Vücut kıllarımı neyle almalıyım?

Göğüs kıllarımı almak istiyorum vücut geliştiriyorum neyle alabilirim? vücutcular devreye kızlarda olabilir tabi :)


0|0
15|14

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 14

  • ağdaaaaaaaa çok acır ya ama olsun ya iyidir kıllara kıl oluyorum

    0|1
    0|0
    • ama kaslı bir göğüste kıl saçma oluyo yani ağda mı yapsam tam karar veremiyorum :D

    • Hepsini Göster
    • hadi bacım sana kolay gelsin iyi ağdalar unutma acı yok acı yok

    • Sağol bacı

  • Tùy dökücü

    0|0
    0|0
  • sakız.

    0|0
    0|0
  • Tüy Dökücü krem kullan.

    0|1
    0|0
  • Ağda yap geç çıkar bide limon ve tuzu karıştır ağda yaptığın bölgeye sür tüylerin köklerini yaktığı için tüyler azalıyo

    0|0
    0|0
    • can yakar mı

    • Ee biraz yakar tabi ki ama kısa süreli bişey ya 3 4 saniye sadece

    • onuda deniycecem teşekkür ederim

  • Tüy Dökücü krem

    0|0
    0|0
  • Ağda yapki uzun süre çıkmasın

    0|0
    0|0
  • ağda ya tüy dökücü

    0|0
    0|0
  • tüy döküçü

    0|0
    0|0
  • Tuğ dokucu kullan erkek için olanları var

    0|0
    0|0
  • istediğin her şeyle alablrsn

    0|0
    0|0
  • kadınlr bile agdaya dayanıyor :/

    0|1
    0|0
  • Lazer, Yoksa ağda dayanabilirsen :)

    0|0
    0|0
    • gögüse agda yaplmaz dendi aşagıda ama bilemedm

    • Hepsini Göster
    • Seni istemeyen kimmis ya...

    • sende

  • Elektrikli süpürgeyle

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • 1|0
    0|0
    • abi ben biraz tüylüyüm akşama kadar bitmez bunla :D

    • Hepsini Göster
    • Unutma..
      Emla marka krem.
      Sür onu ağda yapmadan 30 dakika önce sonra istediğini yap, istersen spiral'le kazı :)

    • bunu not ettim eyvallah :D

  • en temiz yok tüy dökücüdür. jilet falan sivlce yapar bazen ağda da canını yakar birde ağda tam düzgün de almayabilir

    0|0
    0|0
    • aynen ağda yapamam belkide ben beceremem en iyis tüy dökücü

    • yani en iyi diyorum. kan yok acı yok sür az bekle sonra elinle yol

    • eyvallah sağol

  • Kesintisiz çıkmasın istiyorsan tek çözüm lazer. Ağda, tüy dökücü krem vs. bunlarla olacak iş değil ve üstüne üstelik azaltmaz daha da çıkarır.

    0|0
    0|0
    • hmm lazerde yaptırmam ya genede erkeğiz dursun yani sağol teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • Aynen vücudu aşırı yormadan gerekli besin değerlerini alarak düzenli uyku ve spor yaparak hayatını ritme sokacaksın bu da oldukça katlanması zor bişi. Elden geldiğince oluyor işte ümidi kesmemek lazım.

    • aynen birden olmuyor cidden emek işi çok zor

  • Jilet

    0|0
    0|0
  • en temiz yöntem hamam otu. Testislere degdirme sakın ağlarsın sonra :DD

    1|0
    0|0
    • usta göğüs alcam ne yaptın ya eyvallah uyarı için :D

  • göğüs kıllarını almanı tavsiye etmem hoş olmaz bence

    0|0
    0|0
  • Tüy döküco krem tabii ki. Başka alternatif düşünme bile. Ben alıyorum.

    0|0
    0|0
    • nasıl peki çok sık çıkıyo mu usta memnun musun

    • Yok bir sıkıntı. Zamanla azalır. ağda erkek vücuduna aykırı. Ağda ile alndiyen gz kızlar hic göğsünden kıl almısmi sor bakalım.

    • mantıklı

  • Hamam Otu :D

    0|0
    0|0
  • baltayla al bence ya da elektrikli testere kanks :)

    0|0
    0|0
  • Baltayla al baltayla

    0|0
    0|0
  • once tıraş makinesi sonra tüy dokucu krem en sonunda gene varsa ağda bandı

    0|0
    0|0
    • Abi ne yolları varmış maşallah :D

    • Hepsini Göster
    • aynen dostum salla ya eyvallah yardımlar için :D

    • önemli değil reyiz her zaman :D

  • jiletttt

    0|0
    0|0
    • oh abi naptın ya :D

    • Hepsini Göster
    • abi göğüs ya orman mı büyütcem sonra orda :D

    • gögsüne agda yapmayı düşünmüyorsun dimi :D jilette bir çozum. eczaneye git onun için kremler var al kullan.

  • Ben bir kere Ağda yaptırdım... Totomdan soğuk terler aktı :D :D Mezara gir 3 gün ölü taklidi yap gel daha iyi :D

    1|0
    0|0
  • knk en temizi tüy dökücü :D bak bana güven kökten çözüm :D

    0|0
    0|0
    • sık çıkar mı acaba diye korkyrm işte :D

    • Hepsini Göster
    • eyvallah knka :D

    • :D :) sağol

Yükleniyor...