalıgını gösterdi. Teknık . Tek başına takım adam resmen.

    0|2
    1|0
  • Futboldan anlayanların cevabı Messi

    Dış görünüş ve fizik delileri için Ronaldo

    0|2
    1|0
  • tabikide messi

    0|0
    0|0
  • kızların bazıları ronaldo diyor, güzellik yarışması değil bu, en iyi messi dir dünya bunu kabul etsin, en sevdiginizle en iyisini karıştırmayın

    0|1
    1|0
  • ronaldo adammıya messi tabi

    0|2
    0|0
  • leo messi tarıhın yazdıgı en büyük futbolcu

    0|0
    0|0
  • Bence Messi,futbolu seven herkes messi demesi gerekir bence,nasılki Nazım ın şiirlerinin hepsi güzelse sanatta,messide futbolun nazımı...

    0|0
    0|0
  • 10 MESSİ

    0|2
    1|0
  • oylara bakın kızlar tamamen duygusal yaklaşmış olaya :)

    0|2
    1|0
  • messi messi

    0|2
    1|0
  • Futbol bakımından bunu tartışmak saçma çünkü bu oyuncuların pozisyonları ve görevleri farklı,doğal olarak yetenekleride yaptıkları işlerde.Tip bakımındanda kızlar cevap verir.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    19
Yükleniyor...